En mä teistä savolaisista tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi jos Jokereiden saldo kärkipeleistä olisi ylivoimaisesta sarjajohdosta huolimatta niin huono kuin se on KalPalla. Seitsemän peliä muita top-4-joukkueita vastaan, tuloksena viisi pistettä, aika surkeaa ellen sanoisi.
Noniin. Mitä yllättävää siinä on, että kärkijoukkueet saavat heikompia joukkueita enemmän pisteitä KHL/NHL -KalPalta? Pirun tasaisesti tuo nippu on pisteitä napsinut nyt jo yli puolet kaudesta. Heikommat pelit on sattunut heikompia vastustajia vastaan, mutta siltikin sieltä vaan pisteet kotiin on raavittu.
Tekstitv:ltä on varmastikin nokkelaa huomata, että KalPa on kusessa näiden kärkijoukkueiden kanssa. Montako KalPan peliä olet nähnyt näitä kärkijoukkueita vastaan?
Ok, Jokerit kurnuutti KalPaa 4-0 Helsingissä, jolloin kuopiolaisten maalin suulla oli epävarma kakkosmolari. Pelillisesti Jokerit taisi olla aikalailla purjeessa suurimman osan ajasta, vieläpä kotonaan.
Kuopiossa taas Jokerit ei itse pystyneet yhtään pelitilanne maalia tekemään, vaan KalPa tarjoili omalla maalillaan ilmaiset kaksi pistettä Jokereille.
Ensimmäinen Pelicansin ja KalPan välinen ottelu ei jättänyt hirveästi selittelyile varaa. KalPalta onnistui lähes kaikki, Pelicansilta ei niinkään. Toinen kohtaaminen meni suurinpiirtein samalla kaavalla, osat vaan vaihtuneena. Erona se, että KalPa jäi ensimmäistä kertaa tällä kaudella luistelussa jalkoihin, edellisen päivän HIFK -pelin seurauksena. Kolmas peli oli taas tuloksellisesti tasainen, rehellisyyden nimissä pelillisesti KalPa olisi ansainnut voiton tuosta ottelusta. Nyt vaan oli onnetar lahtelaisten puolella. Näitä vaan tulee välillä.
KalPan ja Ässien ensimmäisessä kohtaamisessa pisteet 1-2 porilaisille. Tulos oli tuolloin enemmän seurausta KalPan omasta huolimattomuudesta/ piittaamattomuudesta kuin Ässien hyvyydestä. Toinen kohtaaminen Porissa oli selvästi Ässien heiniä. Vastustajaa parempi suoritus jokaisella osa-alueella.
32 o, 22 suoraa voittoa, 1 jatkoaika -voitto, 3, jatkoaika -tappiota 6 suoraa tappiota. En mä teistä helsinkiläisistä tiedä, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi, ettei edes Jokereiden resursseilla pystytä lähellekään samaan. ;)
Ei vaan oikeasti pysty olemaan vittuuntunut oikeastaan mistään tämmöisen alkukauden jälkeen. Joukkue porskuttaa liigan kärjessä keltanokan vetämänä, vaikka kapteeni käy aina välillä aurinkolomilla ja ykkösmaalivahtikin kaupattiin Venäjälle. Joukkueen pelaajille satelee kutsuja maajoukkueeseen ja neekeri sorvaa pirun hienoja jatkosopimuksia.