Re: Monet mestisseurat on tehneet jatkopahveja
Viestin lähetti Icepowerman
Micco taisi kirjoittaa tuolla jossain, että Kalpaan on tulossa, jotain isoja "kaloja". Mä en jaksa uskoa, että KalPa saisi ketään todellista paluumuuttaja pelimiestä rinkiinsä, joka ois vielä kohtuu tikissä. Vai tarkottikohan hän tuolla kalajutulla, että joku K-Vantaan ruutana pelais Kalpassa ensikaudella ?
Millähän rahalla tänne niitä nhl isäntiä hommataan pelaamaan ?
Oiskohan parempi unohtaa tollanen onanointi ja keskittyä tulevaan porukkaan !
Toivelistan kärjessä oisi. Eepi Hämäläinen, Mikko Jokela ja Jarno Kultanen puolustukseen.
Voi huoh. No alennun nyt vastamaan. Kyse oli siis ketjusta pahimmat pettymykset, jossa Icepowerman hehkutti Pekka Parviaista. En puhunut mistään tähdistä, vaan että koukkuun on käymässä pari hyvää kalaa. Kala nyt ei viitannut mihinkään joukkueeseen varsinaisesti. Nämä kalat vahvistavat KalPa-puolustusta. Jokela, Hämäläinen, Kultanen eivät ole todellakaan sitä mitä tarkoitin. Tuota kolmikkoa ei KalPassa nähdä, ovat jo liian isoja kaloja.
Enkä minä mitään unelmoi tai haaveile. Enkä todellakaan tarkoittanut mitään NHL-vahvistuksia tai SM-Liigan eliittipakkeja. Viestissäni puhutaan vain vahvistuksista puolustuspäähän, jotka ovat "hyviä kaloja", eli vahvistavat KalPan ehkä hieman heikkoa puolustuspäätä. Parviainen, Tirkkonen, Kotilainen eivät vakuuta. Sieltä on puolustuspäähän jotain tulossa, eiköhän ensimmäinen julkisteta jo huhtikuussa, kun Mestiksen loppumisesta on hieman kulunut aikaa. Käsittääkseni minä puhuin juuri tulevasta porukasta, en mistään olemattomien onanoinnista.
Näistä kahdesta puolustuspään vahvistuksesta olen niin varma, että olen valmis lyömään pienimuotoisen vedon asiasta. Nimiä en voi kertoa, mutta Turisti-Tirkkosta ja Pekka "pakkas" Parviaista nämä vievät kuin kuoriämpäriä.
Ja edelleen, nämä asiat kuuluvat ketjuun KalPa 2004-2005. Perustetaan ketju, kun kausi on ohi. Nyt on syytä keskittyä välieriin ja mahdolliseen finaalin. Palataan sitten spekulointiin ja katsotaan kuka osui oikeaan, kuka ei.