Kajaanissa on hiukan vääristynyt käsitys, että mestikseen vaan kävellään, kun aika on valmis.
Itse en kyllä tuota allekirjoittaisi, mutta kukin tietty näkee tavallaan...
Edelleen kannatan sitä, että Hokki pelaa SS:ssa niin pitkään, kunnes maan kakkossarjaan saadaan jotain tavoitteellisuutta ja mielenkiintoa. Mielestäni ei ole mitään järkeä tahkota helvetin kalliisti pitkää sarjaa, jossa palkintona on....niin onko sitä? Ei minusta ainakaan. Se, että joskus saadaan kaikkien sarjojen välille karsinnat tai jatkosarjat pelataan esim. 6 parhaan liigajoukkueen ja 6 parhaan divarijoukkueen välillä....tällaiset seikat muuttavat tilannetta.
Sitten mestis/SS-karsintoihin....
Aikoinaan tippuivat karsinoissa niin mm. KooVee, Fopsi, Herpa ja silloinkin olin valmis syömään liki hattuni, jos esim. Herpa ja Fopsi putoaa pelaamalla! Kuinkas sitten kävikään? Kaikki ed.main:t joukkueet tulivat alas karsinoissa! Lisäksi olen ehdottomasti sitä mieltä, että mestis oli niihin aikoihin paljon laadukkaampi ja kovempi sarja, kuin nykyisellään.
Karsinnat ovat vaan täysin eri maailma, kuin runkosarjat ja niissä voi tapahtua mitä vaan. Siksipä liigakaan ei halua avata kultapossukerhoaan, kun Sport antoi aikoinaan esimerkin karsintojen "vaarallisuudesta".
Ok...mut kukin näkee asioita tavallaan...
Viimeksi muokattu: