Onko huhuja, missä ketjussa Kakko pelaa yön pelissä?
Hei hei hei, ei kai nyt mitään 4 Nationsia lasketa Triple Gold Clubiin?Kauden päätteeksi Kakko nouseekin sitten Filppulan, Niko Mikkolan ja Eetu Luostarisen kaveriksi Triple Gold Clubiin, kun tänä keväänä tulleen 4 Nations Cupin voiton lisäksi lävähtää Stanley Cup -voitto.
Pelasi kuitenkin kakkosessa Beniersin ja McCannin kanssa, kun ykkönen oli Burakowsky - Stephenson - Schwartz. Kakkolle peliaikaa maltillinen 13:15 näin ensimmäistä kertaa Kraken-paidassa. Numerolla 84.Daily Faceoffin mukaan Kakko suoraan ykköseen Scwartzin ja Beniersin rinnalle. Siitä uutta taivalta käyntiin. Ylivoimaan ei ole vielä piirrettynä, mutta eiköhän sinnekin jokin paikka aukene.
Ollaan siis valmiina heittämään Krakeninkin organisaatio susille jos Kaapolla ei lähde. Tosiasia on se, että Kakko todennäköisesti siirtyi heikompaan seuraan. Ei siinä etteikö se voisi taata henkilökohtaista onnistumista. Rangers kuitenkin playoffeihin tulee vielä todennäköisemmin ponnistamaan.No siitä Kraken-debyytistä ei paljoa jäänyt jälkipolville kerrottavaa. Joukkueen peli on niin sekaisin että 7-8 erän mittainen maaliton putki katkesi vasta kolmannessa erässä. (Varmaan Kaapolla ollut mielessä tuon pelin aikana, että mihinkähän vittuun sitä siirron sai...)
Oikein hävetti kyllä näin Kraken-fanina kun arvasin, että moni uusi katsoja (joka ei Krakenia siis säännöllisesti seuraa) tulee katsomaan peliä ihan Kakon debyytin takia, ja sitten pelataan kauden ylivoimaisesti paskin peli ja käytännössä niputetaan ne ohuetkin villikorttihaaveet jälleen kerran häntäpään seuraa vastaan. Puolitoista erää minäkin suunnilleen jaksoin, sitten aloin skippailemaan ja katselin vain Kakon ja Wrightin ketjun vaihdot.Jaksoin katsoa puolitoista erää. Koko Kraken oli kyllä niin kohmeessa, ettei tuota yksinkertaisesti voinut katsella. Siihen mennessä Kaapo ei kyllä esittänyt yhtään mitään. Samaa harmaata massaa muiden seassa.
No toki toki. Sitte vielä luistelu, luonne ja päässä oleva peli kuntoon niin hyvä tulee, vaikka tavallista yrittää.Johti myös joukkuetta taklauksissa, uskotteko kotona.
Vähän ehkä tähän nykyaikaan suhteutettuna mautonta kiusaamiskulttuuria, mutta näissä piireissä tullaan aina vähän jälkijunassaSiellähän on Nykin paikallispelissä annettu vähän kuittailua Rangersin ja sen fanien suuntaan.
Hauska trollaus. Pahastumiskulttuurikin voi näköjään vahvasti.Vähän ehkä tähän nykyaikaan suhteutettuna mautonta kiusaamiskulttuuria, mutta näissä piireissä tullaan aina vähän jälkijunassa
Itse olen tämän tyyppisen huumorin ystävä. Toki vitsaillessa pyrin varmistumaan, että kohteelle tuo on ok. Mielestäni ei kuitenkaan kuulu enää tähän päivään isojen organisaatioiden viestintään se, että heikommille nauretaan.Hauska trollaus. Pahastumiskulttuurikin voi näköjään vahvasti.
Otona mennään, mutta olisi hyvä saada kiinni ajatuksestasi. Onko esimerkiksi Ilveksen vastustajaa "halventavat" kummelisketsit ok? Mä en koe nöyryyttäväksi tyhjiin lämäreitä tai veivejäkään. Kaikki huumori on jees, kunhan ei vitsailla loukkaantumisilla tai sairauksilla.Itse olen tämän tyyppisen huumorin ystävä. Toki vitsaillessa pyrin varmistumaan, että kohteelle tuo on ok. Mielestäni ei kuitenkaan kuulu enää tähän päivään isojen organisaatioiden viestintään se, että heikommille nauretaan.
Sinänsä hauska, että ilmaveivit ja lämärit tyhjään maaliin koetaan nöyryyttäväksi, mutta heikomman trollaus mediakuutiolla onkin sitten ihan ok. Ihana koodisto.
Itse olen tämän tyyppisen huumorin ystävä. Toki vitsaillessa pyrin varmistumaan, että kohteelle tuo on ok. Mielestäni ei kuitenkaan kuulu enää tähän päivään isojen organisaatioiden viestintään se, että heikommille nauretaan.
Sinänsä hauska, että ilmaveivit ja lämärit tyhjään maaliin koetaan nöyryyttäväksi, mutta heikomman trollaus mediakuutiolla onkin sitten ihan ok. Ihana koodisto.
En ole Ilveksen sketsejä nähnyt.Otona mennään, mutta olisi hyvä saada kiinni ajatuksestasi. Onko esimerkiksi Ilveksen vastustajaa "halventavat" kummelisketsit ok?
Sekä että, faneille varmaan suunnattu, mutta Kakon epäonnistumiseen tietysti samalla kohdistuu.Kumpaan tuo siis mielestäsi kohdistui? Kakkoon vai Rangersiin?