KalPa kaudella 2023–2024

  • 280 491
  • 2 550

Uncle Ben

Jäsen
En tiedä, mutta vähän tuoksahtaa sellainen että jotain on voitu jo napata. Olisiko Sissonsin tarjousta hyväksytty ennen kun on varmuus hyökkääjästä?
Tämäkin on tietysti mahdollista. Toisaalta, jos keskusteluissa on ollut tuo vaihtokauppa HV:n kanssa, niin silloinhan riskiä tyhjän päälle putoamisesta ei olisi ollut. Nyt Sissonsin poistuminen ja mahdollinen hyökkääjän saapuminen ovat ilmeisimmin kaksi eri asiaa ja tuo Laineen viittaus riskiin voisi liittyä siihen(kin), ettei hyökkääjäsopimusta ole loppuun asti saatettu, ennen kuin Sissonsin annettiin poistua.

Hyökkäykseen tarvittaisiin kyllä vahvistusta, siitä ei ole epäilystä, mutta toisaalta jos tuo riski realisoituisi, eikä hyökkääjävahvistusta saataisi, niin eipä Sissonsin pitäminenkään olisi sitä hyökkäystä auttanut. Riski on toki siinä, että pakkeja loukkaantuu ja ollaan sitten ihan puolustajien määrän suhteen ongelmissa.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En tiedä, mutta vähän tuoksahtaa sellainen että jotain on voitu jo napata. Olisiko Sissonsin tarjousta hyväksytty ennen kun on varmuus hyökkääjästä?

Viimeistään huomenna tiedämme.
Itse olen edelleen hieman skeptinen siitä, että onko tänne oikeasti ketään tulossa. Mikäli tiedot Sissonsin kiukuttelusta pitää paikkansa niin samapa tuollaisen pellen oli antaa mennä. Varsinkin jos HV71 jonkun siirtokorvauksen Sissonsista maksoi. Onko nämä "Mingoiat" sitten kuinka tosissaan hakusessa vai heitelläänkö näitä vain Laineen suusta ilmoille jotta näyttäisi siltä, että jotain isompaa kalaa on hakusessa. Tarjouksiahan voi nyt laitella vaikka kenelle, mutta on sitten asia erikseen kuinka varteenotettavia tarjoukset ovat olleet. Toisaalta jos siellä jo hyökkääjän kanssa olisi sopimus niin miksi sitä pitäisi edelleen pantata. Kai tuon olisi voinut julkistaa samalla kun Sissonsin lähdönkin. No huomiseen klo. 23.59.59 on aikaa, mutta ainakaan itse en hengitystä pidättele.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Toisaalta jos siellä jo hyökkääjän kanssa olisi sopimus niin miksi sitä pitäisi edelleen pantata. Kai tuon olisi voinut julkistaa samalla kun Sissonsin lähdönkin. No huomiseen klo. 23.59.59 on aikaa, mutta ainakaan itse en hengitystä pidättele.
Toisaalta tämäkin mutta toisaalta se on KalPan viestintä. En minä enää ylläty mistään mitä siellä säädetään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
No nyt ainakin lauottiin
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Ihan positiivinen 1erä, enemmänki voisi olla maaleja.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo kyllähän tuo on ihan hyvää peliä kun ykkös tai kakkos kenttä on jäällä ,mutta 3 tai 4 kun hyppää askiin niin peli onkin äkkiä KalPan päässä. Yks erä jos vielä kestettäs ja sit Karjalainen älyäis/ uskaltaisi tiivistää 3 kenttään Korhonen lantan ja Okanyn ketjun laitaan ja 3 ketjulla loppuun saakka.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Lisää vaan Kassulle kiekkoa tuohon b-pisteelle.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Varmaan silmät harittaa tai muuta häikkää, mutta jostain syystä omaan silmään LL55 on kuin olisi hiukan ketterämpi ja nopeampi muutenkin liikkeissään. Kiekkokin on ehkä paremmin pysynyt lavassa.
Samaa itekkin olen havaitsevinani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös