Ei kyllä oikein voi edes puhua viimeistelystä.Viimeistely todella heikkoa kaikissa tämän viikon peleissä.
Toma oli erittäin tyytyväinen peliin ja joukkueen suoritukseen, eikä ole huolissaan jatkosta. Tehottomuus vaivasi, mutta muuten meni hyvin.
Ei kait siinä sitten mitään. Me varmaan ollaan ihan suotta vittuuntuneita ja ainakin minä huolissani. Toivon todellakin, että olen molempia turhaan, mutta jotenkin jäi fiilis, että minä katsoin ihan eri peliä, kuin missä Toma joukkueineen oli osallisena.
Todellakin samaa mieltä Toman kanssa. Hyvä peli kalpalta ja tepsi oli myös hyvä. Oli kyllä ihan reipas tason nosto jyp pelistä. Tiistaina tuolla pelillä kaatuu tappara kun paikoista lyödään laatta häkkiin ja kaikilla on taas kivempi mieli ja voidaan naureskella näille ”ulospuhallus” peleille…Näen jopa positiivisena nuo kolme pahaa vastustajaa loppua ajatellen. Joukkue pääsee psyykaamaan koviin peleihin, niillä mittareilla mitä käytetään sitten poffeissa. Sen lisäksi juuri ennalta kovempia vastustajia vastaan ollaan päästy suorittamaan tuota ajokoira jääkiekkoa, jonka avulla ollaan edes haaveilemassa suorasta puolivälieräpaikasta.
Kausi on jo tässä vaiheessa positiivinen yllätys, ja mä uskon että tuo kotiyleisön tuki tiistaina Tapparaa vastaan antaa lisävirtaa. Osittain nämä pelit Jyppiä ja Tepsiä vastaan oli ulospuhalluksia, joten onneksi tiistai tulee nopeasti eteen.
Eihän 5vs5 pelissä ollut mitään hätää. Erikoistilannepelaaminen oli se missä hävittiin ja siihen pitäisi kiinnittää enemmän huomiota.Toma oli erittäin tyytyväinen peliin ja joukkueen suoritukseen, eikä ole huolissaan jatkosta. Tehottomuus vaivasi, mutta muuten meni hyvin.
Ei kait siinä sitten mitään. Me varmaan ollaan ihan suotta vittuuntuneita ja ainakin minä huolissani. Toivon todellakin, että olen molempia turhaan, mutta jotenkin jäi fiilis, että minä katsoin ihan eri peliä, kuin missä Toma joukkueineen oli osallisena.
No tuosta kyllä olen samaa mieltä, mutta oliko se riittävä?Oli kyllä ihan reipas tason nosto jyp pelistä.
Tämähän se nyt olikin juuri se juttu, mistä en ole Toman kanssa samaa mieltä. Se on lopulta aivan se ja sama miten peli rullaa ja päästään paikoille, jos maalinteon tehokkuus on tuota tasoa, mitä eilen ja perjantaina. Ei vaan riitä.kun paikoista lyödään laatta häkkiin
Toivottavasti. Nauran mielelläni ensin itselleni, että miten en vaan voinut luottaa koneeseen, joka toimii kuin tupakka.voidaan naureskella näille ”ulospuhallus” peleille
Täsmälleen samaan mieltä. Tuo joukkue olisi vaatinut oikeasti pari tekijämiestä pakistoon.Niin kiva kuin olisikin Mestaruussaunaa lämmitellä tänä keväänä, niin haihattelulta se tuntuu. Maalivahtiosasto on ok kunnossa, Jatkolan takia harvoin hävitään mutta vaikea nähdä että Jatkola pystyisi merkittävää etua antamaan verrattuna kilpailijoihin (vielä tällä kaudella). Samoin hyökkäys riittää haastamaan minkä tahansa joukkueen. Puolustus sen sijaan ei tule riittämään, yksinkertaisesti liian monta liian heikkoa yksilöä puolustussuuntaan (Salmela/Puutio, Gallet, Lappalainen, välillä Riekkinenkin), eikä Sissons, Mattila ja Karlssonkaan ole kokonaisvaltaisessa pelissä sillä tasolla, että heitä voisi peluuttaa joka toista vaihtoa paikkaamaan noita muita. Ihmeitä pitää tapahtua, ellei tuota puolustusta murskata seitsemän ottelun sarjassa.
Ei kait siinä sitten mitään. Me varmaan ollaan ihan suotta vittuuntuneita ja ainakin minä huolissani. Toivon todellakin, että olen molempia turhaan, mutta jotenkin jäi fiilis, että minä katsoin ihan eri peliä, kuin missä Toma joukkueineen oli osallisena
Juu, ei nämä purskaukset nyt pelkästään eiliseen perustu. Ihan sellaista isomman otannan käyrää tämä on ja tuskan parahduksia kun taas ollaan tilanteessa, jossa homma sakkaa kriittisellä hetkellä. Puolustus, maalinteon tehokkuus... eli ei paljoa;). TPS oli hyvä eilen ja ennenkaikkea tehokas. Lehtinen sai hyvät lämmöt päälle ja oli aivan suvereeni niissä paikoissa, kun jonkinlainen maalipaikka oli edes hajulla. 5v5 Kalpa sikäli pärjäsi, mutta ei se tulosta tuo, jos pärjääminen ei johda maaliin, jotka kuitenkin ratkaisevat.Pää pystyyn. Huolestunut saa aina olla ja tappion pitääkin vituttaa mutta kyllä KalPa pelasi hyvän pelin eilen. Molemmat Ahokas ja Miettinen olivat sitä mieltä ja niin olen itsekin. 5vs5 peli aika hyvin kuosissa. Toki erikoistilanteet ja varsinkin alivoima pitää olla kunnossa jos keväällä meinaa pelata pitkällä. Paljon KalPa oli ainakin kamppailupelaamisessa mennyt eteenpäin TPS:n viime Kuopion reissusta.
Kenen tilalle tällä hetkellä laittaisit Konstan KalPan hyökkäykseen? Tälläkin hetkellä jos kaikki ovat terveitä niin yksi kelpo pelaaja joutuu katsomoon.Sellaista vaan, että miten on ollut mahdollista, ettei Konsta Kapanen ole mahtunut kunnolla KalPan kokoonpanoon? Hänhän on aivan huikea väkkärä, huomaa jalkojensa tikkauksesta, että isänsä poika!
KalPan UTJ Anssi Laine kommentoi tuota lainaa HPK:hon, että ensi kaudeksi on kaavailtu isompaa roolia. Nyt on hyvä, että saa kovia pelejä alle, kun ei tällä hetkellä vain yksinkertaisesti mahdu kokoonpanoon.Sellaista vaan, että miten on ollut mahdollista, ettei Konsta Kapanen ole mahtunut kunnolla KalPan kokoonpanoon? Hänhän on aivan huikea väkkärä, huomaa jalkojensa tikkauksesta, että isänsä poika!
Jollei Kuopioon kelpaa, niin HPK:hon mahtuu tulevalle kaudelle. Toivottavasti seurat saavat asian sovittua. Konstasta tulee uusi Jere Innala!
Merci beaucoup ja tsemppiä KalPan play-off -kevääseen!
Kenen tilalle tällä hetkellä laittaisit Konstan KalPan hyökkäykseen? Tälläkin hetkellä jos kaikki ovat terveitä niin yksi kelpo pelaaja joutuu katsomoon.