Kalle Sahlstedt – Lukon oma poika urheilujohtajaksi

  • 481 588
  • 3 601

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri näin ja jos tässä nyt aletaan syöttämään palstatotuutta ettei Kalle suostu tekemään sopimuksia jo kauden aikana niin siinä alkaa kyllä olemaan jo väkinäisen Lukkonegan hakeminen ihan uusilla jengoilla.
Ja ihan oikeassahan Kalle on ollut siinä miten hän on sopimusten aikaista tekemistä kritisoinut. Jos olisin itse GM (hei, mua ei huimaa sanoi penakin) niin jos Möttösen agentti alkaa lokakuussa soitella että kiinnostaisiko hankkia Möttönen ensi kaudelle, niin haluanko katsella joukkueessani pelaajaa, jonka agentti sitten seuraavana lokakuuna alkaa soitella seuraavaan seuraan.

Onko muuten NHL:ssä kuinka ankarasti sanktioitu sopimuksenalaisten UFA pelaajien ja muiden seurojen yhteydenpito? En ainakaan muista että olisi ollut huhuja tai uutisia että mihin pelaaja Y ensi kaudeksi siirtyy.
 
Viimeksi muokattu:

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Joo aiheesta Sahlstedt on sopimusten tekemisten aikaikkunaa kritisoinut, kuten moni muukin, esim. OJ.

Ei se silti sitä tarkoita, etteikö soppareita ajoissa tekisi.

Jos alkaisi kauden jälkeen kasata seuraavan vuoden nippua, jengi olisi täynnä Jänistä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joo aiheesta Sahlstedt on sopimusten tekemisten aikaikkunaa kritisoinut, kuten moni muukin, esim. OJ.

Ei se silti sitä tarkoita, etteikö soppareita ajoissa tekisi.

Jos alkaisi kauden jälkeen kasata seuraavan vuoden nippua, jengi olisi täynnä Jänistä.
Juuri tämä. Ihan aiheesta sopimusten aikaikkunaan Kalle on kritisoinut mutta vaikka kuinka negaksi kaikki yritetään kääntää niin ei hänkään ole niin tyhmä että vetäisi yksin vastavirtaan ja neuvottelisi sopimuksia vasta kauden jälkeen.
Ja tuntuu että monilla hämärtyy oikeasti että sopimuksenteolla ja sen julkaisulla ei ole mitään tekemistä keskenään. Varsinkin jatkosopimusjulkaisut on oma taiteenlajinsa. Ei ole ihan sattumaa että kun helmi-maaliskuun vaihteessa pitäisi kausikorttilaisten päättää mitä tehdä seuraavan vuoden kausareilla, julkaistaan 1-2 kärkiketjujen jatkosopimusta. Tai että kun on tappioputki päällä niin haetaan positiivisempaa julkisuutta, ja isketään sopimusuutinen tiskiin.
 

Niqulishin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja ihan oikeassahan Kalle on ollut siinä miten hän on sopimusten aikaista tekemistä kritisoinut. Jos olisin itse GM (hei, mua ei huimaa sanoi penakin) niin jos Möttösen agentti alkaa lokakuussa soitella että kiinnostaisiko hankkia Möttönen ensi kaudelle, niin haluanko katsella joukkueessani pelaajaa, jonka agentti sitten seuraavana lokakuuna alkaa soitella seuraavaan seuraan.

Onko muuten NHL:ssä kuinka ankarasti sanktioitu sopimuksenalaisten UFA pelaajien ja muiden seurojen yhteydenpito? En ainakaan muista että olisi ollut huhuja tai uutisia että mihin pelaaja Y ensi kaudeksi siirtyy.
Saat sopimuksen tehdä 1.7 ja mielestäni yhteyden pitoa ei saa ennen olla.
Saatan olla väärässäkin
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ensi kaudelle voisi kokeilla sitä, että jengi ei olisi mistään vajaa, kärki olisi riittävän terävä ja laajuutta riittäisi.
Ennen kuin kiekko putoaa jäähän.
Jos Lukon budjetti on 0.5-1m pienempi kuin vaikka Tapparan (oletuksena että viime kauden toteutunut budjetti oli tuota luokkaa Tapparalla), niin samaan ei päästä. Pitäisi saada Tapparan laajuus, kärjen terävyys ja mitä kaikkea muuta, mutta huomattavasti halvemmalla. Siinä on kyllä Kalle kovan paikan edessä. Jostain joudutaan tinkimään ja itse näen vieläkin parhaaksi mahdollisuudeksi sen että koitetaan kärjen terävyydellä kilpailla. Silloin joudutaan antamaan tasoitusta jostain muualta.

Kalle on ollut myös hyvin periaatteellinen, ettei sopimuksia tehdä kauden aikana.
Mikäli näin on, ei kannata hirveesti lyödä panoksia ensi kauden joukkueeseen.
Kalle ei ole tykännyt tuosta tavasta, mutta kummasti hänkin on tehnyt sopimuksia kauden aikana. Muistaakseni Hagu tiedettiin jo hyvissä ajoin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Nyt Sahlstedt kommentoi LS:ssa tilannetta.

Kolmea yritetty (profiili voimahyökkääjä, hyökkäysvoittoinen), mutta yhden vaimo ei halunnut näin pieneen kaupunkiin, yksi jäi kuitenkin SHL ja yksi loukkaantui kalkkiviivoilla.

Teperi, Niskala ja utj itse sitä mieltä, että olisivat vahvistaneet jengiä.
 
Viimeksi muokattu:

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt Sahlstedt kommentoi LS:ssa tilannetta.

Kolmea yritetty (profiili voimahyökkääjä, hyökkäysvoittoinen), mutta yhden vaimo ei halunnut näin pieneen kaupunkiin, yksi jäi kuitenkin SHL ja yksi loukkaantui kalkkiviivoilla.

Teperi, Niskala ja utj itse sitä mieltä, että olisivat vahvistaneet jengiä.

Ilmeisesti joidenkin palstalaisten mielestä ensimmäiselle tapaukselle olisi pitänyt maksaa ylimääräistä että olisi saatu hänen vaimonsa suostumaan tulemaan tänne. Kuinka kova olisi ollut kyseisen pelaajan sitoutumisen taso kun jossain vaiheessa olisi parempi puolisko kuitenkin luultavasti alkanut nalkuttamaan, että hänet on tuotu tällaiseen kyläpahaseen?

Kyllä on käynyt huono tuurikin kun sopiva mies ollut melkein haavissa ja sitten hajonnut.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilmeisesti joidenkin palstalaisten mielestä ensimmäiselle tapaukselle olisi pitänyt maksaa ylimääräistä että olisi saatu hänen vaimonsa suostumaan tulemaan tänne. Kuinka kova olisi ollut kyseisen pelaajan sitoutumisen taso kun jossain vaiheessa olisi parempi puolisko kuitenkin luultavasti alkanut nalkuttamaan, että hänet on tuotu tällaiseen kyläpahaseen?
No eipä tietenkään pidä. Jos rouva ei halua ni ei oteta. Näitäkin tapauksia täällä on ollut ja mikään niistä ei ole päättynyt hyvin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyt Sahlstedt kommentoi LS:ssa tilannetta.

Kolmea yritetty (profiili voimahyökkääjä, hyökkäysvoittoinen), mutta yhden vaimo ei halunnut näin pieneen kaupunkiin, yksi jäi kuitenkin SHL ja yksi loukkaantui kalkkiviivoilla.

Teperi, Niskala ja utj itse sitä mieltä, että olisivat vahvistaneet jengiä.
Tällä hetkellä ei siis ole tarjouksia sisällä?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tällä hetkellä ei siis ole tarjouksia sisällä?

Se ei käy selväksi.

– Ykkösajatus on, että hyvin luisteleva, iso ja vahva. Voimahyökkääjä, Sahlstedt vastaa.

– Mutta tässä tullaan myös siihen, että mitä jos olisikin mahdollista saada erityylinen laituri – vaikka erittäin hyökkäysvoittoinen pelaaja. Meillä on ollut tuo lähtökohtainen ajatus, mitä ollaan tässä katsottu, mutta kaikki suunnat on tarkoitus katsoa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt Sahlstedt kommentoi LS:ssa tilannetta.

Kolmea yritetty (profiili voimahyökkääjä, hyökkäysvoittoinen), mutta yhden vaimo ei halunnut näin pieneen kaupunkiin, yksi jäi kuitenkin SHL ja yksi loukkaantui kalkkiviivoilla.

Teperi, Niskala ja utj itse sitä mieltä, että olisivat vahvistaneet jengiä.

Noniin. On edes yritetty. Hyvä homma. Jotenkin ollut niin fiilis ettei tuonne ole edes kunnolla koitettu. Tää huojensi vähän.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jos Keisari kaivaa kesken kauden tuohon pelaajan saatesanoilla ”Hyvin luisteleva, iso ja vahva voimahyökkääjä.”, ehdotan käytettäväksi myös termiä Taikuri.

Tuollaiset pelaajat tuppaavat pelaamaan eri sarjoissa.

Katsellaan tarttuuko haaviin mitään.
En nyt itse hirveän suuria odottele.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä on käynyt huono tuurikin kun sopiva mies ollut melkein haavissa ja sitten hajonnut.
Tai hyvä tuuri, kun ei ole ehditty tekemään sopimusta ennen kuin meni rikki.

Ei kai voi kun toivoa, että jostain tupsahtaa voimahyökkääjää tarjolle taas. Just sitä mitä kokoonpano tarvitsee. Tukonen2 olis toiveissa, ehjänä.

Itse olen sitä mieltä, että tarvitaan yks tai kaks kokoonpanoa vahvistavaa pelaajaa. Ei ainuttakaan turhaletta.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Ei kai voi kun toivoa, että jostain tupsahtaa voimahyökkääjää tarjolle taas. Just sitä mitä kokoonpano tarvitsee. Tukonen2 olis toiveissa, ehjänä.
Siis se ”Tukonen”, joka hajoaa ekassa/tokassa matsissa? Hmm…toki terveenä pysyessä olisi kyllä oiva vahvistus.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jos Keisari kaivaa kesken kauden tuohon pelaajan saatesanoilla ”Hyvin luisteleva, iso ja vahva voimahyökkääjä.”, ehdotan käytettäväksi myös termiä Taikuri.

Tuollaiset pelaajat tuppaavat pelaamaan eri sarjoissa.

Katsellaan tarttuuko haaviin mitään.
En nyt itse hirveän suuria odottele.
Onkohan Miikka Tuomainen vapaana?
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kolmea yritetty (profiili voimahyökkääjä, hyökkäysvoittoinen), mutta yhden vaimo ei halunnut näin pieneen kaupunkiin, yksi jäi kuitenkin SHL ja yksi loukkaantui kalkkiviivoilla.
Tässä nähdään taas että kalastajakylä-lisä alias raumalisä ei ole mikään legenda vaan tosi. Lukon pitää lyödä lisää pelaajiin, jotka Tampere, Helsinki, Turku, Oulu muuten vie.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tarkennuksena, että sellainen Tukonen kun ei mene rikki. Siinä olis se lohi Lukkoon.
Se olisi jo jotain muutakin kuin Lohi, jos sellainen pelaaja NHL:stä tulisi Lukkoon kesken kauden. Tai ylipäätänsä koskaan.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saa tulla itse Jeesus, jos yhdellä hankinnalla laitetaan sekä ylivoima että 5vs5 minttiin.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Nyt Sahlstedt kommentoi LS:ssa tilannetta.

Kolmea yritetty (profiili voimahyökkääjä, hyökkäysvoittoinen), mutta yhden vaimo ei halunnut näin pieneen kaupunkiin, yksi jäi kuitenkin SHL ja yksi loukkaantui kalkkiviivoilla.

Teperi, Niskala ja utj itse sitä mieltä, että olisivat vahvistaneet jengiä.
Osunko kauheasti metsään arvaukseni kanssa, jos sanon että tuo Shl:llään jäänyt pelaaja taitaa olla se Hutsko, kun eikö hän ole siirtymässä Oskarhamnista MoDon riveihin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös