Samalla pitää Contineon hallitukseen laittaa koostumus, joka suostuu lapioimaan joka kaudelle muutaman miljoonan aiempaa enemmän Lukko Oy:n tilille.Älä nyt, kyllä itse vaihtaisin Killerin heti Parry Soundiin jos vaan hakemusta tulee sisään.
Samalla pitää Contineon hallitukseen laittaa koostumus, joka suostuu lapioimaan joka kaudelle muutaman miljoonan aiempaa enemmän Lukko Oy:n tilille.Älä nyt, kyllä itse vaihtaisin Killerin heti Parry Soundiin jos vaan hakemusta tulee sisään.
On se pirullinen kielitaituri.Onko muut huomanneet, mitä sanaa Kalle käyttää ihan pirun usein antamissan lausunnoissaan? (;
Itsellä samanlaiset fibat, lähin vertailukohta anttilaaksonen. Se termi joka Danforthiin ei kauhean hyvin sovi, mutta Kunykiin sopii, on myös loistava kuvamaan Karjalaista. Eli kokonaisvaltainen pelaaja. Voi heittää lopussa kentälle kun haetaan tasoitusta ilman maalivahtia. Tai lopussa kun vastustaja hakee tasoitusta ilman maalivahtia. Voi heittää ykkös-yv:lle tai vastustajan ykkös-yv:tä vastaan. Rankkariosaamisesta ei tietoa, mutta ei se niin tärkeää nyt ole.Pidän Jere Karjalaisen hankintaa ehkä jopa kaikkein kovimpana yksittäisenä pelaajana Aleksi Saarelan jälkeen, jonka Sahlstedt on Lukkoon hankkinut.
Jos Kestner aiheutti touhutipat, niin Karjalaisen jälkeen tuli kyllä koko lasti housuihin. Mies on kaikkea muuta, kuin vain sen yhden 24 maalin kauden mies. Oikeastaan jo niistä Dufvan aikaisista Tappara-sarjoista saakka olen Karjalaista Lukkoon unelmoinut, koska jäi jo silloin mieleen aivan helvetin hyvänä ja ennenkaikkea kokonaisvaltaisena pelaajana. Joku taitaa odottaa Jerestä ylivoiman täsmäasetta, mutta itse taas väitän, että tässä on Lukon alivoiman uusi spesiaalimies ja rauhoittava palanen hyökkäykseen, joka tekee ketjukavereistaan paremman. Ja onhan mies kolmen kauden aikana säännöllisesti ollut Leijonissa mukana ja pelannut myös yhdet MM-kisat.
Kyllä tuolla aika monta ylivoiman osaajaa on, mutta Saarelaa olisi voinut kokeilla tuossa moottorin roolissa ja laittaa Hakulisen maalille hakattavaksi.Olen kyllä yllättynyt, ettei Kalle hankkinut ainuttakaan hyökkääjää, jolla olisi ylivoiman pyörittäminen dna:ssa. Tämän kadonneen sentterin on ilmeisesti tarkoitus olla semmoinen ja todella myös toivon niin, sillä muuten Lukko tulee painimaan tuon huonon ylivoiman kanssa koko kauden. Olihan se tänäänkin aivan järkyttävää katsottavaa. Mutta tuoltahan se näyttää kun ylivoiman moottoria ei ole. Kaikilla sormi suussa vuoron perään.
Joo osaajia on monta, muttei yhtäkään pelintekijän/pyörittäjän osaajaa. Se vaan nyt on fakta mikä pitää hyväksyä. Ihan sama ongelma oli jo viime kaudella. Saarela on kyllä ansainnut paikan näyttää ylivoimalla.Kyllä tuolla aika monta ylivoiman osaajaa on, mutta Saarelaa olisi voinut kokeilla tuossa moottorin roolissa ja laittaa Hakulisen maalille hakattavaksi.
Totta joka sana ja kaipaan sitä "Lukon Lehterää", mutta kyllä tuollakin porukalla pitää saada ylivoima tehokkaaksi. Liikettä lisää, nyt Hagu seisoo paikallaan ja hakee syöttöpaikkaa 4 seisovalle jalkaparille.Joo osaajia on monta, muttei yhtäkään pelintekijän/pyörittäjän osaajaa. Se vaan nyt on fakta mikä pitää hyväksyä. Ihan sama ongelma oli jo viime kaudella. Saarela on kyllä ansainnut paikan näyttää ylivoimalla.
Itse odotin kun Hagu julkistettiin että hän osaisi pyörittää myös YV:tä, villevahalahtimaisesti laiturina. Mutta eipä sekään kauhean nappiin ole mennyt. Laittaisivat vaikka nyt Nymanin sinne pyörittämään YV:tä, hänellä voisi jotain avuja siihen sentään olla.Joo osaajia on monta, muttei yhtäkään pelintekijän/pyörittäjän osaajaa. Se vaan nyt on fakta mikä pitää hyväksyä. Ihan sama ongelma oli jo viime kaudella. Saarela on kyllä ansainnut paikan näyttää ylivoimalla.
Kautta on takana huikeat kolme peliä...Nyt alkaa olla se tilanne, että rahoja on pakko laittaa peliin
Miten pitkään sinusta pitää odottaa selkeän puutteen korjaamista?Kautta on takana huikeat kolme peliä...
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa reagoida puutteisiin hyvissä ajoin. Lukon rosteri arvioitiin ennen kauden alkua jonnekkin sijoille 5-6 eli kauas terävimmästä kärjestä.Kautta on takana huikeat kolme peliä...
En ole varma haluaisinko Virtaa takaisin Lukon peräsimeen. Nyt Virta on Raumalla sankari eikä Raumalla ole hänelle enempää voitettavaa. Nyt sai lähteä mestarina joka aina tullaan muistamaan, niin huikea tarina korona vuoteelta nouseminen mestaruus juhliin oli.Kalle voisi kysellä Peksiltä, että haluaisiko palata Raumalle johonkin rooliin, jos hän purkaa sopimuksensa SaiPan kanssa.
Tämä siis täysin omaa haaveilua ja spekulaatiota vailla totuuspohjaa. Porissa Pekka lähti menemään, kun organisaation ja kannattajien antama paska alkoi olla liikaa. SaiPan fanit ainakin ovat suurimmilta osin kyllästyneet Pekkaan ja Pekka itse tietää, että tuolla materiaalilla ei hänen kiekkoaan pysty pelaamaan.
Ei kiitos valmentajaa joka on ensimmäisenä heittämässä pelaajat "bussin alle", ainakin siitä ominaisuudesta Virtaselle pojot alkukauden menestyksen lisäksi. Kommunikointi pelaajien kanssa on nykyaikaa, siitä hyvät esimerkit mm. Ahokas, Myrrä ja Niemelä (siis pelaajilta kuultua).En ole varma haluaisinko Virtaa takaisin Lukon peräsimeen. Nyt Virta on Raumalla sankari eikä Raumalla ole hänelle enempää voitettavaa. Nyt sai lähteä mestarina joka aina tullaan muistamaan, niin huikea tarina korona vuoteelta nouseminen mestaruus juhliin oli.
Tätä tarinaa en lähtisi enää " pilaamaan" toisella tulemisella ainakaan valmentajaksi.
Kalpassakin ja Lukossa tietysti otti aikansa ennenkuin pelitapa lähti rullaamaan. Helvetin vaativa pelitapa, sen takia Peksiä ei varmaan Suomen ulkopuolellä nähdä valmentamassa (paitsi nuo chl, yms-pelit ehkä).Kalle voisi kysellä Peksiltä, että haluaisiko palata Raumalle johonkin rooliin, jos hän purkaa sopimuksensa SaiPan kanssa.
Tämä siis täysin omaa haaveilua ja spekulaatiota vailla totuuspohjaa. Porissa Pekka lähti menemään, kun organisaation ja kannattajien antama paska alkoi olla liikaa. SaiPan fanit ainakin ovat suurimmilta osin kyllästyneet Pekkaan ja Pekka itse tietää, että tuolla materiaalilla ei hänen kiekkoaan pysty pelaamaan.
Kalpassakin ja Lukossa tietysti otti aikansa ennenkuin pelitapa lähti rullaamaan. Helvetin vaativa pelitapa, sen takia Peksiä ei varmaan Suomen ulkopuolellä nähdä valmentamassa (paitsi nuo chl, yms-pelit ehkä).
Vaikea kyllä nähdä mitä Virta voisi vielä Raumalla saavuttaa, mutta mun puolesta saa kyllä takaisin.
Vaikka Virtasen kanssa Lukko voittaisi mestaruuden, niin ottaisin Virran takaisin anytime ennen yhtäkään valmentajaa.Virtanen on kelpo valmentaja enkä missään nimessä alkaisi vaihtamaan Peksiin. Toivoisin itse, että Virtanem valmentaisi vielä tämän kauden jälkeen Lukkoa.