Götterdämmerung
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lieveilmiöt
En ainakaan heti tälläistä haulla löytänyt, joten eikun sormi hiirelle ja näppäämään "New thread"-painiketta. Eli kysymys kuuluu, mikä on kaikkien aikojen huonoin kappale joka on tehty. Huonousklassikoiden kunkku Janos Valmunen (R.I.P) on tehnyt yhden vahvan ehdokkaan, Bussipysäkillä, joskin vielä vakuuttavampi on saman herran tosissaan tehty "Tähti".
Ehdottoman paskoihin biiseihin kuuluu myös Mekaanisten kakkujen "Mä voin kertoa sulle" jossa laulaja sönköttää möreällä äänellä Mä voin kertoa sulle kitaran vinkuessa taustalla.
Kaikkien aikojen huonoimpia kokonaisia levyjä on ainakin Hede-levy johon on koottu Tamperelaista kamalaa kellaripunkkia. Onhan näitä muitakin, mutta ehdottakaa te hyvät ihmiset kaikkien aikojen heikointa musiikkia!
Ehdottoman paskoihin biiseihin kuuluu myös Mekaanisten kakkujen "Mä voin kertoa sulle" jossa laulaja sönköttää möreällä äänellä Mä voin kertoa sulle kitaran vinkuessa taustalla.
Kaikkien aikojen huonoimpia kokonaisia levyjä on ainakin Hede-levy johon on koottu Tamperelaista kamalaa kellaripunkkia. Onhan näitä muitakin, mutta ehdottakaa te hyvät ihmiset kaikkien aikojen heikointa musiikkia!