Kalpankaataja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalpa
Salmelalta ollut muutenkin uskomaton tason-nosto plejareihin!
Ei mahdu kokoonpanoon tällä hetkellä, terveenä on.Mikä tuon Hutskon on?
Onko loukissa? Itse pidin hyvänä hakuna Kalpalta, ihme jossei kokoonpanoon mahdu.
Kiiskinen ja OkanyKetäs sinne sun mielestä pitäs Rissasen laidoille laittaa? It is what it is ja ei voi kauhalla vaatia.
Kun pelkää kentällä ollessaan suunnilleen omaa varjoaan ja itseluottamus nollassa nii olis kyllä ihan turhake näissä peleissä...Mikä tuon Hutskon on?
Onko loukissa? Itse pidin hyvänä hakuna Kalpalta, ihme jossei kokoonpanoon mahdu.
Maailman kahdeksas ihmehän se jatkopaikka oliskin. Kuhan nyt jonkun voiton sais ja rahhoo tilille. Eikös se ole KalPa: n tavoitekin?Surkea oli toinen erä, aloituksetkin taidettiin hävitä ns. satanolla. Kyllä tästä sarja saadaan muutamalla kotivoitolla, mutta kovin etäisellä tuntuu jatkopaikka jos hyökkäyspeli on täysin ykkösketjun varassa.
Näinhän se on, en ole Hutskon otteita Kalpassa seurannut mutta olen pitänyt miestä aina pelimiehenä jo junnuista asti, siksi kysymys.Kun pelkää kentällä ollessaan suunnilleen omaa varjoaan ja itseluottamus nollassa nii olis kyllä ihan turhake näissä peleissä...
Samaa ounastelin, kun aika lepsu oli viimeiset 10 min.Ilveksen bensa alkaa olla vähissä
Juu, jotenki "raskasjalkasia" ovat.Ilveksen bensa alkaa olla vähissä
Ja se vituttaa jo etukäteen että hienon nousun taistellaan ja sit jälleen kerran kustaan se..mutta toivon kaikelta mahdolliselta ylemmältä voimalta että olen väärässä.Joo kyllähän se Ilves nyt lopulta sen yhden yv maalin tekee.
Jos yv kestetään niin voitetaan.Ja se vituttaa jo etukäteen että hienon nousun taistellaan ja sit jälleen kerran kustaan se..mutta toivon kaikelta mahdolliselta ylemmältä voimalta että olen väärässä.