Näin väittävät, lisäksi niiralamontun fooruminen perintöä kunnioittaen huhuissa liikkuu huikeita nimiä. Saapas nähdä ketä tulee...
Olen snadisti kujalla näistä huhuista, joten voisiko vähän valaista, vaikka huhuja ovatkin...?
Näin väittävät, lisäksi niiralamontun fooruminen perintöä kunnioittaen huhuissa liikkuu huikeita nimiä. Saapas nähdä ketä tulee...
Olen snadisti kujalla näistä huhuista, joten voisiko vähän valaista, vaikka huhuja ovatkin...?
Sieltä tulee ainakin se Joroisten härkä jonka jo aikaa sitten paljastin.
Tämän jälkeen alko tietenkin uskomaton nimien pyörittely, joilla ei ole mitään totuuspohjaa.
Tuo Kapasen spekuloitu paluu taitaa kuivahtaa siihen että seurahan eilispäivänä ilmoitti että "joukkue alkaa olla jo valmis ja etsitään enää korkeintaan 1-2 hyökkääjää. Kuten kilpisydänpalstallakin joku jo totesi aiemmin, jos seura ETSII hyökkääjää niin eihän Kapasta tarvitse etsiä, hänethän löytää seuran toimistosta. Eli Sami taitaa sittenkin vaan jatkaa siellä tutuksi tulleissa toimistohommissa.
Ei minullakaan Samin paluta vastaan mitään olisi, maailmanluokan pelimies vieläkin. Vaan meinaatkos että Kapasen veljekset on erilinjoilla joukkueen tiedotuksessa? Kimmohan juuri esiintyi seuran edustajana minä käsitin.Toisaalta taas Sami ei itse ole ollut millään tavalla kommentoimassa viime aikaisia muutoksia joukkueessa, joka taas hieman viittoisi paluuseen. Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan jos sinne Tommi Jokisten tilalle joku vaikka tulisikin, kärkiketjut alkavat toki olla miehitetty.
Ei minullakaan Samin paluta vastaan mitään olisi, maailmanluokan pelimies vieläkin. Vaan meinaatkos että Kapasen veljekset on erilinjoilla joukkueen tiedotuksessa? Kimmohan juuri esiintyi seuran edustajana minä käsitin.
Miksi paita ei ole montun katossa? Mitään lopettamisjuhlia en ole nähnyt enkä niistä mitään kuullut.
Video tilaisuudesta tulossa nettisivuille myöhemmin päivällä... Aika harvoin on tuota tehty, joten viittaisi kyllä siihen että jotain isoa tulossa. Todennäköisesti Paanasen Kim.
En vaihda edellistä tuntumaani. Kapasen paluu, Kisun option käyttö
KalPan SM-liigajoukkueen hyökkäyksestä löytyvät jo ennestään muun muassa nimet Sakari Salminen, Tuomas Kiiskinen, Janne Laakkonen, Kalle Kerman ja Tommi Miettinen.
Tarkoitin että yleensähän toimitusjohtaja tiedoittaa asioista joukkueessa ja tähän menessä Sami on niin tehnytkin. Mutta jostakin syystä on nyt jättänyt viime päivien valmentaja ja pelaaja kuvioista tiedottamisen kokonaan Kimmon vastuulle, joka ainakin minusta hieman kertoisi siitä että paluu kaukaloon on tapahtumassa.
Niinhän siinä sitten kävi kuten aamulla jo vähän uumoilin. Toivotaan että vuosi levossa en tehnyt kropalle hyvää ja nähdään taas #24 dominoimassa kenttä tapahtumia.
Kapanen - Kuparinen - Salminen
Kerman - Miettinen - Kiiskinen
Laakkonen - Riekkinen - Pakarinen
Jokinen - X - Junnila