The Priest
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS Turku
Ja edelleen toistaen: Kaskisen ulosanti on todella fiksun kuuloista mediassa
Sehän se vasta olisikin jos Kaskiselta sujuisi vielä tuomarointikin!Muistaakseni lueskelin jostain haastattelusta että kun Saku keskittyi pelaamiseen, Kaskinen meni oikikseen. Ymmärtääkseni ei kuitenkaan valmistunut vaan valmentaminen vei mennessään. Joku korjatkoon jos minulla on väärä käsitys.
Muistaakseni lueskelin jostain haastattelusta että kun Saku keskittyi pelaamiseen, Kaskinen meni oikikseen. Ymmärtääkseni ei kuitenkaan valmistunut vaan valmentaminen vei mennessään. Joku korjatkoon jos minulla on väärä käsitys.
Kaskinen vaikuttaa oikein hyvältä valinnalta ulkopuolisten epäluuloista huolimatta. Ku ei se ole tehnyt kiekkouraakaan :)
Mistä tulikin mieleen että mihinkäs se Kaskisen kiekkoura sitten loppui? Aikanaan pidettiin ihan pelimiehenä, mutta oliko sitten vaan kuitenkin Koivun wingman? Oliko ratkaisevaa että ei sitten lopulta lähtenyt Turusta muualle kun tie kovaan Tepsin porukkaan oli tukossa vai eikö treenaaminen sitten lopulta kiinnostanut tarpeeksi Jursin valvovan silmän alla?
EDIT: Siis ura pääsarjatasolla, pelasihan tuo II ja III divaria kuitenkin.
Missä ovat kaikki Kaskisen dissaajat nyt? Tulkaa esiin ja kertokaa tarinanne! Antakaa mä veikkaan, ketään ei ilmesty. Aina sama homma.
Peukkua vaan niille jotka näkivät nykyiset peliesitykset ennalta valmentajan julkistuksen aikaan, silloisilla näytöillä. Itse olin huolissani vain siitä, että niitä kovia näyttöjä ei oikein tuntunut olevan. Epävarmuus oli ilmeistä varsinkin kun oli juuri saatu Atun kanssa laivaa käännettyä ulos pahimmasta myrskyistä. Mutta hyvä näin.
Pitää myös sanoa että pidän oikein paljon myös Kaskisen esiintymisestä, esim. presseissä verrattuna vaikkapa vanhaan tuttuun Virtaan taannoisessa Lukko-matsissa.
No, minä olin niitä jotka pitivät tuota vetoa aika kovana riskinä vajaa vuosi sitten ja olisin edelleen samaa mieltä. Välilliä kokematon valmentaja on nappihankinta kuten nyt, mutta välillä katastrofi on kova, kuten Lukko koki vuosi sitten.
Jatkuuko "pieni breikki" edelleen?TPSn pelit jää seuraamatta niin kauan kun tämä saunakaveri Kaskinen on puikoissa. Johan tässä '70 luvun lopusta TPSn pelejä nähneenä pieni breikki on paikallaankin.