Näin arvelin tapahtuvan. Harmi juttu Hokin kannalta mutta varmasti hyvä Forsbergille.Forsberg loppukauden sopimuksella Keupaan.
Sehän tässä on ku pelaajat tietää tilanteen, niin ajattelevat että pakko voittaa. Sitten se alkaa puristamaan ja rentous puuttuu. Sama tilanne kuin viime kaudella.10 sija vain kuuden pisteen päässä, kuudennella sijalla oleva TuTo 11 pisteen päässä. Tuossa on kuitenkin yllättävän tasaista IPK:n ja Ketterän jälkeen. Saatas nyt nytkäytettyä tuo voittamisen pelko pois.
Joskus se taisi olla, että 3 lainalla olevaa kenttäpelaajaa saa olla kokoonpanossa yhteensä.Elias Koponen vuokrasopimuksella Kiekko-Poikiin − "Tarvitsee pelituntumaa kovista otteluista"
ei nyt ihan suoraan tähän ketjuun kuulu, mutta laitoin silti tuon siirtouutisen. Elias Koponen Kiekko Poikiin, koska Iisalmessa vuokrapelaajien kiintiö täynnä. Paljonko näitä sitten saa olla jos on jossakin kiintiöt täynnä ja Hokki ei löydä tai saa ketään?
Ja IPK:lla on tällä hetkellä kaksi (Vallius ja Persson) sekä maalivahti Kohonen, joka on lainalla koko kauden. Eli se siitä täydestä kiintiöstä.Joskus se taisi olla, että 3 lainalla olevaa kenttäpelaajaa saa olla kokoonpanossa yhteensä.
Ei kai säännöissä mitään rajoituksia ole. Ehkä IPK on vaan päättänyt ettei enempää haluta.Ja IPK:lla on tällä hetkellä kaksi (Vallius ja Persson) sekä maalivahti Kohonen, joka on lainalla koko kauden. Eli se siitä täydestä kiintiöstä.
Tomi Niku Hokin puolustukseen. Hyvä korvaaja ja parannus lähteneeseen Forsbergiin, vaikkakin täysin erityyppinen puolustaja.
Miksiköhän poistui Forssasta?
Olisiko tässä käynyt vanhanaikainen eli soitellaan tutulle pelaajalla, kun numero tallessa.Voisiko johtua tuosta -20 plusmiinus lukemasta? Koko sarjan huonoin.
Mutta varmasti on tehty taustatyöt tässä huolella ja kova luotto urheilujohtaja Niirasen pelisilmään.
Jos kuitenkin on niin, että Räsänen on tämän Nikun tulon Hokkiin siunannut? Tuo -20 mikä mainittiin, on toki paljon mutta kaikki ei aina johdu yksittäisestä pelaajasta. Räpsä tiesi mitä saa ja jos Niku oli saatavissa niin hän on toivottanut tutun pelaajan tervetulleeksi. Minun mielestä positiivinen uutinen tämä on!Olisiko tässä käynyt vanhanaikainen eli soitellaan tutulle pelaajalla, kun numero tallessa.
On hyvä uutinen ja on varmasti valmennus siunnnut hankkeen, mutta pitäisikö tässä lainata Paavo Väyrystä ja todeta, että joskus on valittava huonoista vaihtoehdoista paras?Jos kuitenkin on niin, että Räsänen on tämän Nikun tulon Hokkiin siunannut? Tuo -20 mikä mainittiin, on toki paljon mutta kaikki ei aina johdu yksittäisestä pelaajasta. Räpsä tiesi mitä saa ja jos Niku oli saatavissa niin hän on toivottanut tutun pelaajan tervetulleeksi. Minun mielestä positiivinen uutinen tämä on!
Jos Niku olisi vaikkapa Makar, niin hänellä se kiekko olisi kokoajan ja miinus lukema vähän pienempi vaikka kentällä olisi vaikka Kajaanin jäähallin musikin soittajia neljä laulaen et mikä on kun ei taidot riitä.. mutta ei se Niku silloin kovin pitkään Mestiksessa pelaisi.. ja vielä tuosta Koivusesta, on Räpsälle tuttu ja on pelannut hyvin niissä peleissä mitä itse olen Hokin pelejä nähnyt. Pisteitä ei ole tullut ja tietysti niitä pitäisi tulla mutta ei se aina vaan mene niin, että niitä pisteitä tulee.On hyvä uutinen ja on varmasti valmennus siunnnut hankkeen, mutta pitäisikö tässä lainata Paavo Väyrystä ja todeta, että joskus on valittava huonoista vaihtoehdoista paras?
Enkä tarkoita, että Niku olisi huonopelaaja, mutta on siinä yksittäisessä pelaajassakin vikaa -20 lukemalla, kun muilla ei ihan yhtä huonoja lukuja taulussa.
Tutuissa ja turvallisissa on se hyvä puoli, että tietää mitä saa, kuten esimerkiksi Koivusessa.
Olen nähnyt mestiksessä pakkeja, jolla lukema on plussalla ja vuodesta toiseen kyseistä sarjaa pelaavat.Jos Niku olisi vaikkapa Makar, niin hänellä se kiekko olisi kokoajan ja miinus lukema vähän pienempi vaikka kentällä olisi vaikka Kajaanin jäähallin musikin soittajia neljä laulaen et mikä on kun ei taidot riitä.. mutta ei se Niku silloin kovin pitkään Mestiksessa pelaisi.. ja vielä tuosta Koivusesta, on Räpsälle tuttu ja on pelannut hyvin niissä peleissä mitä itse olen Hokin pelejä nähnyt. Pisteitä ei ole tullut ja tietysti niitä pitäisi tulla mutta ei se aina vaan mene niin, että niitä pisteitä tulee.
Sitä on ihmetelty kyllä, ettei edes huutopisteitä oleOlen nähnyt mestiksessä pakkeja, jolla lukema on plussalla ja vuodesta toiseen kyseistä sarjaa pelaavat.
0+0=0 ja 23 peliä suurinosa Komulaisen kentässä, niin täytyy jo aika taitavasti pelata, ettei yhtään vahinko syöttöä tule johonkin maaliin.