Tämä menee aika kauas ketjun aiheesta, mutta vastataan nyt.
Näin aluksi todettakoon ilman minkäänlaista v*ttuilua, että sulla on kakes luetun ymmärtäminen aika huonoissa kantimissa.
Viestin lähetti kakes
Sportilla otteet ovat olleet kuin vuoristoradalla.Huippu ja surkeita esityksiä.Otat siis Hermeksen laskusuhdanteen perusteeksi kaksi tappio-ottelua?.Kahden viikon sisältä.Kyllä tässä mennään kuule aika tasatahtia molemmat joukkueet.
Jos luet tekstini uudelleen ajatuksella huomaat, että en kirjoittanut mitään Sportin vireestä tai verrannut sitä Hermeksen vastaavaan. Torstaina jokainen näki miten peli meni, siinä Sportin nykyvire.
Viestin lähetti kakes
Myös Hermes-fanit elävät vain joukkueelleen ja en voi vain katsoa sivusta tuollaista viestiä jossa oletat Hermeksen pelin olevan laskusuhdanteessa.
Heh. Hienoa, että pidät omiesi puolta.
Vähän typerää lähteä kertaamaan tätä, mutta edelleen Sport voitti Hermeksen Kokkolassa ja Sport voitti Jukurit Vaasassa. Hermes ei. Ne on yksittäisiä pelejä, tiedän. Ja niin kuin aiemmin kirjoitin perustan oman käsitykseni vain ja ainoastaan ottelun tuloksille. KooKoo voitti torstaina Haukat 0-8 vieraissa! En tiedä miten siellä Kälviällä ajatellaan, mutta minä ainakin täällä Vaasassa päättelen tuosta, että Hermes saattaisi olla Sportille KooKoota helpompi vastus. Voit olla rauhassa eri mieltä, ilman että haukut tekstejäni tyhmiksi. Omasta mielestäni perustelut näille jutuille on ihan olemassa.
Ja tärkein juttu, jälleen kerran, Kokkola 120km, Kouvola joku miljoona km. Ja on merkitystä. Minulle varsinkin.
Viestin lähetti kakes
Suruksesi voin kertoa että sitä se ei todellakaan ole.Minä oletan että otat seuraavalla kerralla avuksesi jotain muutakin tietoa kuin vain pari tappio-ottelua jostain hamasta menneisyydestä.Minäkin voisin aivan hyvin parin Sportin tappio-ottelun perusteella väittää että Sportin peli on laskusuhdanteessa.Mutta en väitä.
Väitä ihmeessä! Minä ainakin olen sitä mieltä, että Sport ei ollut torstaina parhaimmillaan. Jos olen rehellinen niin esitys oli mielestäni aivan luokaton, suomeksi paska.
Viestin lähetti kakes
Minäkin toivon sitä että finaaleissa kohdattaisiin.Sehän olisi,ei enempää eikä vähempää kuin unelma-finaali.
Olisihan se mahtavaa. Tuskin tapahtunee, koska Vaasassa kaivetaan sandaalit esille puolivälierien jälkeen, todennäköisesti. Niin kuin jo kolmannen Hermes-tappion jälkeen sanoin, kausi on pilalla. Ei voi ymmärtää mitä v*ttua siellä on tapahtunut/tapahtuu.
Asiasta kolmaanteentoista, onko Kälviän Nesteen (Kokkola-Kajaanitien varressa) tullut Kotipizza siihen yhteyteen? Mukava huoltoasema. Tulee käytyä aika ajoin. Niin se kotiruoka leviää maailmalle...