Kahvaviiksi Challenge 2010

  • 4 829
  • 5

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt kun playoffit ovat enää kolmen pelikierroksen päässä, on aika nostaa perinteitä ilmoille.

Jo viime keväänä kuopiolaiset kiekkokannattajat aloittivat nykyaikaisen playoffkulttuurinsa kehittämisen panostamalla miehekkäisiin kahvaviiksiin. Tänä keväänä on tarkoitus tehdä samoin.

Tämän ketjun tarkoitus on haastaa joku tunnettu / tuntematon Kahvaviiksi Challengeen, ja siten olla osa isoa KalPa -perhettä. Naisille voi keksiä oman alalajinsa tähän haasteeseen, mikä se sitten onkaan.. Haasta siis haluamasi henkilö, tai mahdollisesti kaksi, mukaan Kahvaviiksi -kampanjaan, ja ole omalla - yhteisellä - tavalla mukana siivittämässä KalPaa keväiseen menestykseen!

Nyt vaan kalikoita nenän alle kasvattamaan! Itse aloitan Kahvaviiksi Challengen haastamalla mukaan KalPan koko huolto-osaston huoltajista fysioteraupeuttiin (HUOM! Myös Fonzie!), sekä arvoisan Jouni Huttusen Savon Sanomista. Luonnollisesti olen itse mukana haasteeni kera.

Nyt kampanjalle tuulta purjeisiin, ja haasteita kehiin!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän ne pensselit kasvaa jo kovaa vauhtia täälläkin. Toivottavasti mahdollisimman monella muullakin!

Haastan mukaan emännän kasvattamaan omaa viiksistöään.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän ne pensselit kasvaa jo kovaa vauhtia täälläkin. Toivottavasti mahdollisimman monella muullakin!

Haastan mukaan emännän kasvattamaan omaa viiksistöään.
Varaslähdöltä haiskahtaa kun pari kierrosta on vielä pelaamatta. Itse odottelin jotain uutta tälle kaudelle, kun ei ole perinteisiin päässyt juurtumaan. Juhamieto lookilla lähdetään liikenteeseen ja kirveellä karsitaan kahvat keväämmällä.
 

H2O2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän ne pensselit kasvaa jo kovaa vauhtia täälläkin. Toivottavasti mahdollisimman monella muullakin!

Haastan mukaan emännän kasvattamaan omaa viiksistöään.

Minä kun kerroin kotona alkavani kasvattaa playoff-partaa niin emäntä ilmoitti kasvattavansa täsmälleen yhtä pitkään playoff-puskaa. En sitten tiedä oliko tuo lupaus vai uhkaus...
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Toimistolle pyyntö.

Viime vuonna kuvattiin viiksiä hallilla ja niitä julkaistiin sitten KalPa-Hockeyssä. Nyt kun perheen naisetkin ovat lähtemässä karvankasvatukseen mukaan niin vaadin tasoarvon nimissä että näitäkin kuvia aletaan julkaista.

Jos ei löydy osaavaa kuvaajaa niin minulta löytyy kamera. Tosin filmiä siihen ei enää saa mut lupaan silti ottaa hyviä kuvia!
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Toimistolle pyyntö.

Viime vuonna kuvattiin viiksiä hallilla ja niitä julkaistiin sitten KalPa-Hockeyssä. Nyt kun perheen naisetkin ovat lähtemässä karvankasvatukseen mukaan niin vaadin tasoarvon nimissä että näitäkin kuvia aletaan julkaista.

Jos ei löydy osaavaa kuvaajaa niin minulta löytyy kamera. Tosin filmiä siihen ei enää saa mut lupaan silti ottaa hyviä kuvia!
hyh hyh kiero mies joka puskia haluaa kuvata. Makunsa kullakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös