Kajaanin Hokki 2005-2006

  • 53 542
  • 235
Tila
Viestiketju on suljettu.

swingwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Hokki, Kalpa
Ttie kirjoitti:
Tuolla muissa ketjuissa keskustellaan Kolekin mahdollisesta siirtymisestä etelämmäksi, mitäs höpötystä tämmönen on ?
Kouvolasta kai nämä jutut on liikkeelle lähtenyt ja eilen oli Kolek itse kovin ympäripyöreästi kommentoinut asiaa ,en tosin itse itse sitä juttua kuullut.
kyllä kai jotain perää asiassa on mutta en tiedä minkä verran.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Ympäripyöreä kommentointi yleensä tarkoittaa sitä, että jotakin perää kommentoitavassa huhussa on. Muutenhan voisi suoraan sanoa, että ei ole mitään perää. Kolek on tehnyt hyvää työtä Kajaanissa, mutta itse ainakin uskon siihen, että hyväkään valmentaja ei voi olla ikuisuutta saman joukkueen peräsimessä. Muutaman vuoden välein vaihdokset tekevät ihan hyvää, ettei homma uraudu. Eli siirto todennäköisesti hyödyttäisi sekä Hokkia, Kolekkia että KooKoota. Jos vaihto tulee, niin on aika mielenkiintoista nähdä kuka tulee luotsaamaan Hokkia ensi vuonna.

Minun mielestäni Meriläsen aika jäi jotenkin kesken Hokissa aikoinaan, voisi olla mielenkiintoista nähdä taas peräsimessä. Mutta tuskinpa palaa enää edustusjoukkueen valmentajaksi?
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Missä Valli?

Mistähän syystä Atte Vallia ei ole näkynyt muutamaan peliin kokoonpanossa ollenkaan? Onko pelkästään vilttikomennuksesta kyse vai onko syynä jotain muuta?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs oli kun ex-KooKoo Virtala ei ollut edellisessä matsissa kokoonpanossa? Mitenhän on olisiko Massimo tulossa takaisin Kouvolaan Kolekin mukana?
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Sama homma kävi mielessä itselläkin, olisi aika luonnollinen paluumuuttaja Vladon mukaan, mutta tämän hetken poissaolo ei johdu muusta kuin siitä, ettei mies ollut pelikunnossa.
 

swingwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Hokki, Kalpa
kumikiekko kirjoitti:
Mistähän syystä Atte Vallia ei ole näkynyt muutamaan peliin kokoonpanossa ollenkaan? Onko pelkästään vilttikomennuksesta kyse vai onko syynä jotain muuta?

Taitaa olla että Valli ei vaan yksinkertaisesti mahdu pelaavaan kokoonpanoon nyt kun Haukka kaksikko tuli, en usko että sen kummempaa.
Tosin en ole vielä nähnyt kaksikkoa tositoimissa mutta taitaa kaverit olla kuitenkin vahvistuksia Hokki puolustukseen.
Tuo Kolekin lähtö on kyllä mielenkiintoinen juttu, montakohan kaveria lähtee Vladon mukana, Virtala voisi olla yksi sellainen.
Toinen kysymys on kuka on Hokin seuraava valmentaja? Löytyisikö apuja Oulun suunnalta? Tuskin Kajaanista kuitenkaan ,siihen ei jaksa uskoa.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terveiset täältä etelästä! Itse olen jotenkin sillä kannalla, että Massimo Virtala lähtee Kolekin matkassa tänne Kouvolaan. Ja ehkäpä jokunen muukin, mutta täytyy muistaa, että teillä siellä on kuitenkin jotain, mistä täällä voi vain unelmoida. Siis upea ruokaravintola, Räntsi, vai miten sen nimi meni. Siellä on hyvä hioa joukkueen ensi kauden kuviot kuntoon. Ja on ollut myös pientä puhetta, että perustettaisiin Ukkometsot-Kajaani -osasto! Sielläpä saisivat koppelot kyytiä. Tsemppiä, ja hyvää mieltä sinne!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös