Joko et ymmärrä pelistä mitään, tai keksit hätävalheena tuon pelin katsomisen. Ei mulla muuta.Kyllä mä peliä katsoin, mutta voidaan sopia että loisto-ottelu, niin ei mene päivä pilalle.
Joko et ymmärrä pelistä mitään, tai keksit hätävalheena tuon pelin katsomisen. Ei mulla muuta.Kyllä mä peliä katsoin, mutta voidaan sopia että loisto-ottelu, niin ei mene päivä pilalle.
En väitä mikään anttimäkinen olevani tosiaankaan. Tämä tuli jo selväksi että kaikki hyvin Manhattanilla ja näillä mennään.Joko et ymmärrä pelistä mitään, tai keksit hätävalheena tuon pelin katsomisen. Ei mulla muuta.
Ei ehkä Manhattanilla, mutta Kakon yöllisessä pelissä. Toki hyvä peli pitäisi konkretisoitua myös tulostaululla ennen paraatin järjestämistä, mutta en kuvailisi peliesitystä silti "not NHL-ready".En väitä mikään anttimäkinen olevani tosiaankaan. Tämä tuli jo selväksi että kaikki hyvin Manhattanilla ja näillä mennään.
Church of Kakkossa jälleen kovin harras tunnelma. Tekisi varmaan gutaa Kaapolle ottaa vauhtia alhaalta. Ei vaikuta ihan NHL-ready meinigiltä nyt kyllä mielestäni. Eikä ole pelkästään valmennuksesta kiinni.
Erikoinen ajankohta tällaiselle ulostulolle kun konsensus on kuitenkin se, että Kakko pelaa tällä hetkellä koko nuorehkon NHL-uransa parasta peliään kokonaisvaltaisesti. AHL ei ole oikea paikka hänelle nyt eikä varmaan enää koskaan.
Vaikea keksiä mitään muuta syytä tuon kaltaiselle kommentillesi kuin joku väsynyt Hughes vs. Kakko -asetelma, josta kukaan ei ole puhunut mitään aikoihin eikä sellaiselle mitään tarvetta olekaan. Jack rakentakoon omaa uraansa siellä Nykin toisella laidalla ja Kakko seurakuntineen omallaan.
Kaapo pelaa kovalla peliajalla tuloksentekoroolissa NHL:ssä ja ketju luo paikkoja liukuhihnalta. Ja itseluottamusta riittää vaikka muille jakaa tällä hetkellä. Ihme mussutusta, kannattaisiko kommentoida sellaisia pelaajia joita katsot?No ihan nyt miten vaan. Itse diggailen hyvien pelimiesten otteista pelipaidan väriin katsomatta ja olisi mukavaa nähdä dominoiva Kakko NHL:ssä. Mutta opin nyt kyllä, että tähän keskusteluun on huono lähteä, vaikka ajattelisi mikä olisi pelaajalle parasta. Edelleen omasta mielestä hän kehittyisi paremmin kovalla peliajalla tuloksentekoroolissa. Mutta jätetään tämä tähän ja sovitaan että Kakko on kova ja paras paikka kehittyä on tämän hetken Rangers. Olen pahoillani ajatuksistani. Over and out.
No ihan nyt miten vaan. Itse diggailen hyvien pelimiesten otteista pelipaidan väriin katsomatta ja olisi mukavaa nähdä dominoiva Kakko NHL:ssä. Mutta opin nyt kyllä, että tähän keskusteluun on huono lähteä, vaikka ajattelisi mikä olisi pelaajalle parasta. Edelleen omasta mielestä hän kehittyisi paremmin kovalla peliajalla tuloksentekoroolissa. Mutta jätetään tämä tähän ja sovitaan että Kakko on kova ja paras paikka kehittyä on tämän hetken Rangers. Olen pahoillani ajatuksistani. Over and out.
Sitä tässä varmaan on porukalla ihmetelty - ja ihmellään edelleen - että kun Kakko nimenomaan nyt saa hyvin peliaikaa, on tuloksentekoroolissa ja pelikin vielä rullaa, niin mitä syitä AHL:ään lähettämiselle enää jää jäljelle?
Se on sitä kehittymistä, jota seuraa myös isompi rooli.Koko kausi täällä on haukuttu valmennusta ja peluuttamista ja olen ollut samaa mieltä. Mutta nyt kaikki on hyvin. Tämä on tullut jo selväksi.
Koko kausi täällä on haukuttu valmennusta ja peluuttamista ja olen ollut samaa mieltä. Mutta nyt kaikki on hyvin. Tämä on tullut jo selväksi.
Tältä näyttää AHL-tason junnun tekeminen sen jälkeen kun valmennus on tuhonnut hänen kehityksensä ja itseluottamuksensa.
Tältä näyttää AHL-tason junnun tekeminen sen jälkeen kun valmennus on tuhonnut hänen kehityksensä ja itseluottamuksensa.