Ei myöskään unohdeta kalleinta joukkuetta!Haistakaa kaikki Kärppien palkkalistoilla oleva vittu. Miten voidaan olla sijalla 14 sarjassa, jossa on 16 joukkuetta, vaikka tehdään käsittääkseni Liigan suurinta voittoa OY:nä.
Ei myöskään unohdeta kalleinta joukkuetta!Haistakaa kaikki Kärppien palkkalistoilla oleva vittu. Miten voidaan olla sijalla 14 sarjassa, jossa on 16 joukkuetta, vaikka tehdään käsittääkseni Liigan suurinta voittoa OY:nä.
Toivottavasti hankit saappaalle hyvän agentin, oon kuullu huhupuheita, että siellä Kärppä-toimistolla työskentelee semmonen höperöheppu nimeltään Myli. Ja tällä Mylillä on tapana sorvata hätiköityjä jatkosopimuksia. Saattaa kuulema yks koppipuhe riittää. En omaa saapastani vaihtoaitioon toimittaisi ilman kunnon rahallista korvausta.Voin myös tarjota esimerkiksi kumisaappaani vaihtoaitioon, ei mene huonommin kuin nykyisen trion jöpöttäessä penkin takana.
Jotenkin otsikon mukainen halu tääläkin.Nyt oikeasti alkaa tämä pettymys ja turhautuminen mennä jo puhtaasti surun sekä vihan puolelle minulla. En vaan voi käsittää, miten seurajohto sekä valmennus on voinut päästää rakkaan seuramme tähän tilanteeseen. Todellisia liikkeitä tilanteen estämiseen ei ole edes tehty. Se, että vaihdetaan puolet pelaajista ei auta, jos todellinen ongelma löytyy muualta (lue: penkin takaa sekä toimistolta). Oulun Kärpät on minulle kuin perheenjäsen, ja en vain kykene suvaitsemaan tätä seurajohdon toimintaa. Toivon, että Kärpät säilyttää sarjapaikan, mutta vetää loppukauden niin perseelleen, että valmennuksesta sekä seurajohdosta JOKAIKINEN henkilö saa kenkää. He eivät ansaitse toimia tässä maailman kauneimmassa seurassa nimeltä Oulun Kärpät. Kaikkien tuolla töissä olevien tulisi tehdä kaikkensa, että Kärpät on siellä missä sen kuuluisi olla eli ainakin taistelemassa playoffsien kotiedusta. Kärppien seurajohto on tällä kaudella kuitenkin osoittanut, että tätä asiaa ei priorisoida. Havu pidetään päävalmentajana, vaikka sarjapaikka menisi. Urheilupuolella ei ole mitään väliä, kunhan Qstock myy heinäkuussa loppuun ja Ihkussa käy viikonloppuisin porukkaa. On tämä aivan käsittämätöntä, kun kukaan ei edes kanna vastuuta. Jumalauta hävetkää jokaikinen!!
Eikös Junno ollut myös sitä mieltä, että joukkue tarvitsee nyt tukea jne? Miksi maksavien asiakkaiden tulisi tukea tällaista toimintaa, jossa johtoporras ei näytä mitään reagoinnin merkkejä? Annetaan kauden mennä täysin hukkaan. Ja reagoinnilla tarkoitan valmennusta, syksystä asti samat ongelmat.Junno lipsautti tuossa haastattelussa Kärppäjohdon virallisen tavoitteen tälle kaudelle, vaikka me ei sitä olla tahdottu millään uskoa.
"Tämä kausi pitää klaarata"
Eli toisin sanoen riittää kun pysytään sarjassa. Häpeällistä. En voi muuta sanoa.
Ne eivät vaan suostu uskomaan, että tämä olisi voinut toisten valmentajien vetämänä olla jopa mestaruusjoukkue. Eikä vieläkään olisi liian myöhäistä minun mielestäni, mutta ihan kalkkiviivoilla mennään. Todella näköalatonta loistavien pelaajien aliarvostamista. Jos vian ei nähdä olevan valmennuksessa, niin eikö se tarkoita sitten sitä että sen katsotaan olevan pelaajissa?
Samaa mieltä. Tuki pitää ansaita. Kannattajat tukevat parhaiten yrittämällä vaikuttaa ja kertoa noille missä se vika on, ja lopulta äänestämällä jaloillaan, mikäli heitä ei kuunnella. Organisaatiossa sisällä ovat niin lähellä kaikkea, etteivät näe metsää puilta, tai eivät halua nähdä.Eikös Junno ollut myös sitä mieltä, että joukkue tarvitsee nyt tukea jne? Miksi maksavien asiakkaiden tulisi tukea tällaista toimintaa, jossa johtoporras ei näytä mitään reagoinnin merkkejä? Annetaan kauden mennä täysin hukkaan.
Tavalliset kannattajat ja/tai kausikorttilaiset lyövät parhaimmillaan tuhansia euroja kaudessa käydäkseen katsomassa ja kannustamassa Kärppien liigajoukkuetta ja seurajohto käytännössä nostaa kädet pystyyn kesken kauden. Kuukausittain on laskettu rimaa tavoitteen suhteen ja lopulta kun kaikki rimat on jo alitettu, niin hallituksen puheenjohtajan suulla kerrotaan, että ”nyt vaan pitää klaarata tämä kausi”.Eikös Junno ollut myös sitä mieltä, että joukkue tarvitsee nyt tukea jne? Miksi maksavien asiakkaiden tulisi tukea tällaista toimintaa, jossa johtoporras ei näytä mitään reagoinnin merkkejä? Annetaan kauden mennä täysin hukkaan. Ja reagoinnilla tarkoitan valmennusta, syksystä asti samat ongelmat.
Itse otan tämän aivan suoraan henkilökohtaisena vittuiluna seurajohdolta.Tavalliset kannattajat ja/tai kausikorttilaiset lyövät parhaimmillaan tuhansia euroja kaudessa käydäkseen katsomassa ja kannustamassa Kärppien liigajoukkuetta ja seurajohto käytännössä nostaa kädet pystyyn kesken kauden. Kuukausittain on laskettu rimaa tavoitteen suhteen ja lopulta kun kaikki rimat on jo alitettu, niin hallituksen puheenjohtajan suulla kerrotaan, että ”nyt vaan pitää klaarata tämä kausi”.
Tässä on tämän seuran kunnioitus tavallisia katsojia kohtaan.
Jep.Itse otan tämän aivan suoraan henkilökohtaisena vittuiluna seurajohdolta.
Terveisin, kausikortin omistaja hintaan 830€ + syömiset/juomiset kauden aikana päälle
Koko kausi on ollut pelkkää vittuilua meille maksaville asiakkaille.Itse otan tämän aivan suoraan henkilökohtaisena vittuiluna seurajohdolta.
Terveisin, kausikortin omistaja hintaan 830€ + syömiset/juomiset kauden aikana päälle