KalPalaisia maajoukkueissa

  • 166 252
  • 471

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Kasperilla on kyllä todella nuhaista menoa ollut kisoissa. En ole montaa kertaa huomannut edes koko jätkää.
Itse taas olen huomannut monestikin. Vaikka maalitili onkin avaamatta, niin ei tekeminen mitenkään huonoa ole mielestäni ollut. Ennemmin olisin huolissani muiden NHL-pelaajien annista joukkueelle.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Itse taas olen huomannut monestikin. Vaikka maalitili onkin avaamatta, niin ei tekeminen mitenkään huonoa ole mielestäni ollut. Ennemmin olisin huolissani muiden NHL-pelaajien annista joukkueelle.
Omaankin silmään ollut ihan hyvä ja kehittynyt paljon siitä kun viimeksi maajoukkueessa pelasi. Pelaa paljon fiksummin eikä vaan luistele täysillä laput silmillä.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Kasperilla on kyllä todella nuhaista menoa ollut kisoissa. En ole montaa kertaa huomannut edes koko jätkää.
No huh huh. Nyt se karjalalippis pois silmien edestä. Kassu on ollut yksi joukkueen työteliäimpiä ja kokonaisuutena parhaita pelaajia alkusarjan matseissa. No huh huh.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
No huh huh. Nyt se karjalalippis pois silmien edestä. Kassu on ollut yksi joukkueen työteliäimpiä ja kokonaisuutena parhaita pelaajia alkusarjan matseissa. No huh huh.
Kyllä, ja on lisäksi otettava huomioon, että Kapanen joutuu ahertamaan maailmanluokan Texierejä ja Galletteja vastaan vain kolmosketjussa joidenkin EHT-hampuusien ja Sveitsin liigan nahjusten kanssa.
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kasperilla on kyllä todella nuhaista menoa ollut kisoissa. En ole montaa kertaa huomannut edes koko jätkää.
Kyllä minusta Kassu on varsinkin harjoituspeleihin verrattuna ollut oikein hyvä. Tekee jatkuvasti oikeita ratkaisuja. En sano, että Lammikko tai Pesonen olisivat huonoja, mutta hieman tulivoimaisempien ketjukavereiden kanssa tulisi myös paremmin tulosta.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Pahoitteluni. Lähden varmuuden vuoksi optikolle joku päivä. Tulee sekin sitten koettua.
Hienoa, jos muiden mielestä Kasperi on onnistunut. Minun mielestä ei ole. Yleinen mielipide on näköjään se, että olen vähemmistössä mielipiteeni kanssa. No hienoa, että maailmaan mahtuu monta mielipidettä.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Mukava oli seurata Texieriä, pelimies.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Alexander mahtuu mun KalPaan milloin tahansa. Olkoon vaikka sellainen keskivartalolihava 37-vee jolle ranskalaiset alkoholituotteet ja savukkeet on kymmenen vuotta maistuneet.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kyllähän KalPa teki ison työn Texierin kanssa, tuli liikuntatunti tähtenä Kuopioon ja poistui oikeana jääkiekkoilina Änäriin, toivotaan että Tex arvostaa tätä ja mies nähdään vielä Kuopiossa.
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä minusta Kassu on varsinkin harjoituspeleihin verrattuna ollut oikein hyvä. Tekee jatkuvasti oikeita ratkaisuja. En sano, että Lammikko tai Pesonen olisivat huonoja, mutta hieman tulivoimaisempien ketjukavereiden kanssa tulisi myös paremmin tulosta.
Ja sieltä heti Kakon ja Suomelan rinnalle siirryttyään alle pariin erään kaksi maalia Kasperille.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Ja nyt Kapanen nostettiin ykköseen Mannisen ja Rantasen rinnalle.
 

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Kapanen on ollut todella hyvä. Kuopiossa pelatessaan oli aivan kuin ravihevonen laput silmillä, ei nähnyt joukkuekavereita missään. Nyt tekee lähes aina peliä edistäviä syöttöjä ja ei menetä kiekkoja. Viime peleissä ollut Suomen paras.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi. Menin aiemmin haukkumaan Kapasta. Alkuun mielestäni oli nihkeää. Nyt ollut Suomen paras pelaaja viime peleissä.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Ansaittu valinta. Parantanut todella paljon viime kaudesta. Peli rohkeutta tullut lisää ja luistelu näyttää paremmalta kuin ennen ja vauhtia tullut lisää.
Sellainen hyvä pakki jolla ei ole suoranaisia heikkouksia. Toivottavasti saadaan pidettyä Jepu Kuopiossa!
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Olen jo odottanut milloin Jesper saa kutsun A-maajoukkueeseen. Varsinkin tällä kaudella on ollut tosi hyvä ja toiminut kapteenina hienosti. Mielenkiintoinen lisä, että hänen kaksoisveljensä Julius sai kutsun myös. Varmaan ikinä ei ole ollut Suomen maajoukkueessa kaksosia? Ruotsista toki löytyy Sedinit.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ihailtavasti on KalPa-taustaisia pakkeja Karjala-turneella. Mattilan ohella Leskinen, Seppälä ja Riikola. Ja toki kävihän Vittasmäkikin täällä pyörähtämässä.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Siinä mielessä varma että toinen seura tarjoaa 50k enemmän palkkaa joten tuskinpa jää kuopioon pelkästä kalakukon ilosta
Osaatko nyt kertoa mikä seura on tämän isomman tarjouksen tehnyt? Kyllä varmasti kysyntää on Mattilalla, mutta ilmeisesti sinulla on tarkempaa tietoa.

En ihmettelisi, jos päätyy veljensä kanssa samaan joukkueeseen. Mikä se joukkue sitten on, sitä en osaa sanoa.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Osaatko nyt kertoa mikä seura on tämän isomman tarjouksen tehnyt? Kyllä varmasti kysyntää on Mattilalla, mutta ilmeisesti sinulla on tarkempaa tietoa.

En ihmettelisi, jos päätyy veljensä kanssa samaan joukkueeseen. Mikä se joukkue sitten on, sitä en osaa sanoa.
Useampi seura eikä ole mahdotonta että yrittää päästä nhl valoihin
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Useampi seura eikä ole mahdotonta että yrittää päästä nhl valoihin
Uskallan kyllä olla vähän eri mieltä tuosta NHL-sopimuksesta. Ei ehkä nyt mielestäni puhuta sen tason pelaajasta, jolle olisi kysyntää Pohjois-Amerikassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös