Avaa lisää! :)Autotalo Hartikaisen tulo pääsponsoriksi tarkoittaa ilmiselvästi sitä että Härski pelaa syksyllä Kalpassa.
Avaa lisää! :)Autotalo Hartikaisen tulo pääsponsoriksi tarkoittaa ilmiselvästi sitä että Härski pelaa syksyllä Kalpassa.
Onko tälle ajatukselle jotain lihaa liittyen päälle? Minä olen ajatellut, että se tuo Tapparan Kalnins KalPan maalivahti.Matej Machovsky on todennäköisesti tuo KalPaan suuntaava veskari, ei aiemmin ehdotettu Landon Bow.
Sparta julkaisi, että Pavelka ja Machovsky Suomeen, jonka lisäksi jollain Tshekkiläisellä (?) forumilla oli mainittu Machovsky ja KalPa.Onko tälle ajatukselle jotain lihaa liittyen päälle? Minä olen ajatellut, että se tuo Tapparan Kalnins KalPan maalivahti.
Onko tälle ajatukselle jotain lihaa liittyen päälle? Minä olen ajatellut, että se tuo Tapparan Kalnins KalPan maalivahti.
No Autotalo Hartikainen ostaa tietysti Hartikaisen pelaamaan joka on ostettu mainostamaan Autotaloa nimeään myöten.Avaa lisää! :)
En tiedä mikä sivu tuoki on? Mutta tossa Matej Machovsky pistetty KalPan toiseksi maalivahdiks Jatkolan kanssa!Sparta julkaisi, että Pavelka ja Machovsky Suomeen, jonka lisäksi jollain Tshekkiläisellä (?) forumilla oli mainittu Machovsky ja KalPa.
Itse myös "scouttasin" tätä Machovskyä elitestä ja youtuben videoista. Vaikuttaa ihan pätevälle maalivahdille jota KalPa tulee ensi kaudella eittämättä tarvitsemaan. Ainakin mikäli pakisto on nyt tätä huhuttua Pietilää vaille valmis. Ei ainakaan tarvitse kylmänä Machovskyn KalPan maalilla seisoskella kaudella 22-23.Ilomielin otan kyllä Matej Machovskyn saapumisen Kuopioon, mikäli kyseinen herra sitten lopulta Kalevan Palloon liittyy. Tuota KHL pätkää kuluneelle kaudella lukuun ottamatta, niin on kyllä ollut tilastojen mukaan varma suorittaja Tsekeissä! :)
Ei ole sitä mitä KalPa tarvitsee. On muuten rumat tilastot Itävallasta. 38 peliä, 2+14 ja -24.Mites Kalpan oma kasvatti Teemu Suhonen ensi kaudeksi Kuopioon ja keltamustiin. Uran alussa pelas hyökkääjänä ja vaihtoi sitten pelipaikkaa puolustajaksi. Tehokkaimmalla Liiga kaudella tehnyt 39 pistettä.Teemu Suhonen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Teemu Suhonen, 1989-02-01 Kuopio, FIN Finland. Most recently in the Liiga with Sport. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Ei enää, KalPa tarvii nyt erillaista pakkia joka on enemmän 2suunnan puolustaja ja mielellään kätisyys R. Ylivoima paikatkin Suhoselta on jo viety Sissonisn ja Lassen toimesta.https://www.eliteprospects.com/player/36931/teemu-suhonen Mites Kalpan oma kasvatti Teemu Suhonen ensi kaudeksi Kuopioon ja keltamustiin. Uran alussa pelas hyökkääjänä ja vaihtoi sitten pelipaikkaa puolustajaksi. Tehokkaimmalla Liiga kaudella tehnyt 39 pistettä.
Ei todellakaan.Mites Kalpan oma kasvatti Teemu Suhonen ensi kaudeksi Kuopioon ja keltamustiin. Uran alussa pelas hyökkääjänä ja vaihtoi sitten pelipaikkaa puolustajaksi. Tehokkaimmalla Liiga kaudella tehnyt 39 pistettä.Teemu Suhonen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Teemu Suhonen, 1989-02-01 Kuopio, FIN Finland. Most recently in the Liiga with Sport. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eiköhän Hartikainen mittauta markkina-arvonsa Škoda-cupissa ja tekee sitten ratkaisut sen mukaan. Varmasti haaveissa vielä yksisuuntainen stuntti änäriin tai toisena vaihtoehtona esim. ICEHL. Kummankaan kanssa ei KalPa pysty sopimusasioissa kilpailemaan. Oma mutu Hartikaisen näkemiseen ensikaudella Kale-ukkona on noin 2/100 eli 1/50.Hartikainen sanoi että ensi kauden osoite ei ole vielä selvillä eikä tällä hetkellä ota sopimustarjouksia vastaan.
Ei välttämättä pysty, myös ICEHLssä kärkipelaajat saa isompia summia kuin liigassa.Tuon ICEHL sarjan kanssa pystyy vielä rahassa KalPa nokittamaan.