Kaanit täydentyy...

  • 1 938
  • 9

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Kaaneilla on tänään tiedoitus tilaisuus, jossa ilmoitetaan kahdesta uudesta pelaaja sopimuksesta. Oman arvioni mukaan nuo kaksi pelaajaa ovat Siren ja Väänänen, jotka ovat osoittaneet taitonsa testin aikana.
Siren ja Väänänen tuovat syvyyttä kaanien 3-4 kentällisiin, jotka olisivat olleet melko kevyttä tavaraa muuten.

Puolustaja tilantenne ilmeisesti jää sitten Vihervän osalta auki ja Kobezda on ulkona kuvioista, vaikka Veikkaajassa muuta otsikoitiinkin tänään. Takalinkoilla on melko kapea materiaali, eikä kestä loukkaantumisia, joten yhden puolustajan hankita olisi kyllä tarpeellisista, mutta se jää sitten nähtäväksi.
 

#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
spekulointia

Laiturin kanssa saman suuntaisia "arvauksia". Mun veikkaus tosin on, että toinen sopimuspelaaja Sirenin ohella on Vihervä. Syy tähän mielestäni on juuri tämä puolustuksen kapeus, vaikkei Vihervä mitään ihmeellisyysiä puolustuksessa tettävästi ole esittänytkään. Sireniä pidän varmana sopimuspelaajana, sillä hän on esittänyt harjoituspeleissä lupaavia otteita kakkosketjussa. Olettaisin hänen tuovan oman panoksensa nimenomaan juuri kakkoseen Koivusen ja Jääskeläisen rinnalla. Väänäsellä ilmeisesti oli jonkinlainen kontrahti FPS:n kanssa, joten häneen jouduttaisiin joitain markkoja uhraamaan(?).
 

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Teemu Vihervä

Eikös se ollut Vihervä jolla on sopimus FPS:n kanssa? Ainakin näin minä olen kuullut..


Not So Fast
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Vihervän

sopimus oli eurohockey.netissä laitettu "huhu" ilmoituksella, joten ota siitä nyt sitten selvää. Omasta puolestani tekisin kaikkien kanssa pahvin ensi kaudesta.
 

#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
no piru

laiturin kanssa samasta lähteestä: väänänen, vihervä, siren ja kaikki rumoured. Perustuu varmaankin siihen, että he ovat treenanneet Pelicansin kanssa.? Voi tosiaan olla, että se oli vihervä kenellä oli FPS:n kanssa jokin lappunen, mutta mistään lähteestä en näin pikapikaa löytänyt sellaista tietoa, että kummallakaan näistä (väänänen + vihervä) olisi sopimusta FPS:aa...tuntuu siltä, että mulla on jotai dementian ensioireita...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nonni

Vasaraisten moukarimies Teemu Vihervä tosiaan sai sopimuksen Lahteen. Hyvä niin.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Arvaus

meni hieman pieleen eli Väänäsen sijasta Vihervä olikin toinen sopimuksen saanut pelaaja. No nyt on sitten se yksi pakkikin lisää.
Tosin olen antanut itselleni kertoa että myös Väänänen olisi päässyt sopuun Kaanien kanssa jo aiemmin?????
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Olen päässyt sellaiseen lopputulokseen, että Vihervä olisi ollut FPS:n mies mikäli liigasopimusta ei olisi syntynyt. Niinpä sopimuksessa (jos sellaista edes oli) oli pykälä, joka mahdollistaa liigaseuraan siirtymisen ennen kauden alkua. Ainakin Vihervä Palloseuran ringissä pyöri ennen Lahteen suuntaamista. Joten tuskinpa Pelicans joutuu Vihervästä köyhtymään.
 

Make

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Sopimukset.

Pelicans on tehnyt sopimukset hyökkääjä Niki Sirenin ja puolustaja Teemu Vihervän kanssa.
Sen sijaan slovakialaisen Jan Kopezdan kanssa ei syntynyt sopimusta. Kopezda on puolustaja.

UUDET MIEHET PELIKAANIIN
TARTTUI LINNUN LEUKAHAAVIIN,
TOIVON ETTEI PAINA LASTI
MENNÄÄN PLEIJAREIHIN ASTI.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös