Kaikkien aikojen huonoin kappale?

  • 61 999
  • 349

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nothing Else Matters ja Still Loving You ainakin mahtuvat kymppiin, tuo Always on siinä hilkulla. Juu ja Don´t Cry menee myös.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blackie kirjoitti:
Aivan hirveätä kuraa, kuten olen tainnut jossain toisessa ketjussa ennenkin tuosta tekeleestä mainita.

Pitää mainita myös tämä Uniklubin uusi biisi, josta on tehty video. Sanat menee jotakuinkin näin: "Jospa meille annettaisiin koko avaruus", huhhuh! En millään muista kappaleen nimeä. No, kaikki niitten biisit ansaitsee silti maininnan tähän topiciin.
Jep, llisäksi laulussa poltetaan vaatimattomasti koko maailma sekä tuhotaan universumi tms. Nöyriä kavereita nuo tamperelaiset(?).

Lisäksi laulaja kuulostaa siltä kuin yrittäisi vääntää 2 viikkoa kestänyttä ummetusjöötiä, sama tosin koskee myös muitakin Uninen Negatiiviklubi- yhtyeitä.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
J. Karjalainen - Sankarit.

Oikeastaan purnaan tässä tuon lurituksen väärinkäyttöä vastaan.

Tämä tuli taas vaan mieleen, kun näin telkkarissa Hämeenlinnalaisten voitonjuhlintaa. Mikä ihme siinä on, että kun Suomessa joku joukkue voittaa jotain niin koko homma pitää pilata tuolla käsittämättömällä veisulla? Siinä sitä sitten voittajajoukkueen pelaajat heiluvat vaivaantuneen näköisinä ja yrittävät hoilata mukana vaikka näkyy kilometrin päähän että nolottaa niin saatanasti. Pahimmillaan tuo kura oli tietysti vuoden -95 voitonjuhlissa. Mahtoivatko muuten Porissa tuota soittaa? Toivottavasti eivät.

Sitäpaitsi, koko laulun sanoma on ettei oikeita sankareita olekaan ne jotka näkyvät telkkarissa, vaan ylipäätään kaikki ihmiset arkisissa askareissaan. Eikö se, jos mikä, ole itseasiassa kunnian riistoa hienon työn tehneiltä urheilijoilta? Mitä? Ja toisekseen, miten helvetissä tuollainen hidastempoinen balladi muka sopii riehakkaaseen tunnelmaan? Häh? Kysyn vaan!

Hämeenlinnassa voivat toki soittaa mitä ikinä lystäävät, mutta pitäkää tuo oksennus pois edes maajoukkueen juhlista!
 

scholl

Jäsen
Tykki kirjoitti:
Oikeastaan purnaan tässä tuon lurituksen väärinkäyttöä vastaan.

Tämä tuli taas vaan mieleen, kun näin telkkarissa Hämeenlinnalaisten voitonjuhlintaa. Mikä ihme siinä on, että kun Suomessa joku joukkue voittaa jotain niin koko homma pitää pilata tuolla käsittämättömällä veisulla? Siinä sitä sitten voittajajoukkueen pelaajat heiluvat vaivaantuneen näköisinä ja yrittävät hoilata mukana vaikka näkyy kilometrin päähän että nolottaa niin saatanasti. Pahimmillaan tuo kura oli tietysti vuoden -95 voitonjuhlissa. Mahtoivatko muuten Porissa tuota soittaa? Toivottavasti eivät.

Sitäpaitsi, koko laulun sanoma on ettei oikeita sankareita olekaan ne jotka näkyvät telkkarissa, vaan ylipäätään kaikki ihmiset arkisissa askareissaan. Eikö se, jos mikä, ole itseasiassa kunnian riistoa hienon työn tehneiltä urheilijoilta? Mitä? Ja toisekseen, miten helvetissä tuollainen hidastempoinen balladi muka sopii riehakkaaseen tunnelmaan? Häh? Kysyn vaan!

Hämeenlinnassa voivat toki soittaa mitä ikinä lystäävät, mutta pitäkää tuo oksennus pois edes maajoukkueen juhlista!

Maajoukkueen tuskin tarvitsee soittaa, koska he eivät voita mitään. Tuo biisi lienee mukana, koska Suomen kielitoimisto vittuuntuu, jos englanninkielinen Queenin We are the Champions soi Suomessa juhlissa.

Porin suhteen sama juttu. Ei voittoa, ei juhlimista.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Madonnan kaikki materiaali, varsinkin nämä uudet tuotokset. Vaikka se lehmä laulaisi viisi minuuttia ukkonooaa latinaksi, se olisi ympäri maailman listaykkönen ja tulisi vartin välein MTV'ltä.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Popstars 2:n poikabändi Indexin biisi Jee jee jee on 100% paskaa. Toki niiden koko tuotanto on kauheata, mutta kaikki kruunaantuu jee jee jee biisissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mariska - A.N.T.E.E.X.I + koko tuotanto
Emmi - Big Big World
koko Jonnan tuotanto
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
scholl kirjoitti:
Tuo biisi lienee mukana, koska Suomen kielitoimisto vittuuntuu, jos englanninkielinen Queenin We are the Champions soi Suomessa juhlissa.

Onpa Suomen kielitoimistolla valtaa.

Ja lisätäänpä se biisikin: huonoin kappale on mikä tahansa Crazy Frog -viritelmä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Helvetin monella artistilla on muuten kappale nimeltä "Koko tuotanto".

Ainakin tämän ketjun mukaan.

Ainiin se piisi.. en mä mitään nyt keksi. Kunhan räksytin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jennifer Lopez - Jenny From The Block

tjs...

Ja takaisin vessaan oksentamaan!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tähän ketjuun ei oikeasti uskalla kirjata mitään ylös, koska välittömästi sen jälkeen mainittu kappale rupeaa soimaan päässä loputtomalla luupilla, joka väistämättä johtaa pienien vihreiden miehien näkemiseen tai siihen, että alkaa pitää kyseisestä kappaleesta.

Jaha, aikomukseni oli laittaa ihan toinen kappale, mutta taustalle hyökkäsi juuri tuo ööh..Illi kappaleellaan punaista, ei edes kirpaise kun mainitsen että tuo tekelehän on kaamean kaamea. Videolla höystettynä tuokin johtaa auttamatta sekoamiseen pienellä aikajanalla.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
arghhh

Timo T.A Mikkosen joululevy, sekä Kaverini laulamana M.A Nummisen Witgenstein tai sinnepäin.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ninja - Fashion - Ei vittu mitä rotan oksennusta...

En ole ikinä pystynyt ymmärtämään miten noin ruma nainen on voinut tehdä isoa rahaa huippumallina mutta en varsinkaan ymmärrä miten toi on päässyt levyttämään. Hieman ot'tä mutta pakko on pakko... Muistan ikuisesti sen päivän, kun muutama vuosi sitten Mannerheimintien ärrällä olin lauantai-aamuna ostamassa päivän veikkausporukoita ja siinä oli sitten pienessä kioskissa sellainen viiden ihmisen jono. No Ninja hyökkää sisälle kauhealla vauhdilla, ottaa ison kasan muotilehtiä telineestä ja kävelee ilmekään värähtämättä minun ja muun jonon eteen sanoen "mulla on Milanon koneeseen kiire, voit sä lyödä kassa näistä hinnat". No siihen allekirjoittanut helvetin kovalla äänellä, että "sorry vaan mut tässä on jono ja on meillä muillakin kiire siihen Milanon koneeseen". Porukka takana repesi nauramaan ja Ninjahan suuttui oikein kunnolla ja sitten alkoi tulla sitä perinteistä osastoa eli "et sä tiedä kuka mä olen" jne. Sitten se heitti ne lehdet sen kassan yli ja lähti juoksemaan kiroillen englanninkielellä tottakai. Oli se juhlava hetki HCM'lle : )
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
HCM kirjoitti:
Muistan ikuisesti sen päivän, kun muutama vuosi sitten Mannerheimintien ärrällä olin lauantai-aamuna ostamassa päivän veikkausporukoita ja siinä oli sitten pienessä kioskissa sellainen viiden ihmisen jono. No Ninja hyökkää sisälle kauhealla vauhdilla, ottaa ison kasan muotilehtiä telineestä ja kävelee ilmekään värähtämättä minun ja muun jonon eteen sanoen "mulla on Milanon koneeseen kiire, voit sä lyödä kassa näistä hinnat". No siihen allekirjoittanut helvetin kovalla äänellä, että "sorry vaan mut tässä on jono ja on meillä muillakin kiire siihen Milanon koneeseen". Porukka takana repesi nauramaan ja Ninjahan suuttui oikein kunnolla ja sitten alkoi tulla sitä perinteistä osastoa eli "et sä tiedä kuka mä olen" jne. Sitten se heitti ne lehdet sen kassan yli ja lähti juoksemaan kiroillen englanninkielellä tottakai. Oli se juhlava hetki HCM'lle : )
Legendaarista! :D

Ei mutta on toi Ninjan styge ihan täyttä skeidaa. Mallien ei koskaan pitäisi ruveta laulamaan. Ei nyt muistu mieleen kyseisen herran nimeä, mutta vastaavanlaista sontaa on kuultu yhdeltä suomalaiselta miesmalliltakin. Siis niin stereotyyppinen autotunerin läpi jodlaava metroseksuaali että oikein oksettaa.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
puna-hundi kirjoitti:
Ei nyt muistu mieleen kyseisen herran nimeä, mutta vastaavanlaista sontaa on kuultu yhdeltä suomalaiselta miesmalliltakin. Siis niin stereotyyppinen autotunerin läpi jodlaava metroseksuaali että oikein oksettaa.
Kim Herold?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HCM kirjoitti:
No siihen allekirjoittanut helvetin kovalla äänellä, että "sorry vaan mut tässä on jono ja on meillä muillakin kiire siihen Milanon koneeseen". Porukka takana repesi nauramaan ja Ninjahan suuttui oikein kunnolla ja sitten alkoi tulla sitä perinteistä osastoa eli "et sä tiedä kuka mä olen" jne. Sitten se heitti ne lehdet sen kassan yli ja lähti juoksemaan kiroillen englanninkielellä tottakai. Oli se juhlava hetki HCM'lle : )
Hahaha, oikea asenne! Pisteet kotiin sinne täältäkin. Noin niitä kohdellaan, keillä on kusi noussut (kenties pysyvästi) päähän. Mikä helvetin oikeus muka tuollaisilla pikkudiivoilla on saada kaikki muiden nenän edestä? Phuh.
 

Popov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Britney Spearsin Toxic. Sen hirveämpää renkutusta ei voi enää tehdä. Pari vuotta sitten kun tämä biisi oli hitti Suomessa meinasi mennä hermot jatkuvasti. Kun biisin tehosoitto oli pikku hiljaa loppumassa Suomessa, kävin Latviassa, jossa Toxic raikaisi joka paikassa. Ja sitten vielä ihmetellään mikseivät monet enää kuuntele radiota ollenkaan. Itse en enää kuuntele radiosta muuta kuin urheiluradion ja senkin vain autolla ajaessa jos muistan.

Yhdeksi kautta aikojen huonoimmaksi biisiksihän on sanottu Janos Valmusen Bussipysäkillä. Biisi on laulettu ihan päin helvettiä ja sovitukset ovat todella hanurista. Surullista on se, että mies oli ihan tosissaan. Hyvät naurut kyllä irtoaa aina kun tämän kuulee.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ketjun aihetta liipaten, sekä mahdollisesti virikkeenä toimien, kaikkien aikojen huonointa suomalaista iskelmää äänestellään täälläpäin interwebiä.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Robbie Williamsin Rudebox!! Ei tule hetkelleen huonompaa kappaletta mieleen.. Hyi helvetti!!!

Yleensä huonot kappaleet ovat jopa kaikessa surkeudessaan huvittavia, mutta tästä en saa itse kuin äärettömän vitutuksen päälle jos satun kuulemaan. Onneksi radiosoitto on ainakin jonkun verran vähentynyt tässä lähiaikoina..

No toinen joka tässä vielä mieleen juolahti on tämä Popstars pumppu Jane ja se biisi millä he euroviisuihin pyrkivät, joku "bassoissa tuhat wattia.." Sekä se Indx(?): jee jee jee... edit. Ton Indx:n näköjään baddinki olikin tossa aiemmin maininnu..
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Gwen Stefani: Wind It Up

Hollaback Girlin kuullessani olin varma että sen hirveämpää biisiä on mahdotonta tehdä, mutta Gwen osoitti olleeni väärässä. Kai tästä sitten pikkutytöt tykkää mutta ei pysty ymmärtämään.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Mötley Crüe: Girls, Girls, Girls
Martti Vainaa & Sallitut aineet: Pelimies

Hirvittävää sontaa molemmat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös