Mainos

Kalle Mattila ??

• 6 783
  • 41

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Pahalta tuntuu...

... myös mustakin. Mattila on todellinen jääkiekkoilijan irvikuva. viime kaudellakin viemerö oli alkukauden sivussa ja ei päässyt kouluttamaan kallea, sitten seuraavassa hermes pelissä viemerö olikin sitten pelikiellossa kun se oli vähän kouluttanut kalpan korhosta joka oli luullut itsestään vähän liikoja, mutta eipä mitään tepa on hyvä opettaja todellinen professori :) tässä "opettamis"-jutussa ja sitten taas viime kauden lopuksi se jollain ihmeellä sai sopimuksen ilvekseen ja mm. passitti hpk:n pietilän sairaslomalle... ja kaikkee muuta tälläistä... tommonen perus "marko mäkinen"-tyyppiä oleva pelaaja.. tulee olemaan kallella paljon duunia, että saa mut puolelleen semmonen sanoisko hattutemppu hermesta vastaan ja sitten, vaikkapa uski sivuun loppukaudeksi ja sitten, vaikka lopussa tuomarin taakse piiloon, kun joku tulee kouluttaan sitten voi olla, että mattila saa mun hiljaisen hyväksynnän. ei taida sport enää kuunnella fanejaan..

Nilfisk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Pahalta tuntuu...

Viestin lähetti SÄLLI 85
Mattila on todellinen jääkiekkoilijan irvikuva. viime kaudellakin viemerö oli alkukauden sivussa ja ei päässyt kouluttamaan kallea, sitten seuraavassa hermes pelissä viemerö olikin sitten pelikiellossa kun se oli vähän kouluttanut kalpan korhosta joka oli luullut itsestään vähän liikoja, mutta eipä mitään tepa on hyvä opettaja todellinen professori :) tässä "opettamis"-jutussa ja sitten taas viime kauden lopuksi se jollain ihmeellä sai sopimuksen ilvekseen ja mm. passitti hpk:n pietilän sairaslomalle... ja kaikkee muuta tälläistä... tommonen perus "marko mäkinen"-tyyppiä oleva pelaaja..
Viestin lähetti SÄLLI 85
...vaikkapa uski sivuun loppukaudeksi ja sitten, vaikka lopussa tuomarin taakse piiloon, kun joku tulee kouluttaan sitten voi olla, että mattila saa mun hiljaisen hyväksynnän. ei taida sport enää kuunnella fanejaan..
Onkohan tässä kenenkään muun mielestä ristiriitaa.. Ensin teilataan Mattilan 'törkeä' pelityyli ja heti perään toivotaan, että Mattila 'hoitaa' Uskin sivuun loppukaudeksi. Antaakaa nyt sille Mattilalle mahdollisuus näyttää taitonsa vai eikö Sportin fanit usko seurajohdon kykyihin rakentaa joukkuetta?

Red Ocean

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä mun nyt täytyy esittää eriävä mielipide tosta Mattilan Sporttiin tulosta. Mun mielestä Mattila on juuri sellanen pelaaja, jota Sport tarvitsee, eli pelaaja joka pelaa joukkueelle ja tarvittaessa myös kovaa. Toki kuuluin Mattilan Hermes aikoina hänen vihaajiin, mutta nyt kun hän on "meidän mies" voisin jopa tykätä hänen pelityylistään (toki en hyväksy jos hän rupeaa ottamaan tyhmiä jäähyjä tai vahingoittamaan tahallaan vastustajia). En luultavasti koskaan tule antamaan herralle anteeksi Miika Jämsän telomista, mutta voin unohtaa sen, ainakin hetkeksi. Ja mikä olisi parempaa kuin, että Mattila iskee voittomaalin Sportille Kokkolassa vanhaa seuraansa vastaan.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Pahalta tuntuu...

Viestin lähetti Nilfisk
Onkohan tässä kenenkään muun mielestä ristiriitaa.. Ensin teilataan Mattilan 'törkeä' pelityyli ja heti perään toivotaan, että Mattila 'hoitaa' Uskin sivuun loppukaudeksi. Antaakaa nyt sille Mattilalle mahdollisuus näyttää taitonsa vai eikö Sportin fanit usko seurajohdon kykyihin rakentaa joukkuetta?

Heh, no, tuo uski-case oli vaan tsoukki :), että ei siinä mitään mieluummin olisin ottanut, vaikka Uskinkin Sportiin, kuin Mattilan ja mahdollisuus taitojen näyttöön on kait pakko antaa, kun se kerran on sopimuksen loppukaudeksi olisi tosin voitu ottaa try-outinkin kautta, mutta näin sitten kävi. Ja tuohon kysymykseen aikaisemmin olen luottanut seurajohdon kykyihin, mutta en luota enää.

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Viestin lähetti Red Ocean
Ja mikä olisi parempaa kuin, että Mattila iskee voittomaalin Sportille Kokkolassa vanhaa seuraansa vastaan.

Tai pistää Uskin loppukaudeks sairaslomalle!

Mitää nyt Mattilaan tulee niin voin suoraan sanoa että olen erittäin pettynyt Kalleen että hän valitsi Sportin. Ekaks Kalle neuvotteli Hermeksen kanssa mutta ku Hermes tarjosi vähemmän rahaa entä Sportti niinpä Kalle valitsikin Sport. Mitää Kallen kuntoon tulee niin sen verran on kyllä kiloja tullu lisää Kallelle tässä kesän ja syksyn mittaan että en usko ainakaan Kallen olevan täydessä iskussa heti alusta vaan vasta aivan kauden lopussa ku Sport viettää jo kesälomaa :). Jos Uskilla on alkoholiongelmia niin sitten Kallellakin sitä on, sen verran paljon oon nähny Kallen Kokkolan yöelämässä tässä parin-kolmen kuukauden aikana :)

Saitte Sportti huonokuntoisen ja kalliin pelaajan.

kakes

Jäsen
vai rahan perään meni kalle?henk.kohtasesti olen pettynyt päätöksestä ja erityisesti siitä miten sportin fanit ottaa kallen vastaan.vanha minste-levy soi kaikilla viesteissä ja kallea tuomitaan vain vanhojen peliesitystensä perusteella.
antakaa nyt hemmetissä kallen ensin näyttää mihin pelillisesti pystyy ennenkuin enempää tuomitsette.jos"minste"ja kalle samaan aikaan samassa joukkueessa sopivat pelaamaan,niin kyllä se fanienkin pitää hyväksyä.
tai voittehan te sitten kokkolassa 18.1 viheltää kallelle kun hän tulee jäälle,sovitaanko näin?niin ei meidän sitten tartte...:)
kyllähän sinne todellakin kiekkoilijan saitte,parhaimmillaan hyvä,
huonoimmillaan pilaa koko joukkueen pelin.

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Re: Re: Pahalta tuntuu...

Viestin lähetti Nilfisk

HEi kuuleppas nyt! Ei Sälli85:n mielipiteet ole todellakaan fanien virallinen kanta. Jos haluat virallisen kannan , kysy sitä viralliselta Fan Clubilta. Ottaa päähän kun yhden tyypin juttujen perusteella leimataan kaikki Sportin fanit samanlaisiksi kusipäiksi!

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saitte Sportti huonokuntoisen ja kalliin pelaajan.
En kyllä yhtään epäile.
kyllähän sinne todellakin kiekkoilijan saitte,parhaimmillaan hyvä, huonoimmillaan pilaa koko joukkueen pelin.
Tätä mä vähän jotenkin pelkään, kun koko joukkueen peli on ollut jo melkein koko kauden 'pilalla'
HEi kuuleppas nyt! Ei Sälli85:n mielipiteet ole todellakaan fanien virallinen kanta. Jos haluat virallisen kannan , kysy sitä viralliselta Fan Clubilta. Ottaa päähän kun yhden tyypin juttujen perusteella leimataan kaikki Sportin fanit samanlaisiksi kusipäiksi!
Niinpä, ilmeisesti mä oon tosi kusipää, kun:
A: Mun mielipiteeni on erilainen kuin ns. virallinen kanta
ja
B: Mä itsepintaisesti pysyn mielipiteessäni, vaikka mua on siitä haukuttu ties kuinka pahaksi kusipääksi ja tiedä miksi ja mun mielipide ei vain vaihdu.

PS: Semmonen kanta jossa on vain yksi 'oikea mielipide' kutsutaan kommunismiksi. ja sitä mä ihmettelen, että sopimus iskettiin loppukaudeksi ilman minkäännäköistä try-outia, vaikka useat tuntuvat epäilevän hänen kuntoaan.

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti SÄLLI 85
PS: Semmonen kanta jossa on vain yksi 'oikea mielipide' kutsutaan kommunismiksi.

Tohdin epäillä, että tietosanakirjasta löytyy hakusanan "kommunismi" kohdalta kyllä jotakin aivan muuta...

Rocco

Jäsen
Re: Re: Re: Pahalta tuntuu...

Viestin lähetti Sumu
HEi kuuleppas nyt! Ei Sälli85:n mielipiteet ole todellakaan fanien virallinen kanta. Jos haluat virallisen kannan , kysy sitä viralliselta Fan Clubilta.

Luulen että Fan Clubin "virallinen" päätös olisi tietysti tevetuloa Mattila, mutta tiedän että ainakin kaksi FC:n hallituksen jäsentä on totaalisesti Mattilan sopimusta vastustavia, kolmaskin ehkä kääntyy negatiiviselle puolelle. Eli menisi noin 50/50 FC:n hallituksen jäsenten mielipiteet.

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Tämä toinen kotimainen ei oikein sujuvaa ole mutta jotain voisin poimia tuolta tekstistä(muut korjatkoon ja täydentäkööt):

-Miika Jämsä toivottaa Mattilan tervetulleeksi joukkueeseen(kuvateksti)
- Sijoittuu 1.ketjuun Myllyahon ja Westerbackin kanssa tuomaan fyysisyyttä peliin
-Kena: Hän on fyysinen pelaajaa,joka on meidän joukkueesta puuttunut. Joukkue on ollut liian kiltti kentällä...?
-Jämsältä oli ekana kysytty Mattilan mukaantulosta.
-Mattila on kiitollinen Jeppiksen Suomisarjajpoukkueelle että sai harjoitella heidän kanssaan ja ylläpitää kuntoaan. Hän odottaa pelaamista kovasti sillä viime pelistä on kulunut jo kauan

– Det är verkligen trevligt att vara med i järnligan igen, skrattar den robuste hockeyspelaren
Järnligan är det smeknamn Mattila gett FM-serien. Han säger att serien är på tok för underskattad i Finland.
– Det finns många mycket duktiga spelare i järnligan, säger Kalle Mattila.

Rautaliigastako se Kalle puhuu? Suomentakoon joku tuon lopun paremmin jolla toinen kotimainen paremmin taittuu.

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Multa toi toinen kotimainen kieli sujuu....

Se Mattila puhu aivan oikeen rautaliigasta! Ja hän sanoo siinä artikkelis et hän käyttää sitä nimee siks ku hänen mielestä mestis on aivan aliarvosteltu suomessa.. Hän sanoo myös et Metiksestä löytyy todella paljon todella hyviä ja lahjakkaita pelaajia!

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Jämsältä kysyttiin ekaks että voiko Kallea hankkia Sporttiin sekä myös huoltajilta sillä aikoinaan Hermeksessä Mattila vittuili Sportin huoltajille ennen ja jälkeen paikalliskamppailuja.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Ois voinu tulla Kallelle todellisia ongelmia Sportissa, jos suhteet huoltajiin olisivat persiillään. Hippo ja Tankka on ennenakin laittanut ojennukseen niin pelaajia kuin vastustajan fanejakin.

Sportin vierasotteluita selostava Simo Roimela on joskus todennut, kun häneltä on kysytty, että kenet Sportin pelaajista hän ottaisi turvakseen jos tulisi jotain ongelmia. Hän sanoi, että ottaisi mukaansa huoltaja Taisto Tankan.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy