Häh? Ei.Eikö näin pitkät otsikot ole laittomia?
MINÄ. OLEN. MODERAATTORIT.Häh? Ei.
§ 14 Älä leiki moderaattoria.
Jo pelkästään se, että ykkösen laituri vaihtuu Simontaipaleesta Hartikaiseen saa tuon joukkueen näyttämään monsterilta tähän kauteen verrattuna.Elikkäs voisiko esim. Ensikauden joukkueeseen tulla taklaavampia, isokokoisempia, vääntövalmiimpia pelaajia ja pelitapaan napsu agressiivisuutta ja kovuutta esim. Noihin maalinedustoihin molemmissa päissä? Tämä on hauska ja mielenkiintoista nähdä.
Heti, ala vaan lyömään potkuketjua tulille. Mikäli sinulla siihen kunnon alustus ja edes teoreettisesti järkevän kuuloiset perusteet niin moderaattorit ei lyö ketjua edes lukkoon, vaikka se olisi näinkin aikaisin tehty.Koska voi alkaa vaatia potkuja?
Mistään en mitään tiedä, mutta Sasha Huttunen huhusi Tomek Valtosta ensi kaudeksi Suomeen. Miehet valmentelivat samaan aikaan Jokereissa ja Tervonen meni Vaasaan Tomekin apuvalmentajaksi. 1+1=3? Laineen mukaanhan valmennustiimiin tulee yksi mies ulkopuolelta.Jännä ettei mitään huhuja ole muusta valmennustiimistä vielä liikkunut?
Hilli jatkanee MV-koutsina?
Valmennusporukka pysyy muuten samana mutta yksi apuvalmentaja tulee ulkopuolelta. Sopimus on jo tehty ja nimi julkaistaan kauden jälkeen.Jännä ettei mitään huhuja ole muusta valmennustiimistä vielä liikkunut?
Hilli jatkanee MV-koutsina?
Kuulema ollut päävalmentaja sopimuksesta kyse mistä neuvoteltu, joten ei liene hän ainakaan. Se täytyy sanoa, että silloinkun juttu alunperin julkaistiin niin itse ainakin luin sellaisen jutun missä puhuttiin vain valmentajasopimuksesta josta oli neuvoteltu liigaseuran kanssa ja itsellänikin kävi tuo yhteys mielessä mikä Tervosella ja Valtosella on.Mistään en mitään tiedä, mutta Sasha Huttunen huhusi Tomek Valtosta ensi kaudeksi Suomeen. Miehet valmentelivat samaan aikaan Jokereissa ja Tervonen meni Vaasaan Tomekin apuvalmentajaksi. 1+1=3? Laineen mukaanhan valmennustiimiin tulee yksi mies ulkopuolelta.
Mä juttelin, tosin yli vuosi sitten, Tomekin kanssa, niin ainakin silloin oli suomessa vaan muutama seura, mihin oli valmis menemään. En tiedä, johtuiko välimatkoista ja sitä en myöskään tiedä, onko tilanne muuttunut. Mutta KalPa ei ollut yksi näistä, johon oli valmis menemään.Mistään en mitään tiedä, mutta Sasha Huttunen huhusi Tomek Valtosta ensi kaudeksi Suomeen. Miehet valmentelivat samaan aikaan Jokereissa ja Tervonen meni Vaasaan Tomekin apuvalmentajaksi. 1+1=3? Laineen mukaanhan valmennustiimiin tulee yksi mies ulkopuolelta.
Hyvä.Mä juttelin, tosin yli vuosi sitten, Tomekin kanssa, niin ainakin silloin oli suomessa vaan muutama seura, mihin oli valmis menemään. En tiedä, johtuiko välimatkoista ja sitä en myöskään tiedä, onko tilanne muuttunut. Mutta KalPa ei ollut yksi näistä, johon oli valmis menemään.
Onko mitään annettavaa tämän päivän Liigassa?Onko mitään annettavaa tämän päivän liigassa? Mieluummin potkut saanut Veke Tuomainen apuriksi
Apuvalmentajana, kyllä. Päävalmentajana? Ehkä lisäkokemuksien jälkeenOnko mitään annettavaa tämän päivän Liigassa?