Todennäköisesti kun taas katsoo tämän meidän syksyn tähtipelaajan otteita.Jokohan Lasse saa huomenna sovitella kultapottaa päähänsä?
Kapanen ilman pakkikokemusta korvannee yksyhteen tämän päivän Laavaisen. Sillä erotuksella, että Oliver sentään tosissaan yrittää keskittyä peliin. Eipähän puolustuksen avainpelaajat rasitu yhtään enempää muutenkin tiiviissä pelitahdissa.Kukas siellä on jäänyt pois kun Kapanen pelaa pakkina?
Edit. Laavainen.
Harvinainen tilanne, yleensä pelattas viidellä pakilla. Ei oo nimittäin Kapasella pakkikokemusta.
Sen verran nätisti 7-10 paikoilla majailevat pelaavat voitot ja häviöt ristiin, että sieltä ei vahingossakaan tule apuja. Tosin lähtökohtaisesti pitää Kalpan kyllä ihan itse ne ns. "varmat pisteet" ottaa pois.Kyllä minäkin alan kallistumaan samalle kannalle. Sarjataulukkoa kun katsoo ja mitä joukkueita siellä 7-10 paikoilla majailee, eppäilen, että sieltä ei selkä edellä vastaan tulla. Pitäisi alkaa aivan ennennäkemätön voittoputki, että ensin päästäisiin kympin sakkiin ja pystyttäisiin siellä. Takanakaan ei spora kaukana ole. Kuuden sakkiin pääsyä ei tänä keväänä nähdä.
Alkaa tosiaan melkoinen kiekkomeihemi, joka takuulla pudottaa ukon jos toisenkin pois rosterista, saati siihen päälle vielä mahdolliset uudet karanteenit Kalpalla tai vastustajilla.
Edelleen olen äärettömän mielelläni näissä mielipiteissäni väärässä, mutta...
Niinpä. Mikähän vittu oli tämänkin kaverin kohdalla homman idea/todellisuus.Oispa Hjorth.
Tähänkö on tultu, että Mikkelin ylijäämät otetaan tänne pelaamaan?
Tätä olen itsekin miettinyt ja tainnut tästä jotain ihmettelyjä johonkin ketjuun kirjoittaakkin. Loukkaantumisia ei tietenkään kukaan voi ennustaa eikä pelaajien tarvetta, joten tuskin Hjorthille olisi ollut edellenkään tilaa ilman näitä nykyisiä loukkaantumisia. Tarve tietysti nyt olisi, mutta se juna on jo mennyt, joten Jukureista sitten täytemiestä tilalle.Niinpä. Mikähän vittu oli tämänkin kaverin kohdalla homman idea/todellisuus.