Kalle Sahlstedt – Lukon oma poika urheilujohtajaksi

  • 481 550
  • 3 601

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Koska Burke pelaa pääsääntöisesti ihan hyvin. Koko ajan kouluarvosanoilla noin 7+ pelejä. Tasaisesti suorittaa siinä mielessä. Peli ei ailahtele. Ei ole ollut niin hyvä kuin voi ja pitäisi olla, mutta ei ole surkeakaan ollut missään pelissä.
Mutta onko se ok että tähdätään välieriin tai mitalipeleihin ja ulkomaalaisvahvistus pelaa tasolla 7+ ja ”ei se surkeakaan ole ollut”?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koska Burke pelaa pääsääntöisesti ihan hyvin. Koko ajan kouluarvosanoilla noin 7+ pelejä. Tasaisesti suorittaa siinä mielessä. Peli ei ailahtele. Ei ole ollut niin hyvä kuin voi ja pitäisi olla, mutta ei ole surkeakaan ollut missään pelissä.

Ekana tuli mieleen, et pitäskö 7+ riittää? Toisena se, että saako 7+ sillä, että pelkää pelata jääkiekkoa ja on lähinnä vain mukana. Kiekon kanssa odotettu tältä kaudelta paljon ja oikeastaan yhtäkään maagista suoritusta ei ole nähty. Jos on, niin klipatkaa ihmeessä. Jos tasaisen huono lasketaan siihen kastiin ettei ailahtele, niin olen samaa mieltä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Koska Burke pelaa pääsääntöisesti ihan hyvin. Koko ajan kouluarvosanoilla noin 7+ pelejä. Tasaisesti suorittaa siinä mielessä. Peli ei ailahtele. Ei ole ollut niin hyvä kuin voi ja pitäisi olla, mutta ei ole surkeakaan ollut missään pelissä.
Luiskahtanut -4:ään ja tasakentin ottanut toiseksi eniten maaleja omiin Tarmon jälkeen
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän se Burke tänäänkin pari aika makoisaa paikkaa tarjoili, mutta toki jatkoaika oli ihan karmeaa. Parempaan pitää pystyä, ja uskon että pystyykin. Mutta silti, Burke ei ole ollut ihan sitä mitä itse toivoin ja kuvittelin ja tämä asettaa tiettyjä paineita sille yhdelle mahdollisesti hankittavalle hyökkääjälle. Toki Jandricin osoittautuminen pelimieheksi helpotti.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mitä on saavutettu sen jälkeen kun "Bume" lähti pois joukkueen rakennuksesta? CHL-paikka, entä muuta?

Kallen näytöt ovat olemattomat, vaikka miten haluaisi ajatella parhain päin.

Paljon parempia rakentajia on tarjolla. TOP4 budjetti-> TOP10 sijoitus.

Kalle voi poistua.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
@Metsästäjä lainaten toisesta ketjusta. Alkaa hiljalleen runkosarja olemaan taistelua sijoista 7-10. Olisi varmaan syytä kauden päätteeksi tuulettaa pikkuisen joukkuetta.

Aika helvetin kovalla kädellä.

Kädenlämpöisyyden aika pitää lopettaa. Pitää tuoda oikeasti aitoa kilpailua pelipaikoista. Ei saa olla liian mukavaa. Katsoisivat saatana sitä Tapparaa vaikka. Jos homma ei kulje, niin katsomoon tai pihalle. Uutta äijää sisään ja homma toimii silti. Vahvistetaan jo ennestään vahvaa joukkuetta. Nykyinen kyykkäys siellä on varmasti hallittua, kuten aina. Keväällä sitä tuskin voittaa kukaan.

Ihan helvetin sama, jos joku nönnönnöö alkaa katsomaan pelipaikkaa muualta, jos paikka on vilttiketjussa. Sitten painukoon muualle. "Miten mä perustelen sille pelaajalle, ettei se pääse pelaamaan?" No just siten, ettei sulla riitä ja ala tekemään ja olemaan kunnolla!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä on saavutettu sen jälkeen kun "Bume" lähti pois joukkueen rakennuksesta? CHL-paikka, entä muuta?

Kallen näytöt ovat olemattomat, vaikka miten haluaisi ajatella parhain päin.

Paljon parempia rakentajia on tarjolla. TOP4 budjetti-> TOP10 sijoitus.

Kalle voi poistua.
Aika harva Sahlstedtin ja Tapparan/Tuomenoksan lisäksi on tässä mitään saavutellut viimeaikoina, mutta älä nyt jätä tuollaista cliffhangeria, vaan listaa ne tarjolla olevat paremmat joukkueen rakentajat?
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Aika harva Sahlstedtin ja Tapparan/Tuomenoksan lisäksi on tässä mitään saavutellut viimeaikoina, mutta älä nyt jätä tuollaista cliffhangeria, vaan listaa ne tarjolla olevat paremmat joukkueen rakentajat?
Jos nyt katsotaan tätä vuotta, niin Mikkelissä, Lahdessa, Kuopiossa näyttäs jo budjettiinkin katsottuna onnistuneemmalta, sitten Tampere kokonaisuudessaan, vastaan vaikka et minulta kysynytkään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos nyt katsotaan tätä vuotta, niin Mikkelissä, Lahdessa, Kuopiossa näyttäs jo budjettiinkin katsottuna onnistuneemmalta, sitten Tampere kokonaisuudessaan, vastaan vaikka et minulta kysynytkään.
Ja ketkä heistä ovat tarjolla?
Voitetut mestaruudet (pl Tuomenoksa) voisi myös listata. Saa olla Bumellakin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Aika harva Sahlstedtin ja Tapparan/Tuomenoksan lisäksi on tässä mitään saavutellut viimeaikoina, mutta älä nyt jätä tuollaista cliffhangeria, vaan listaa ne tarjolla olevat paremmat joukkueen rakentajat?
En kuulu Lukon hallitukseen, joten en ole paras henkilö sanomaan kuka on tehtävään sopiva. En ole edes saanut Lukon strategiaa kokonaisuudessaan, joten en voi ottaa kantaa kantaa kysymykseesi.

Olen kuitenkin maksava asiakas, joka saa sanoa mielipiteensä. Minun silmissäni/tilastoissani Lukko on epäonnistunut pahasti kaikkina niinä kausina, jotka Kalle on yksin rakentanut.

Tämä kausi on edelleen täynnä vuoristorataa, jos niin voidaan sanoa. On vain ylä- tai alamäkiä. Mitään muutosta parempaan ei ole näkyvissä/näkynyt. Kolmas kausi Kallen komennossa ja joka vuosi sama laulu.

Lukko haluaa joka kausi entistä enemmän rahaa jos minä avaan hallin oven, mutta tuote on sama vanha. Onko se oikein?
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ja ketkä heistä ovat tarjolla?
Voitetut mestaruudet (pl Tuomenoksa) voisi myös listata. Saa olla Bumellakin.
Sitä en tiedä ketä on tarjolla, mutta ei tuo Kalle nyt niin mairittelevasti ole onnistunut siitä ei nyt pääse mihinkään, jos tämäkin kausi päättyy jo sääleihin tai puolivälieriin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Mietippä Kalle sitä että, luultavasti illalla umpisurkea jyp on 7p takana, viikonpäästä ehkä jo tappituntumalla. Aletaan Jyväskylässä haaveilla ketäs sieltä Raumalta olis saatavilla siirtorajalla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kolmas kausi Kallen komennossa ja joka vuosi sama laulu.
Kolmas kausi mistä lukien?

Miksei näitä viestejä saanut lukea viikko sitten? Oliko Sahlstedt silloin parempi urheilujohtaja vai mikä on muuttunut?
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kolmas kausi mistä lukien?

Miksei näitä viestejä saanut lukea viikko sitten? Oliko Sahlstedt silloin parempi urheilujohtaja vai mikä on muuttunut?
Tää on taas tätä samaa tappion jälkeistä tunnepurkua, jossa kaikille kenkää viimeisimmän pelin mukaan. Ns. Venäjän malli.

Arvioidaanko sitä kauden onnistumista kuitenkin sitten kauden jälkeen vai joko se päättyi.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
"Miten mä perustelen sille pelaajalle, ettei se pääse pelaamaan?" No just siten, ettei sulla riitä ja ala tekemään ja olemaan kunnolla!
Sanoiko Saukkola torstaina selostamossa jotain sentapaista, että Jukureilla oli neljä tervettä pelaajaa pois kokoonpanosta? Tämä siis 2 miljoonaa pienemmällä pelaajabudjetilla.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
No nyt on pakko kysyä, että maksaako Jukurit pelaajilleen vain miljoonan, vai onko Lukon budjetti noussut liki neljään miljoonaan?
Noo ehkä pientä ylöspäin pyöristystä tuossa erotuksessa. Vastaan savolaisittain, että luetun ymmärtäminen on lukijan vastuulla :-)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
.....

Olen kuitenkin maksava asiakas, joka saa sanoa mielipiteensä. Minun silmissäni/tilastoissani Lukko on epäonnistunut pahasti kaikkina niinä kausina, jotka Kalle on yksin rakentanut.

...

Lukko haluaa joka kausi entistä enemmän rahaa jos minä avaan hallin oven, mutta tuote on sama vanha. Onko se oikein?
Tottakai Lukon seuraamista voi lähestyä panos-tuotos-ajattelulla "minä maksan ja te tuotatte minulle mielihyvää (tai hyvää mieltä)" ja täällä taitaa saada sanoa mielipiteensä, vaikkei olisi edes maksava asiakas.
En väitä olevani lainkaan parempi, ehkä olen lapsellisen heikko, mutta oma lähestyminen on kannustus ja maksan, että pääsen lähelle seuraamaan Lukon (ja vastustajienkin;) pelaamista. Ja olen siellä useasti mielihyvääkin kokenut (hyvää mieltä) esimerkiksi jatkoaikavoitosta Tapparaa vastaan kahden maalin takaa-ajoasemista.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En edelleenkään antaisi kenkää Kallelle, vaikka joissain asioissa kuten joukkueen kasaamisessa ja valmentajavalinnoissa olisi petrattavaa.

Mutta joka tapauksessa kiinnostaa tietää ketä porukka ehdottaisi Kallen tilalle? Eli kysymys niille, jotka antaisivat monoa. Kysymys ei ole erityisen helppo, kun ei tiedä ylipäätään keitä on vapaana ja halukkaita.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysymys ei ole erityisen helppo, kun ei tiedä ylipäätään keitä on vapaana ja halukkaita.
En nyt sanoisi että on vaikeakaan, kun ehdokkaansa voi valita todella isosta joukosta. Ei tarvitse olla esim luistelutaitoinen tai tietyn ikäinen, kuten pelaajahaaveiluissa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Tottakai Lukon seuraamista voi lähestyä panos-tuotos-ajattelulla "minä maksan ja te tuotatte minulle mielihyvää (tai hyvää mieltä)" ja täällä taitaa saada sanoa mielipiteensä, vaikkei olisi edes maksava asiakas.
En väitä olevani lainkaan parempi, ehkä olen lapsellisen heikko, mutta oma lähestyminen on kannustus ja maksan, että pääsen lähelle seuraamaan Lukon (ja vastustajienkin;) pelaamista. Ja olen siellä useasti mielihyvääkin kokenut (hyvää mieltä) esimerkiksi jatkoaikavoitosta Tapparaa vastaan kahden maalin takaa-ajoasemista.
Ja tietty on aina se mahdollisuus jos pipoa ihan täpöllä alkaa kiristämään ettei seuraa. Kannattamisessa on se kurja puoli että aina ei saa mitä haluaa. Vähän niin kuin siinä aviolittohommelissakin, että pitää jaksaa sekä myötä- että vastamäessä. Jääkiekkojoukkueen kannattajan on aivan turha ulista että ei saa rahoilleen vastinetta. Sitä ei takaa kukaan eikä mikään, ei nyt eikä tulevaisuudessakaan.

Selvyyden vuoksi, tämä ei ole suunnattu sinulle parahin palstaveli @SirJusa, vaan jatkoksi viestiisi.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
En edelleenkään antaisi kenkää Kallelle, vaikka joissain asioissa kuten joukkueen kasaamisessa ja valmentajavalinnoissa olisi petrattavaa.

Mutta joka tapauksessa kiinnostaa tietää ketä porukka ehdottaisi Kallen tilalle? Eli kysymys niille, jotka antaisivat monoa. Kysymys ei ole erityisen helppo, kun ei tiedä ylipäätään keitä on vapaana ja halukkaita.
Kallelle voisi olla hyvä saada vähän sparrausta. Haastoa nykyisiin tapoihin, saisi Kallen miettimään onko nykyiset tavat parhaita. Voihan ne ollakin. Sparraamaan joku jolla on näkemystä, kokemusta mutta ei välttämättä tarvitse olla ihan ajanasaista osaamista taikka paloa/aikaa/intoa urheilujohtamiseen enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös