Kaikki elämäsi tytöt

  • 4 986
  • 19

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Tämä avautuu @pernaveikko n kainosta toiveesta.

Niin, tähän nyt kaikki elämäsi naiset. En tiedä minkälaista ketjua veli Pernis tarkalleen halajaa, mutta itse laitan nyt kaikki vaan tohon peräjälkeen, joiden kanssa on tullut deittailtua vähintään 3kk.

Olisikohan tossa nyt noi pisimmät. Mulla ihan aidosti on (traumaperäsen stressihäiriön vuoks) mahdotonta muistaa välillä tiettyjä aikakausia elämästäni ja siks tämmöset on vaikeita tehdä.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en pysty vastaamaan tähän, saldo on niin surkea. Ei oo suomenruotsalaisia, miljonäärin vaimoja eikä kilpatanssijoita asianajajista puhumattakaan. Juristia olis kyllä joskus kaivattu, myös akkojen kanssa. No, nykyinen ja toivottavasti ikuinen vaimo osaa sentään latinaa. Eksä oli ihan kaamee, myös ammatiltaan. Sitten on muutama täyshuora, joita ei tee mieli muistella. Jumalauta kun akoilla on ollut satojakin miehiä! Tämmöset kyselyt on raskaita meille luusereille, oli joskus se munanpituuskyselykin. Ihan hyvä siis tämäkin kysely, mutta kun saldo on karmea. Pitäs perustaa ketju meille häviäjille, johon häviäjät voi kirjottaa, ja tulis heti kuukauden banni, jos sinne tulis joku voittaja ilkkumaan. Ei tee mieli ees runkata kun masennuin niin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Pitäs perustaa ketju meille häviäjille, johon häviäjät voi kirjottaa, ja tulis heti kuukauden banni, jos sinne tulis joku voittaja ilkkumaan. Ei tee mieli ees runkata kun masennuin niin.
Tuossa kävisi vaan niin, että ne kuukauden bännit tulisi häviäjille ja siinä sitten pelikiellon aikana voittajat kertoisivat, että eivät edes muista miten runkata kun juristimimmit hoitavat kilpaa senkin asian.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei ole tullut sellaista vielä vastaan. Palaan tähän ketjuun joskus myöhemmin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä on ollut kovasti vaikeaa pärjätä naisrintamalla, kun olen syntyjäni pienikullista sukua. Isoäidin isä oli Tammisaaren vankileirillä, ja kärsi siellä tavattomasti, koska sillä oli niin hävyttömän pieni kikkeli. Ei kuitenkaan niin pieni kuin minulla, muuten se olisi varmaan kuollut sinne leirille.

Minut laitettiin pienenä poikana isokullisten kouluun, mitä olen koko elämäni joutunut katumaan. Jouduin tuonne kaiketi siksi, että osoitin jo varhain kiinnostusta Anttilan postimyyntikuvaston naismalleja kohtaan. Äitini päätteli, että jos luonto vetää tikanpoikaa puuhun noin lujasti, niin ehkä makaryynin kokoinen pissivärkki lähtee kasvamaan ihan itsestään, kun poika laitetaan isokullisten kouluun. On sanomattakin selvää, etten saanut siinä koulussa yhtään kaveria, koska isokikkelisten isien isovehkeiset pojat eivät huoli leikkeihinsä ketään, jonka suvussa ollaan ainakin seitsemännessä polvessa pienikullista väkeä.

Kun joka päivä kokee tuollaista osattomuutta ja ylenkatsomista, niin on ihan sama, vaikka mittanauhan mukaan kullini on 22 cm pitkä ja melkein ranteen paksuinen, koska se on silti pieni. Jonkin matkan päässä sijainneen toisen koulun koulun entisistä oppilaista minulla on edelleen hyviä kavereita, koska he eivät ylenkatso tällaisen pienikikkelisen seuraa. Siellä oli myös aasialaisia koulukkaita, ja aasialaisilla on tunnetusti vaatimattomat vaijerit. Mutta minun kouluni oppilailla oli isot kikkelit, paitsi minulla ei ollut, koska minulla oli pieni, enkä saanut kavereita.

Myöhempi elämäni on mennyt päin helvettiä, koska olen joutunut tekemään kaikenlaisia pienikullisten puuhia 22 cm pienellä kikkelilläni. Pitäisi olla jonkinlainen armollinen karsinta isokullisten kouluihin, ettei sinne laitettaisi pienikullisista porukoista tulevia syrjäytymään ja potemaan osattomuuden tunnetta. Sellaiset kaninkikkelit kannattaa sovinnolla laittaa pienikullisten kouluihin, koska he päätyvät kuitenkin elämässään pienikullisten hommiin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan noita ollut ihan saatanasti, varsin charmantti ja komea herrasmies kun olen. En kuitenkaan näitä uskalla alkaa sen enempää listaamaan, koska useampi exä tietänee nimimerkkini ja käynee täältä ottamassa kirjoituksistani palasen omakseen, kun kokonaan eivät minua saaneet. Viimeisimmälle exälle lähetän rakkaita terveisiä, että syöpä kuule vaikka sementtiä ja kuole pois, taatusti kukaan ei jää kaipaamaan.

---

Toki voin polkuni tähän saakka kuvata. Olen seurustellut lähes koko aikuisikäni, seurustelukumppanit ovat välillä vaihtuneet suorastaan lennokkaasti. Se ensimmäinen exä (tai olihan noita suhteita alaikäisenäkin, mutta ne nyt olivat sellaista... noh, opettelua) on mulle edelleen rakas, pitkään oltiin kuitenkin yhdessä ja yhdessä kasvoimme aikuisiksi ja siinä samalla kuin huomaamatta erillemme, mutta elämä on. Välit katkesivat aikanaan vuosikausiksi, kun kännissä (en edes läpällä) annoin rehellisen mielipiteeni hänen touhuistaan. Olisi saanut jäädä antamatta, mutta elämä on. Nykyään ollaan kuitenkin ihan väleissä ja olen hänen puolestaan pelkästään onnellinen. En tippaakaan katkera siitä, että tuo mimmi näin jälkikäteen tarkasteltuna käytännössä varasti multa koko nuoruuteni, sittemmin potkaisi pihalle ja pihallepotkimista seuraavan elämänmuutoksen ja stressin myötä MS-tautini ilmoitti ekan kerran olemassaolostaan. Noh, elämä edelleen on. Pääasiassa muistelen (silloin harvoin kun niitä muistelen) niitä aikoja lämmöllä.

Tuon jälkeen olin sitten parin vuoden ajan sinkkuna, on muuten pisin aika jonka aikuiselämässäni olen ollut sinkku. Kyllähän sekin monella tapaa hienoa aikaa oli ja paljon jäi siitäkin hyviä muistoja, mutta naisvalintani ei sinkkuaikojen päätteeksi osunut ihan nappiin. Mimmi oli törkeän hyvän näköinen ja tiesi sen itsekin ja kun oli vieläpä ainut lapsi ja saanut erityishuomiota koko ikänsä ja muutenkin oli tottunut saamaan aina periksi, niin tietäähän sen. Ne oli niitä vähän sekavampia aikoja ja tämä kyseinen mimmikin meni sittemmin kuolemaan, joten siitä jäi pääasiassa katkeria muistoja.

Tämän jälkeen tein elämäni suurimman virheen, kun lähdin viimeisimmän exäni kelkkaan. Ai että se oli mukavaa aikaa, kun ämmä varasti toistuvasti mun lompakosta rahaa, nussi kännissä (ja kamoissa) pitkin kyliä, valehteli tekemisistään mulle silmät ja suun täyteen ja sainpa oikein useamman kerran kotona ihan rehellisesti turpaankin. Poliisi ei ollut meillä mitenkään harvinainen vieras ja kerran eräs telkkarista tuttu konstaapeli multa kysyikin, että miksi ihmeessä en vain jätä tuota akkaa.

Sekin oli sekavaa aikaa, eikä mulla ole sitä pätkääkään ikävä. Sittemmin pääsin tuosta demonista eroon ja löysin seuraavan mimmin, joka toivottavasti jää myös viimeiseksi. Aviossa ollaan ja elämä on välillä jopa liian hyvää, tulee sellainen tunne, että mä en ole ansainnut tätä. Vaan ehkäpä sittenkin olen.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Olen joskus unettomina öinä yrittänyt laskea naisia, joiden kanssa olen ollut. Muutaman päivän tuttavuuksista avioliittoihin. Yhden yön suhteita en huomioinut. Aina on tullut uni ennen kuin olen päässyt laskuissani loppuun.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä täällä ole ketjua Kaikki elämäsi pojat, eikä varmaan kantsi avatakaan, koska meitä naisia on varmaan kuitenkin todella vähän Jatkoajassa. Niinpä laitan ite tähän ylimalkaisesti omat "mieheni/poikani)

Eka pusu tuli äkisti ja säikäyttäen samanikäiseltä pojalta ja ikä oli jotain 7v. Kyl toikin on merkittävä merkkipaalu, vaikkei seurustelusta kumpikaan mitään tajunnut=)
Murkkuiässä sitten vaihtuikin tiheään, mikä ei tarkoittanut, että pukille olisi kukaan päässyt. Pusuihin ja lääppimisiin jäi nämä 8 herraa. Neitsyys lähti yhden illan kaverin kanssa n.16v. Sit alkoikin tulla miehiä, jotka olivat muitakin kuin koululaisia/opiskelijoita/amitsuja. Eli eka aviomies oli metsuri. Vahva kuin härkä ja narsistinen naistenmies. Hyi olkoon.
Sit tuli muusikonplanttua, lihamestaria*heh*, raksamiestä. Ei silti kauheaa seksikavalkaadia. Jonkun kanssa treffattiin muutaman kerran ja joidenkin kanssa sit sänkytouhutkin, tai paremminkin seksitouhut, koska eihän ne ny aina sängyssä tapahtuneet vaan siellä sun täällä, mitä nyt mielikuvitus antoi myöten.
Mitään en kadu kuitenkaan, vaikka osa surua on tuonutkin ja pelkoa+ahdistusta. Osan kanssa hymyillään, kun ja jos nähdään. Ei huonoja muistoja,mut ei uusintakertoja kuitenkaan.
Semmosta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
-vasta alkanut, suomalainen, kemian ja fysiikan opettaja
Nilliti nilliti. Tämähän ei varsinaisesti tähän listaan kuulu jos vähintään 3kk pitäisi olla seurustelusuhdetta takana.
Myöhempi elämäni on mennyt päin helvettiä, koska olen joutunut tekemään kaikenlaisia pienikullisten puuhia 22 cm pienellä kikkelilläni
Nyt avautui mistä nimimerkkisi on oikeasti peräisin.

Ja sitten omaa lyhyttä listaa.

Teini-ikäisenä tuli seukattua kahden mimmin kanssa. Tosin eri aikaan.
- n. 6-7 kk, suomalainen, nykyisestä ammatista ei mitään hajua.
- n. 3-4 kk, suomalainen, on meidän seurustelun jälkeen ollut ainakin Iltalehden iltatyttönä mutta ammatista ei hajua.

Sitten päästiin aikuisikään
- Hieman päälle 10v, suomalainen, kotiäiti
- 3kk, suomalainen, sisustussuunnittelija
- 4,5v, suomalainen, opettaja

Ja siihen ne sitten loppuivatkin. Toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lista on pitkä kuin nälkävuosi. Eka tyttökaveri suorastaan pakotti puristelemaan sen tissejä, oisin saanut pesääkin, vaan myöhäinen kun oli murrosiän fyysisen kasvun alku, niin silloin seiskaluokkalaisena en kehdannut panohommia aloittaa, kun pippeli oli pikkuinen ja tyystin karvaton. Epäilisin kokonaisluvun huitelevan kuitenkin vain parinkymmenen luokassa, koska lyhyempiä kuin 3kk ei huomioida ja saattaa olla, että ensimmäistäkään ei sitten lasketa. Kolmen naisen kanssa olen asunut yhdessä alkaen vuodesta 1995, kaksi heistä rengastettu kahdella sormuksella. Ensimmäisen avovaimoni, joka ei saanut sormusta ja nykyisen aviovaimoni etunimissä on vain yhden kirjaimen heitto, hauska sattuma. Ensimmäisen vaimon kansa tein lapset. Mulla on mahtimela.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Yli kolme kuukautta kestäviä suhteita on mahtunut elämääni ainoastaan kolme kappaletta ja niistäkin ensimmäinen jo teini-ikäisenä ja tämä nykyinen mukaanlukien... olen ilmeisesti sitoutuvaa sorttia,... Lyhyitä "tuttavuuksia" (pääasiassa, mutta ei valitettavasti pelkästään, näiden pidempien suhteiden välissä..) onkin sitten ihan toinen määrä. Kaikkea ei olisi tarvinnut tehdä, mitä naisten kanssa on tullut aikanaan sählättyä, mutta turha sitä suremaankaan on jäädä. Eipä ainakaan tarvitse jossitella, että olisi jäänyt jotain oleellista kokematta.

Nyt elämä ja parisuhde on mallillaan... ei ole edes sellaista oloa että haluaisi kurkistella aidan toiselle, olisiko se ruoho sittenkin siellä vihreämpää. Tai no kyllä ne kauniit ja karismaattiset naiset edelleen pään kääntää, mutta pöksyt pysyköön jalassa lähempää tuttavuutta tehdessä. Minulla on syvä luottamus siihen, että näillä mennään... päätyyn saakka. Mutta sehän ei tietenkään ole kokonaan allekirjoittaneen päätettävissä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
On kyllä kovia panomiehiä, on on. Oma lukuni on neljä, eikä todennäköisesti/toivottavasti enää tuosta kasvakaan. Ei ole tähän ketjuun näillä meriiteillä asiaa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
On kyllä kovia panomiehiä, on on. Oma lukuni on neljä, eikä todennäköisesti/toivottavasti enää tuosta kasvakaan. Ei ole tähän ketjuun näillä meriiteillä asiaa.

Niin, maailma on karu paikka. Siinä missä jotkut ajavat Ferrarilla ja pankkitilillä on miljoonia, toiset veivaavat mannelta varastetulta polkupyörällä sossuun nostamaan viikkorahat. Jotkut juovat shampanjaa a-luokan naisten kanssa, toisten kiskoessa pussikaljaa ja runkaten ylivuotisen Anttilan kuvaston inspiroimana :-)

Ja sitten vielä joillakin on enemmän muijia/panoja kuin toisilla. Tasa-arvo, missä pelaa?

Olikos täällä muita jopo-miehiä?

Oikeastihan minä olen sitä mieltä, että tämän ketjun "voittaja" on se, joka kirjoittaa, että on ollut saman naisen kanssa onnellisesti naimisissa 40+ vuotta and still going strong!!!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi Ferrarijuttu nyt on vähän huono esimerkki kun eikös sillä yleensä aja ne kasvatuksesta tai jostain jonkun trauman takia sen ahneuden saaneet tyypit kun taas seksuaalisuus on joka pojan juttu, tai ainakin erittäin suuren osan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo meitsi on "seurustellut" kaksi kertaa. Ensin vähän päälle parikymppisenä muutaman vuoden ja sitten reilu kymmenen vuotta tai jotain.

Ensimmäistä kertaa paneskelin muistaakseni sinä kesänä kun täytin 19. Ikävuodet 20-26 tuli nussittua aika montaa muijaa. Samaa yleensä en kahta kertaa jaksanut eikä nekään varmaan mua kun huomasivat millainen oon sängyssä, heh. Joo kaikille nuorille suosittelen että nussikaa, älkää seurustelko. Myöhemmin muuten kaduttaa kuten mua nyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ilotytöt kun hoksasin niin kaikki muuttui. Ei siviiliseksistä voi saada vastaavia kiksejä, vaikka kuinka olisi mitkä lie roolileikit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös