Master God
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Tätä päivää on odotettu Kuopiossa kuin Aki Heino Sirkuksen lauteille pääsyä. Tänne Kiiminkiin ja Ylikiiminkiin kantautuneiden tietojen mukaan turenkilais-invaasio Kauno Saarioineen on astumassa viehkoon kullanruskeaan linjuriautoon Turengin linjuriasemalta tuona päivänä. Kyseinen onnikka suuntaa Turengin esikaupunkialueiden kautta kohti Kuopiota ja Niiralan monttua. Tämä tarkoittaa sitä, että Kuopion yö saa torstaina nauttia turenkilaishuumorista, yhä uudelleen toistuvista vitseistä ja muilla liigapaikkakunnilla hyvinkin tunnetusta toiminnasta. Itse lähden rautahevosella edustamaan Pohjois-Pohjanmaan sudeettiturenkilaisia.
Itse pelissä on mielenkiintoista seurata Pasi Nielikäisen ja Kyle Rossiterin kaksinkamppailuja. Pasi kunnostunee myös parilla räkämaalilla. Wiikmanin Miika taitaa jatkaa maalilla, ja ykkösketju edelleen ilman kunnon laitureita, jos nyt eJ:tä ei lasketa.
KalPa sinällään lienee vastaantulija ja pelkkä vastustelija, jolla ei mahdollisuuksia taida maalintekoon olla. Se, tekeekö Pallokerho 6 vai 7 maalia, jää arvoitukseksi huomiseen saakka.
Kuopiolaisilta toivotaan hyvää kannustusta murskatappiosta huolimatta, iloista urheilumieltä ja paria kaljaa, jos satutaan jäähallin baarissa törmäämään. Toivotan jo valmiiksi kaikki turenkilaiset ja sudeettialueiden edustajat tervetulleeksi Kuopioon.
P.S. Saako jäähallillta kalakukkoa?
Itse pelissä on mielenkiintoista seurata Pasi Nielikäisen ja Kyle Rossiterin kaksinkamppailuja. Pasi kunnostunee myös parilla räkämaalilla. Wiikmanin Miika taitaa jatkaa maalilla, ja ykkösketju edelleen ilman kunnon laitureita, jos nyt eJ:tä ei lasketa.
KalPa sinällään lienee vastaantulija ja pelkkä vastustelija, jolla ei mahdollisuuksia taida maalintekoon olla. Se, tekeekö Pallokerho 6 vai 7 maalia, jää arvoitukseksi huomiseen saakka.
Kuopiolaisilta toivotaan hyvää kannustusta murskatappiosta huolimatta, iloista urheilumieltä ja paria kaljaa, jos satutaan jäähallin baarissa törmäämään. Toivotan jo valmiiksi kaikki turenkilaiset ja sudeettialueiden edustajat tervetulleeksi Kuopioon.
P.S. Saako jäähallillta kalakukkoa?