Jep, llisäksi laulussa poltetaan vaatimattomasti koko maailma sekä tuhotaan universumi tms. Nöyriä kavereita nuo tamperelaiset(?).Blackie kirjoitti:Aivan hirveätä kuraa, kuten olen tainnut jossain toisessa ketjussa ennenkin tuosta tekeleestä mainita.
Pitää mainita myös tämä Uniklubin uusi biisi, josta on tehty video. Sanat menee jotakuinkin näin: "Jospa meille annettaisiin koko avaruus", huhhuh! En millään muista kappaleen nimeä. No, kaikki niitten biisit ansaitsee silti maininnan tähän topiciin.
Tykki kirjoitti:Oikeastaan purnaan tässä tuon lurituksen väärinkäyttöä vastaan.
Tämä tuli taas vaan mieleen, kun näin telkkarissa Hämeenlinnalaisten voitonjuhlintaa. Mikä ihme siinä on, että kun Suomessa joku joukkue voittaa jotain niin koko homma pitää pilata tuolla käsittämättömällä veisulla? Siinä sitä sitten voittajajoukkueen pelaajat heiluvat vaivaantuneen näköisinä ja yrittävät hoilata mukana vaikka näkyy kilometrin päähän että nolottaa niin saatanasti. Pahimmillaan tuo kura oli tietysti vuoden -95 voitonjuhlissa. Mahtoivatko muuten Porissa tuota soittaa? Toivottavasti eivät.
Sitäpaitsi, koko laulun sanoma on ettei oikeita sankareita olekaan ne jotka näkyvät telkkarissa, vaan ylipäätään kaikki ihmiset arkisissa askareissaan. Eikö se, jos mikä, ole itseasiassa kunnian riistoa hienon työn tehneiltä urheilijoilta? Mitä? Ja toisekseen, miten helvetissä tuollainen hidastempoinen balladi muka sopii riehakkaaseen tunnelmaan? Häh? Kysyn vaan!
Hämeenlinnassa voivat toki soittaa mitä ikinä lystäävät, mutta pitäkää tuo oksennus pois edes maajoukkueen juhlista!
scholl kirjoitti:Tuo biisi lienee mukana, koska Suomen kielitoimisto vittuuntuu, jos englanninkielinen Queenin We are the Champions soi Suomessa juhlissa.
Taisi olla ruåtsalaisen Emilian biisi tuo?lake79 kirjoitti:Emmi - Big Big World
Legendaarista! :DHCM kirjoitti:Muistan ikuisesti sen päivän, kun muutama vuosi sitten Mannerheimintien ärrällä olin lauantai-aamuna ostamassa päivän veikkausporukoita ja siinä oli sitten pienessä kioskissa sellainen viiden ihmisen jono. No Ninja hyökkää sisälle kauhealla vauhdilla, ottaa ison kasan muotilehtiä telineestä ja kävelee ilmekään värähtämättä minun ja muun jonon eteen sanoen "mulla on Milanon koneeseen kiire, voit sä lyödä kassa näistä hinnat". No siihen allekirjoittanut helvetin kovalla äänellä, että "sorry vaan mut tässä on jono ja on meillä muillakin kiire siihen Milanon koneeseen". Porukka takana repesi nauramaan ja Ninjahan suuttui oikein kunnolla ja sitten alkoi tulla sitä perinteistä osastoa eli "et sä tiedä kuka mä olen" jne. Sitten se heitti ne lehdet sen kassan yli ja lähti juoksemaan kiroillen englanninkielellä tottakai. Oli se juhlava hetki HCM'lle : )
Kim Herold?puna-hundi kirjoitti:Ei nyt muistu mieleen kyseisen herran nimeä, mutta vastaavanlaista sontaa on kuultu yhdeltä suomalaiselta miesmalliltakin. Siis niin stereotyyppinen autotunerin läpi jodlaava metroseksuaali että oikein oksettaa.
Hahaha, oikea asenne! Pisteet kotiin sinne täältäkin. Noin niitä kohdellaan, keillä on kusi noussut (kenties pysyvästi) päähän. Mikä helvetin oikeus muka tuollaisilla pikkudiivoilla on saada kaikki muiden nenän edestä? Phuh.HCM kirjoitti:No siihen allekirjoittanut helvetin kovalla äänellä, että "sorry vaan mut tässä on jono ja on meillä muillakin kiire siihen Milanon koneeseen". Porukka takana repesi nauramaan ja Ninjahan suuttui oikein kunnolla ja sitten alkoi tulla sitä perinteistä osastoa eli "et sä tiedä kuka mä olen" jne. Sitten se heitti ne lehdet sen kassan yli ja lähti juoksemaan kiroillen englanninkielellä tottakai. Oli se juhlava hetki HCM'lle : )
On siis niin älytöntä skeidaa, että ei mitään rajaa.Pluton kirjoitti:Martti Vainaa & Sallitut aineet: Pelimies