shack kirjoitti:Kuten esimerkiksi Ville Viitaluoma?
Viitaluoman takia kirjoitin "enemmän tai vähemmän", oli ainoa hyökkääjä SaiPasta joka jäi mieleen. Puolustuksesta jäi mieleen sitten Kudroc, joka on selkeästi SaiPalta onnistunut täsmähankinta. Kaveri hoiti hienosti sen roolin mikä hänellä on.
Itse en ole kaudella yhtään peliä livenä nähnyt, mutta pisteitä on tullut. Pisteet lasketaan ja Kalpalla niitä ei ole kovinkaan montaa. Jos Kuopiolaiset haluavat maksaa siitä että näkevät avointa peliä vaikka takkiin tuleekiin niin mikäs siinä. Minä maksaisin enemmän voittavan joukkueen näkemisestä kuin maalieron -24 näkemisestä, tosin se oikeuttaa ykköspaikkaan.
Itse pidän KalPan pelaavasta tyylistä ja yleensä hienosti taistelevasta asenteesta. Hallilta pois tullessa mietin juuri tätä ristiriitaa, että nykyliigassa einiinyleisöönmenevällä jääkiekolla saadaan niitä pisteitä. Onneksi esimerkiksi HPK ja Kärpät ovat todistaneet että tällä KalPankin suosimalla tyylillä liigassa voidaan pärjätä - toki em. joukkueet ovat siinä paljon KalPaa parempia. SaiPa on tyylinsä valinnut ja sillä pisteitä saanut, kuten kirjoitinkin kaikkia kunnia siitä Lappeeseen. Itse kuitenkin toivon että vaikka KalPan maaliero olisi kauden jälkeen vaikka mikä, pidetään tämä oma tyyli ja yritetään pitkässä juoksussa menestyä sillä, vaikka se varmasti vaikeampaa onkin kuin tämän "modernin tahtokiekon" pelaaminen.
Viimeksi muokattu: