Kai Nurminen – ranne laulaa ja morkoonit soi!

  • 18 643
  • 55

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa hauskaa nähdä näinkin iäkäs ketju etusivulla. Tai iäkäs ja iäkäs, vastahan minä tämänkin ihan uutena keskustelunavauksena muistan. Terveisiä samalla kaikille jo reilusti yli 10 vuotta täällä roikkuneille.

Vaan ketjun asiaan: mitä mahtaa kultaranne tätä nykyä puuhata?
Autokoulun opettajana toimii nykyisin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai tällainekin ketju on ylhäällä, no sen kunniaksi jauhetaas hiukan. Näin Lukon kannattajana en muistele miestä lämmöllä liigapeleistä. Mutta tässä toissa kesänä mulla oli ilo pelailla kierros golffia Kultaranteen ja K. Harilan kanssa hienolla Auragolfin kentällä. Pojat oli rentoja herrasmiehiä. Kaitsu kertoili kierroksen aikana mielellään tarinoita varsinkin Kalifornian ajoistaan, Nhl elämästä ja hienoista golfkentistä. Olisi kyllä ansainnut enemmän pelejä maajoukkueessa. Olisi ollut kliinisenä viimeistelijänä täydellinen turnauspelaaja mun mielestäni.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Ai tällainekin ketju on ylhäällä, no sen kunniaksi jauhetaas hiukan. Näin Lukon kannattajana en muistele miestä lämmöllä liigapeleistä. Mutta tässä toissa kesänä mulla oli ilo pelailla kierros golffia Kultaranteen ja K. Harilan kanssa hienolla Auragolfin kentällä. Pojat oli rentoja herrasmiehiä. Kaitsu kertoili kierroksen aikana mielellään tarinoita varsinkin Kalifornian ajoistaan, Nhl elämästä ja hienoista golfkentistä. Olisi kyllä ansainnut enemmän pelejä maajoukkueessa. Olisi ollut kliinisenä viimeistelijänä täydellinen turnauspelaaja mun mielestäni.
Tiedä miten paljon piti paikkaansa mutta muistan Kaitsun huippu vuosina kuulleeni ettei mahtunut maajoukkueeseen vaikean luonteensa vuoksi. Tarinan kertoja tiesi kertoa että kyseessä ei ollut kovinkaan kummoinen joukkuepelaaja tappion hetkillä.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
(1)
  • Tykkää
Reactions: #007
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös