KalPa kaudella 2023–2024

  • 280 866
  • 2 550

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa
Tavernier saatu jälleen pelikuntoon, mielestäni ihan hyvä lisä viimeisiin peleihin tuomaan leveyttä ja kamppailuvoimaa hyökkäykseen.

Huomiseen HIFK-peliin itse lähtisin kapealla rosterilla ja säästelisin ukkoja perjantain tärkeää koitosta varten. Lukko vie huomenna JYPin 99% varmasti, joten meille taitaa jäädä sija 8. TPS Miettisineen myös mielestäni kolmesta vaihtoehdosta (Ässät, Sport, TPS) ehkä meille se paras vastus, joten kasisijan otan tässä vaiheessa mielellään vastaan:

Klemetti - Korhonen - Simontaival
Koponen - Okany - K.Kapanen
Saarelainen - Hutsko - Tavernier
Vallius

Gallet - Westerlund
Karlsson - Ruotsalainen
Salmela - ”Muhonen”

Kerkola
Lekkas
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Tavernier saatu jälleen pelikuntoon, mielestäni ihan hyvä lisä viimeisiin peleihin tuomaan leveyttä ja kamppailuvoimaa hyökkäykseen.

Huomiseen HIFK-peliin itse lähtisin kapealla rosterilla ja säästelisin ukkoja perjantain tärkeää koitosta varten. Lukko vie huomenna JYPin 99% varmasti, joten meille taitaa jäädä sija 8. TPS Miettisineen myös mielestäni kolmesta vaihtoehdosta (Ässät, Sport, TPS) ehkä meille se paras vastus, joten kasisijan otan tässä vaiheessa mielellään vastaan:

Klemetti - Korhonen - Simontaival
Koponen - Okany - K.Kapanen
Saarelainen - Hutsko - Tavernier
Vallius

Gallet - Westerlund
Karlsson - Ruotsalainen
Salmela - ”Muhonen”

Kerkola
Lekkas
Kyllä Mäpä ainakin on mukana; jätkä ottaa vaikka nyt väkisin sen syötön / maalin. Muutoin olen täysin samaa mieltä.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Tavernier saatu jälleen pelikuntoon, mielestäni ihan hyvä lisä viimeisiin peleihin tuomaan leveyttä ja kamppailuvoimaa hyökkäykseen.

Huomiseen HIFK-peliin itse lähtisin kapealla rosterilla ja säästelisin ukkoja perjantain tärkeää koitosta varten. Lukko vie huomenna JYPin 99% varmasti, joten meille taitaa jäädä sija 8. TPS Miettisineen myös mielestäni kolmesta vaihtoehdosta (Ässät, Sport, TPS) ehkä meille se paras vastus, joten kasisijan otan tässä vaiheessa mielellään vastaan:

Klemetti - Korhonen - Simontaival
Koponen - Okany - K.Kapanen
Saarelainen - Hutsko - Tavernier
Vallius

Gallet - Westerlund
Karlsson - Ruotsalainen
Salmela - ”Muhonen”

Kerkola
Lekkas
En muista kuka ja minkä joukkueen koutsi vastasi kysymykseen "säästelläänkö pelaajia" pudotuspelejä varten, että miksi ihmeessä säästeltäisiin vaan pelataan runkosarjan vikat pelit pudotuspelihengessä ja haetaan fiilistä valmiiksi niitä kauden tärkeimpiä matseja varten.

KalPalla toki otteluruuhka on ollut suuri ja säälikierrokselta mahdollisen jatkoon menon jälkeen se tuntuu vielä enemmän kuin top-6 joukkueilla.
 
Suosikkijoukkue
Mäenpää, Kantner,KalPa,JoKP ja Pittsburgh Penguins
Hurjan viikon ”akenta”

Akenta olkoon lyhyt vain ”yhden” pelin takia, hurja tekee itse empiirisen matkan Helsinkiin ja Nordikselle, kenties se voitto tulisikin? kaikkien pelien voittoprosentti missä hurja on käynyt on 0%. Ville Peltonen katselee kentälle ja kysäisee ”ketä tuolla pelaa???” kiekon liikaa päähän saaminen aiheuttaa sekoamista ja maalivahdin ottamisen pois IFK:n johtaessa 2-1 ajassa 32:03 ja Kantner surffailee puttaen kiekon sisään. Mäenpää rikkoo 50 pisteen rajan komeasti hurjan ja kaikkivaltiaan jumalan(KalPaa kannattavan sellaisen) edessä.

Näillä männöön!


Mutta älkää huoliko! Hurjan playoff akenta tulee ulos sen jälkeen kun KalPan vastustaja on selvillä, teen voittavan suunnitelman kun OKH konsanaan! VOITTOON KALE!
 
Viimeksi muokattu:

Pärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä mä ainakin huomiselle laittaisin normaalin kokoonpanon jalkeille ja hakisin runkosarjan sijaa 7.

Ne joilla on loukkia alla eikä oo 100% kunnossa niin voi huilata, esim. Rissanen/Räsänen.

Onhan tossa vikan kierroksen jälkeen kuitenkin kaksi päivää välissä ennen säälejä.

Parempi sääleistä jatkoon menevistä joukkueista saa sit kuitenkin yhden extra huilipäivän niin siitä sit sitä lepoa saa.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Huomenna allekirjoittanut voi lähteä taas vaihteeksi Nordikselle matsiin. En vaan tiedä katsommeko vaan pienellä porukalla kaverilla kivenheiton päässä hallista. Tuntuu olevan vähän kaikilla rahat vähissä ja ei tuonne halliin ihan ohuen lompsan kanssa mennä.

Mutta posin kautta Kale voittaa jos menen vain Töölöön katsomaan matsia. Minulla on todella suuri kirous läsnäololla vaikuttaa KalPan tuloksiin negatiivisesti.

Kaverin sohvalta huudan KalPan voittoon ainoana Kalen kannattajana ja ei-syntyperäisenä helsinkiläisenä. Lähden kyllä halliinkin, jos muut suostuvat.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siellä taitaa Liigan viimeisessä ottelussa olla ensimmäistä kertaa tällä kaudella Red Bull kypärä myös KalPalla. Saarelainen saa tehoilla 0+1 tuon Red Bull kypärän tänään päähänsä.
 

Happar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Osaako joku viisaampi sanoa miksi Lantta alotti koko pelissä vaan kerran? Ei kyllä koko pelin aikana pistämy silmään ettei Jaakko ota alotuksia mutta niin tuolla tilastoissa lukee. Konsta Kapanen alotti kolmesti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös