KalPan huhuketju

• 382 634
  • 1 459

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Erittäin vähän missään liikkuu ensi kauden huhuja tulijoista, Härski on toki isoin vonkale mutta ehkä muitakin on tuloillaan?
Hämmentävän hiljaista, luulen että muut tulijat ovat ulkomaalaisia jotka tekevät päätöksen vasta keväällä/kesällä.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei oo Anssikaan kertonut nyt missään, että montako pelaajaa on tulossa ja montako lähdössä niin kuin viime kaudella teki jo joskus joulun paikkeilla. Liekkö sitten miten paljon jatkoja esim pakistoon ja onko Jere Karjalainen tarkoitus pitää ensikaudellakin jolloin vaihtuvuus olisi mahdollisesti aika minimaalista joukkueessa?

E: tekstiä muokattu asian selventämiseksi.

Viimeksi muokattu:

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Erittäin vähän missään liikkuu ensi kauden huhuja tulijoista, Härski on toki isoin vonkale mutta ehkä muitakin on tuloillaan?
Myöskään jatkosopimuksista ei ole kuulunut yhtään mitään. Yleensä Savon Sanomat on näitä näihin aikoihin heitellyt, mutta nyt ei mitään. Siellä on kuitenkin esim. maalivahdit aivan auki. Pakistosta Westerlundia, Elorinnettä, Kanakia joilla sopimukset päättyy. Hyökkäyksestä Currylla, Kombella mm. optioita jne.

snaijaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & IPK
Ei oo Anssikaan kertonut nyt missään, että montako pelaajaa on tulossa ja montako lähdössä niin kuin viime kaudella teki jo joskus joulun paikkeilla. Liekkö sitten miten paljon jatkoja esim pakistoon ja onko Jere Karjalainen tarkoitus pitää ensikaudellakin jolloin vaihtuvuus olisi mahdollisesti aika minimaalista joukkueessa?

E: tekstiä muokattu asian selventämiseksi.
Eikös Anssi käynyt läpi joko tuossa KalPan omassa podissa tai sitten Savarissa että pakistoon oli haussa 2-3 jätkää ja hyökkäykseen about saman verran? Olisko ollut juuri joulun aikoihin?

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eikös Anssi käynyt läpi joko tuossa KalPan omassa podissa tai sitten Savarissa että pakistoon oli haussa 2-3 jätkää ja hyökkäykseen about saman verran? Olisko ollut juuri joulun aikoihin?
Itseltäni on ainakin mennyt ohi tämä jos näin on tapahtunut, mikä on toki täysin mahdollista.

Edellisen kauden joulun tienoilla kyllä muistan kun kertoi lähtijöiden määrän noin suunnilleen.

E: Savariin ei toki tilausta itselläni ole joten siellä jos on noin sanonut niin ei ihmekkään, että on ohi mennyt.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Elorinnettä ollaan viemässä Kärppiin heidän huhuketjussa.
Kuulemma joku "talomies" tulossa jostain sarjan kärkijoukkueesta, nimeä ei ole sanottu arvaileevat vain, että olisi Elorinne, toki tuo mahdollista on ja olisko sitten niin kun järkeillään, että Salmelan olisi tarkoitus ottaa hänen paikkansa ensikaudeksi vai onko tulossa kovempaa Seppää,lää? (heh), mutta siis nopealla selauksella ei mitään varmaa Elorinteen osalta ainakaan ja kukaan ei ole edes nimeä sanonut muuta kuin arvaillut, että olisko se hän. Näin ainakin itse nopeasti luin heidän palstalta.

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Eipä tuo yllätys olisi jos Karjalainen haluaisi Elorinteen mukaan.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kärppien huhuketjusta luettuna se "talonmies" jota sinne huhuilivat aiemmin ei olisikaan Elorinne vaan Tuomas Salmela. Mitään varmaa tietoa tästä ei toki ole, mutta Elorinne huhu siellä on nyt tyrmätty, kuulema väärää tietoa oli tullut.

Vaikka Salmela on hommansa hyvin hoitanutkin niin kyllä todella paljon mielummin Aleksi Elorinteen KalPa paidassa ensikaudellakin näkisin eli jos noista pitäisi valita niin Elorinne ehdottomasti.

Elorinteen jatkoa kyllä toivon ihan silläkin, että kun Mattila poistuu niin pakistoon jäisi sellainen "johtohahmo" Elorinteen muodossa, toki toivon myös sitä, että Mattilan tilalle tulee uusi "leader" pakistoon, mutta katsotaan mitä Anssi on sinne saanut naarattua.

Allu Elorinne on myös edelleen yksi liigan parhaita alivoima pelaajia se on hyvä muistaa.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei mikään vonkale, mutta Mestiksestä olisi tulossa ainakin yksi hankinta hyökkäykseen Jokereista.

Puolustukseen huhuillaan yhtä paluumuuttujaa, tästä en ole kuitenkaan yhtä varma.

Toivottavasti olisi tuosta nuorisokaartista Eliseev, Lind, Kuusla kaltainen projekti. Kuuslaa olen pari viime kautta haaveillut, olisi erittäin KalPamainen hankinta.

Tuota samaa paluumuuttaja huhua olen itsekin kuullut, ja sitähän täällä palstalla jo syksyllä mietittiin. On kuitenkin sen verta pitkään pyörinyt ”käytävillä” että ainakin itse uskon vaikken luotettavasta lähteestä ole kuullut.

snaijaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & IPK
Toivottavasti olisi tuosta nuorisokaartista Eliseev, Lind, Kuusla kaltainen projekti. Kuuslaa olen pari viime kautta haaveillut, olisi erittäin KalPamainen hankinta.

Tuota samaa paluumuuttaja huhua olen itsekin kuullut, ja sitähän täällä palstalla jo syksyllä mietittiin. On kuitenkin sen verta pitkään pyörinyt ”käytävillä” että ainakin itse uskon vaikken luotettavasta lähteestä ole kuullut.
Ilmeisesti haaveesi saattaa toteutua, kuulin aika vahvasta lähteestä. On kyllä Anssin näköinen hankinta, junnumaajoukkueet läpi mutta läpimurto liigatasolla jäänyt tekemättä. Mieleen tulee Mäenpää/Simontaival.

Ei myöskään (kuten edellämainitut) ole koolla pilattu, 175/76.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On kyllä Anssin näköinen hankinta, junnumaajoukkueet läpi mutta läpimurto liigatasolla jäänyt tekemättä. Mieleen tulee Mäenpää/Simontaival.

Mahtava jos asia näin on. Kaverilla on vauhtia ja rohkeutta pelata miehiä vastaan. Niissä u18 kisoissa ihastuin Kuuslan peliin. Nakuttanut hyvällä keskiarvolla pisteitä aina, mutta ei myöskään falskaa puolustuspäähän.

Ja juuri tälläisiä hankintoja täytyy tehdäkin. Eteenpäin pyrkiviä kavereita kamppailemaan niistä viimeisistä rosteripaikoista. Kilpailu puskee aina eteenpäin. Ei Mäenpääkään marssinut oitis Liigakokoonpanoon (tuli tosin 2v nuorempana kuin Kuusla on nyt) mutta todella potenttiaalinen kaveri jo ensi kaudeksi tuonne 3/4 kentän akselille.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuulumisia on kyselty jo pidemmän aikaa O Leskisen Ja R. Rissasen kanssa.
Rissasellahan on sopimus vielä ensikaudeksi Ruotsiin, itse uskon, että sen jälkeen tulee kun se loppuu, mutta tämä on vain minun oma mutu.

Leskistähän media huhuilee Ruotsiin Luleån.

Mites se Seppälä, onko mitään kuulunut? Se olisi sellainen ukko minkä kyllä ottaisin kiljuen vastaan.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ne nimet mitä itse olen kuullut ovat olleet Seppälä sekä Nousiainen. Mutta kuten todettua lähteet nyt eivät ole samaa tasoa josta viime talvena kuulin Kantnerin jatkosta esimerkiksi.

Rissanen toki olisi looginen jos ei kerta Ruotsissa jatka ja sopimus puretaan. Ja olisi se isäntä mikäli Salmela/Elorinne kaksikosta jompi kumpi lähtee.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ne nimet mitä itse olen kuullut ovat olleet Seppälä sekä Nousiainen. Mutta kuten todettua lähteet nyt eivät ole samaa tasoa josta viime talvena kuulin Kantnerin jatkosta esimerkiksi.

Rissanen toki olisi looginen jos ei kerta Ruotsissa jatka ja sopimus puretaan. Ja olisi se isäntä mikäli Salmela/Elorinne kaksikosta jompi kumpi lähtee.
Onko semmosta huhua sitten ollut ilmoilla, että R.Rissasen sopimusta oltaisiin purkamassa mahdollisesti?

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko semmosta huhua sitten ollut ilmoilla, että R.Rissasen sopimusta oltaisiin purkamassa mahdollisesti?

Tästä ei ole omiin korviini kulkeutunut minkäänsortin tietoa, mutta jos veikata pitää niin jatkaa Ruotsissa.

Seppälää pidän aika varmana paluumuuttajana Liigaan, ja osoitteena joko Kuopio/Tampere. Varmaksi en huutele ainakaan vielä, mutta ilolla otan vastaan jos tänne eksyy.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tästä ei ole omiin korviini kulkeutunut minkäänsortin tietoa, mutta jos veikata pitää niin jatkaa Ruotsissa.

Seppälää pidän aika varmana paluumuuttajana Liigaan, ja osoitteena joko Kuopio/Tampere. Varmaksi en huutele ainakaan vielä, mutta ilolla otan vastaan jos tänne eksyy.
Okei. Kyllä minäkin vähän luulen, että Ruotsissa jatkaa sopparin loppuun ja sitten koti Kuopioon voisi olla mahdollisuus, että palaisi.

Seppälä ois kyllä kova ja toivon todella, että tulisi. Olisi juuri sitä mitä kaivattaisi minun mielestäni.

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Seppälä ois kyllä kova ja toivon todella, että tulisi. Olisi juuri sitä mitä kaivattaisi minun mielestäni.

Olisi kuin nyrkki silmään tuohon Mattilan korvaajaksi, mutta miestä tosiaan viedään myös Tampereelle.

Nousiainen olisi loogisempi, ja jos täksi kaudeksi kyseltiin niin uskompa että ensi kaudella ”Kimmo” pelaa tutussa kotihallissaan. Ei nyt katastrofihankinta hänkään olisi vaikkei viime kausina olekaan ollut samanlaista lentoa kuin 20-21 kaudella.

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olisi kuin nyrkki silmään tuohon Mattilan korvaajaksi, mutta miestä tosiaan viedään myös Tampereelle.

Nousiainen olisi loogisempi, ja jos täksi kaudeksi kyseltiin niin uskompa että ensi kaudella ”Kimmo” pelaa tutussa kotihallissaan. Ei nyt katastrofihankinta hänkään olisi vaikkei viime kausina olekaan ollut samanlaista lentoa kuin 20-21 kaudella.
Ois kyllä loistava korvaaja Seppälä siis.

Nousiaisesta en ole yhtään varma, kovasti kritiikkiä on saanut Lukko kannttajilta pitkin kautta ja tilastotkin on aika karut kuitenki kärki joukkueessa, mutta kaippa hänelle mahdollisuuden voisi antaa jos palkka on sopivan kokoinen eikä mihinkään kärki rooliin suunnitella eli Mattilan korvaajaksi toivon ettei ole ainakaan suunniteltu vaan jos tulee niin tulee myös joku "kärkipakkikin" ensikaudeksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy