SecondCitySaint
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Detroit Red Wings
Mattila vaihdettu YVlle Lappalaisen tilalle, ei olekaan Lassella kulkenut. Tappara kyllä ottaa tuon Rissasen YVn pois, kun kaikki tietää että aina pelataan sen laidalta.
Joko Larsen joutaisi peleille? :DMelkein olisi kokeilunarvoista pistää Ruotsalainen Lappalaisen tilalle seuraavaan peliin. Saataisiin jalkoja ja kiekollista osaamista tuohon pakistoon. Näkisin myös hänelle enemmän käyttöä ylivoimalla kuin Mattilalla. Lappalainen on vaihdosta toiseen ainoastaan tiellä tuolla kaukalossa.
Toivottavasti ei aleta peruuttelemaan varmistellen, vaan samalla sapluunalla vauhtia loppuun asti.Näyttää jotenki hyvältä tää meidän painostus ja miten tullaan päälle, vaan jotenki... jätän sanomatta...
Niinpä, nyt ainakin näyttää että sapluuna ois sama, sitä myös toivotaan!Toivottavasti ei aleta peruuttelemaan varmistellen, vaan samalla sapluunalla vauhtia loppuun asti.
Enskaudella LL55 pariks.Joko Larsen joutaisi peleille? :D
Mietin täysin samaa, mutta tuo rotta on kyllä niin raivostuttava pelaaja. Omalle jengille kultaakin arvokkaampi…Aina hieromassa naama tai hakkaamassa. Joskus sitä vaan toivois että joku ajais sen vaan pystyyn…On tuo Savinainen vaarallinen pelaaja tuossa tunnetilassa. Hullunkiilto silmissä hakkaa ja huitoo. Tekee onneksi enemmän hallaa omalle joukkueelle, mutta onneksi ei sitä itse ymmärrä.
On tuo Savinainen vaarallinen pelaaja tuossa tunnetilassa. Hullunkiilto silmissä hakkaa ja huitoo. Tekee onneksi enemmän hallaa omalle joukkueelle, mutta onneksi ei sitä itse ymmärrä.
Samoin, me huudetaan KALLLPAAAAaaaaaaÄkkiä vois arvata että perjantaina nähdään varsin "lämminhenkinen" kamppailu, ainakin Savinaisen saa syttymään tämän illan perusteella varsin vähällä ärsytyksellä :) Perjantaita kohden ja sarja tasoihin. Paikalla ollaan!
On aikamoinen sika. Aiemmin pidin kaveria liigan parhaana maalineduspelaajana joka vaan pelaa kovaa, mutta tämän playoff sarjan myötä on tullut huomattua, että kysessäähän on ihan täysi sika!On tuo Savinainen vaarallinen pelaaja tuossa tunnetilassa. Hullunkiilto silmissä hakkaa ja huitoo. Tekee onneksi enemmän hallaa omalle joukkueelle, mutta onneksi ei sitä itse ymmärrä.