"Ihan mielenkiintoinen kaveri" "Ihan hyvältä hankinnalta vaikuttaa" "Annetaan kaverin näyttää" ym. paskaa. Huhhuh, siis mitä vittua me tehdään Kermanilla, kun Varis ja Rita palaavat? Neloseen takomaan isoja rahoja (joojoo, mutta kalliimpi kuin omat pojat), kun OMAT junnut tekisivät saman työn (Strömberg, Koivisto, Veistola + sitten Salmelainen, Jalkanen) paljon HALVEMMALLA. Liian hyvin oli Virmanen ja Hjallis hoitaneet hommansa tähän asti, mutta nyt vetivät hirmuisen "Ässän" hihastaan....
Jos Jarret lähtee, niin minulle on ihan sama pelaako kaveri hyvin pisteitä tehden, kuitenkin tulee kuulumaan luokkaan "Mitä me tällä tehdään?".
Stapleton - Santala - Leino
Varis - Hirschovits - Rita
Virta - Wilm - Louhi
Kerman - Saarinen - Koivisto/Salmelainen/Jalkanen
Vau, todella hienoa! Kyllä se Hjallis ja Masa osaavat tämänkin homman. Kuten joku mainitsi, niin tämän hyväksyy ainoastaan silloin, jos Variksen tai Ridan kuntoutumiselle on tullut takapakkia.
Jokerit on kermanin hankinnan jälkeen yhä enemmän palkkasoturiarmeija ilman sydäntä, mistä mä voin noutaa palkintoni?
Surullista, mutta totta. Jospa kasattaisiin ensi kaudella joukkue, jossa ei ole yhtään jokeritaustaista pelaajaa. Sillä kyllä minä mielummin tulen Kermaisia Kalleja katsomaan, kuin omia junnuja(/kasvatteja).
Kalle Kerman vain ja ainoastaan vie yhdeltä omalta jätkältä paikan rosterista, toivottavasti Kerman loukkaantuu pian tai joutuu Sheddenin koirankoppiin.
Ilman Kermaniakin tuo kavereiden peliaika olisi ollut kortilla mutta nyt se on entistä enemmän sitä. Ja minkä miehen takia, Kalle Kermanin - ei helvetti eikö näitä junantuomia turhakkeita ole nähty täällä jo ihan tarpeeksi.
Toivotaan myös, että on yhden pelin try-out, jonka jälkeen voidaan lähettää kaveri vaikka KalPaan. Kerman vie omilta junnuilta peliaikaa, todella surullista. Nauretaan sitten porukalla kun ei päästäkään Mestrien Liigaan.