Kaikkien aikojen paras komediasarja (semifinaali 2: 3.–10.12.2023)

  • 1 346
  • 19

MIKÄ ON SUOSIKKISI KAIKKIEN AIKOJEN PARHAAKSI KOMEDIASARJAKSI? VIISI PARASTA ETENEE FINAALIIN.

  • Kummeli (1991)

    Ääniä: 31 21,4%
  • South Park (1997)

    Ääniä: 24 16,6%
  • Frasier (1993)

    Ääniä: 18 12,4%
  • Seinfeld (1989)

    Ääniä: 17 11,7%
  • Mr. Bean (1990)

    Ääniä: 11 7,6%
  • Monty Python's Flying Circus (1969)

    Ääniä: 9 6,2%
  • The Big Bang Theory (2007)

    Ääniä: 8 5,5%
  • Velipuolikuu (1983)

    Ääniä: 9 6,2%
  • How I Met Your Mother (2005)

    Ääniä: 11 7,6%
  • The Office (UK) (2001)

    Ääniä: 7 4,8%

  • Äänestäjiä
    145
  • Poll closed .

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ensimmäisen semifinaalin äänestysaika umpeutui hetki sitten. On siis aika potkaista toinen semifinaali liikkeelle. Kymmenestä vaihtoehdosta viisi parasta selvittää jälleen tiensä finaaliin.

Vain yksi ääni käytössä, joten mieti tarkkaan mitä äänestät!

Toki keskustelukin on sallittua (ja tietenkin makuasioista kiisteleminen).
Koodi:
Ensimmäisen semifinaalin tulokset:
(Ääniä annettiin 186 kpl)
1.  Friends                  36
2.  The Office (US)          28
3.  Studio Julmahuvi         24
4.  Married... with Children 21
4.  The Simpsons             21
-------------------------------
6.  The Fast Show            17
7.  Men Behaving Badly       14
8.  Tankki täyteen           13
9.  Blackadder                9
10. All in the Family         3
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olin molemmissa semeissä julma ja jätin sketsisarjat pois ehdokkaistani. Sori vaan, Montyt. Tää jälkimmäinen oli tiukempi jäljelle jääneiden osalta. South Park periaatteessa olisi voinut saada äänen, mutta kun se Randy Marsh pilasi jollain kaudella koko sarjan multa, kostan antamalla ääneni Seinfeldille. Olen vasta nyt seuraillut Big Bang Theoryä, joten otos ei vaan riitä, vaikka tuosta nörttihuumorista tykkäänkin. Hyviä hahmoja ja hyviä roolisuorituksia. Tason pitämisen suhteen olen hiukan skeptinen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika nihkeät vaihtoehdot, joista tutuimmat minulle ovat Seinfeld, South Park, Mr. Bean ja Frasier. Kummelia ja Velipuolikuuta on myöskin joskus tullut katsottua muutaman jakson verran, samoin Big Bang Theorya. Hitusen harmittaa se, että Monty Python on jäänyt todella vähälle huomiolle, koska olen pitänyt heidän leffoistaan.

Äänestin Mr. Beania, koska sen huumori on kolahtanut minuun parhaiten näistä vaihtoehdoista. Toiseksi parhaimmaksi sarjaksi olisin valinnut Frasierin, jota tuli katsottua monen vuoden ajan.

Eniten jaksoja olen nähnyt Seinfeldista, mutta vaikka olen nähnyt ainakin neljä tai viisi kokonaista tuotantokautta sarjasta, en voi sietää ohjelmaa enkä yhtäkään päähahmoista. Katselin vain sarjaa pelkästä vitutuksesta.
Kummelin huumori ei ole koskaan auennut minulle, kuten ei ole Big Bang Theorynkaan, How I Met Your Mother -sarjasta puhumattakaan. Muutaman minuutin noita kolmea on tullut säännöllisen epäsäännöllisesti katsottua, mutta koska sarjat eivät tarjonneet minulle mitään, olen nopeasti vaihtanut kanavaa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Aika paha. Pitkään joutui miettimään ja oikeastaan vain Seinfeld ei näistä ole millään lailla koskaan kolahtanut.

Loppusuoralla arvoin Frasierin ja South Parkin välillä, ja nyt käänty Frasierille tämä arpa.

I'm listening
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitenhän hemmetissä onnistuin unohtamaan Hyvät Herrat-ohjelmasarjan. Stop the vote, stop the count ja koko homma uusiksi.
Poliittisen satiirin ja komedian välillä lienee sentään hiuksenhieno ero. Menisikö tämä sarja sitten komedian puolelle?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ai että, kun tässä on monta hyvää vaihtoehtoa äänestettäväksi. Kummeli, South Park, The Big Bang Theory ja How I Met Your Mother.

Ääni menee The Big Bang Theorylle.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Monty Pythons Flying Circus saa ääneni. Ei ole mitään muuta varteenotettavaa vaihtoehtoa minulle. Olen ollut koko ikäni Monty Python -fani. Eric Idle on suosikkini, mutta ovat muutkin ryhmän jäsenet legendoja.
 

Tekno-Kekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Python.
Olen takonut pyyttonia tällä viikolla ja saanut yhden webbihärpäkkeenkin toimaamaan, mutta se ei vaikuttanut äänestykseen.

Tänään muuten Perhe on pahimman tuottaja Norman Lear kuoli 101 vuoden kunnioitettavassa iässä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Huomisiltaan asti aikaa äänestää. Juuri sinun äänesi voi ratkaista!
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Valitsin nyt HIMYM:n näistä, vaikka siinäkin taso laskee lopussa aika paljon. Kaikkia ei ole tullut edes katsottua lukuun ottamatta pätkiä sieltä täältä. Esimerkiksi Velipuolikuu on jäänyt näkemättä, mutta lainasin isältä tuon DVD:n nyt, joten katsotaan kuinka laadukkaaksi sarjaksi nousee.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vajaat viisi tuntia äänestysaikaa jäljellä!
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Velipuolikuu. Tähän liittyy paljon muistoja, kuinka katsoimme sitä koko perhe yhdessä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Toisen semifinaalin jatkoonmenijät ovat nyt selvillä. Viimeinen finalisti piti arpoa* Mr. Beanin ja How I Met Your Motherin välillä. Molempien äänimäärä oli 11. Arvonnan voittajaksi selvisi Mr. Bean, joka puolustaa finaalissa yksin brittisarjojen kunniaa.

Seuraavaksi siis vuorossa kliimaksi, joka huipentuu kahden viikon äänestyksen jälkeen jouluaattoiltana.
Koodi:
Toisen semifinaalin tulokset
(Ääniä annettiin 145 kpl):
1.  Kummeli                     31
2.  South Park                  24
3.  Frasier                     18
4.  Seinfeld                    17
5.  Mr. Bean                    11
----------------------------------
5.  How I Met Your Mother       11
7.  Velipuolikuu                 9
7.  Monty Python's Flying Circus 9
8.  The Big Bang Theory          8
10. The Office (UK)              7
*) Arvonta suoritettiin seuraavasti: molempien sarjojen nimet kirjoitettiin kahteen identtiseen paperilappuun, jotka puristettiin tolloiksi. Tollot hattuun ja reipas sekoitus. Perheenjäseneni toimi onnettarena. Itse toimin suorituksen virallisena valvojana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös