Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 599 830
  • 1 934
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Mutta minne on kadonnut nimemerkki Espoon Bluesin kannattaja Toni85? Diggasi Toni Kähkösestä, kuten jo nimimerkkki kertookin. Edllinen vierailu 28.06.2012 klo 18:50.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Sambovais on ollut jo parisen kuukautta kirjoittelematta mitään. Onko jossain kirjoituskiellossa vai pitääkö taukoa? Vai peräti läksinyt hiljalleen pois palstalta?
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Sambovais on ollut jo parisen kuukautta kirjoittelematta mitään. Onko jossain kirjoituskiellossa vai pitääkö taukoa? Vai peräti läksinyt hiljalleen pois palstalta?
Sellainen muistikuva minulla olisi, että hänelle tuli kirjoituskieltoa, mutta en muista kuinka pitkään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sambovais on ollut jo parisen kuukautta kirjoittelematta mitään. Onko jossain kirjoituskiellossa vai pitääkö taukoa? Vai peräti läksinyt hiljalleen pois palstalta?

Sambovais tule takaisin! Ainakin minä kaipaan sinua miespuolista Tuksua joukkoomme.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Onkos (yksi harvoja IRL-tuntemiani JA-kirjoittelijoita) Krobbe enää kehissä ollenkaan? Tarjoaisin tuopposen, jos satutaan Hakametsään samaan aikaan...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onkos (yksi harvoja IRL-tuntemiani JA-kirjoittelijoita) Krobbe enää kehissä ollenkaan? Tarjoaisin tuopposen, jos satutaan Hakametsään samaan aikaan...

Eikös hän heittäytynyt lopullisesti kirjailemisen maailmaan? Hän ilmeisesti haluaa kohdentaa inspiraationsa painotuotteisiin rakkaan palstamme sijaan. Siinähän ei ole mitään väärää, en minä sillä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
-Niks-, haloo! Sinä yli neljän tuhannen viestin mies olet ollut kovin epäaktiivinen. 12.10.12 jälkeen olet käynyt naputtelemassa ainoastaan neljä viestiä,joista viimeisin 9.12. Banniako on napsahtanut? Vai onko pakaroiden treenaaminen vienyt kaiken aikasi? Tuskin muistat minua, mutta mä muistan sut kun tuolta yhdestä ketjusta viestisi bongasin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nimimerkki tiuke on hävinnyt nillittämästä KalPa osiosta kokonaan, mutta pieni vilkaisu kiekkopesän puolelle näytti, että kaveri on vielä hengissä. Sama meno näyttää jatkuvan siellä puolella ja huikea määrä viestejä päivässä, vaan vastaväittelijöitä taitaa olla hippasen vähemmän. :(
 

Ralph

Jäsen
Olin aika varma, että olisin lukenut tekstejään tässä lähiaikoina. Mutta näyttikin joskus tammikuussa viimeksi kirjoitelleen. Höh. Mihin lie kadonnut.

Ensin itsekin ihmettelin, sitten muistalin jotain pidempää kirjoituskieltoa. Olisiko peräti puolen vuoden vai vain kuukauden? Kuukauden olisi jo loppunut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olin aika varma, että olisin lukenut tekstejään tässä lähiaikoina. Mutta näyttikin joskus tammikuussa viimeksi kirjoitelleen. Höh. Mihin lie kadonnut.

Että silleen...

Kolme kuukautta sai banaania, mutta en tarkemmin muista milloin. Olisiko sitten tammikuussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös