Kaakon Derby – nyky-Liigan kovin paikalliskamppailu

• 209 080
  • 968

Sportsguy

Jäsen
Yhy yhy. Pikkuveljellähän tässä asiayhteydessä viitataan siihen pienempään ja heikompaan, vähän jo siemenjohtimen seinämään kuivahtaneella spermalla siitettyyn uuvattiin joka armeijan metsäleirillä yrittää näkkileivän läpi siivilöidä käsidesistä juomakelpoista että pääsisi hetkeksi karkuun todellisuutta.

Mutta kun on ihka aito kouvolalainen kyseessä niin ymmärtäähän sen että pikkuveljestä puhuminen aiheuttaa heti seksuaalissävytteisen konnotaation ja pienen mutta sitäkin heikomman heijarin jonka voi sitten siellä äidin ja isän perähuoneessa hakata yömyöhällä pois ennen kuin nukahtaa tyyny kyynelistä kosteana vain herätäkseen jälleen huomenna eskolanmäkeläiseen todellisuuteensa.

Nuku hyvin pikkuveli <3
Tälläistäkö Derby kaipaa?

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Yhy yhy. Pikkuveljellähän tässä asiayhteydessä viitataan siihen pienempään ja heikompaan, vähän jo siemenjohtimen seinämään kuivahtaneella spermalla siitettyyn uuvattiin joka armeijan metsäleirillä yrittää näkkileivän läpi siivilöidä käsidesistä juomakelpoista että pääsisi hetkeksi karkuun todellisuutta.

Mutta kun on ihka aito kouvolalainen kyseessä niin ymmärtäähän sen että pikkuveljestä puhuminen aiheuttaa heti seksuaalissävytteisen konnotaation ja pienen mutta sitäkin heikomman heijarin jonka voi sitten siellä äidin ja isän perähuoneessa hakata yömyöhällä pois ennen kuin nukahtaa tyyny kyynelistä kosteana vain herätäkseen jälleen huomenna eskolanmäkeläiseen todellisuuteensa.

Nuku hyvin pikkuveli <3

Mitä helvettiä minä juuri luin? En ole sanallakaan puhunut mistään pikkuveljistä tai isoveljistä missään ketjussa. Kummalliset on velifetissit siellä, ei voi muuta sanoa.
Tälläistäkö Derby kaipaa?

Ei. Oli kyllä yksi hämmentävimmistä viesteistä, jonka olen täällä jatkiksen puolella lukenut. Tuli vähän huono olo tuosta.

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä helvettiä minä juuri luin? En ole sanallakaan puhunut mistään pikkuveljistä tai isoveljistä missään ketjussa. Kummalliset on velifetissit siellä, ei voi muuta sanoa.

Ei. Oli kyllä yksi hämmentävimmistä viesteistä, jonka olen täällä jatkiksen puolella lukenut. Tuli vähän huono olo tuosta.
Nyt tuli kyllä isoveljeltä vai pikemminkin kehitysvammaiselta pikkuserkulta sellainen psykoosiviesti, että huhhuh.

Toivottavasti miehellä on kaikki hyvin.

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Viikonloppuna olisi tupla ja kouvostoliiton ylpeyden mainonta derbylle on samaa ripulipaskaa kuin otteet kentällä. Missään ei ole tullut vastaan mitään hehkutusta asiasta. Tai olisiko instassa tullut joku viikon ohjelma vastaan.

Tuloksista viis mutta toivon että saadaan nauttia vähintään 120min laadukasta kiekkoa molemmilta jengeiltä. Ja nyt tunnetta sinne kentälle. Eihän sitä virkamieskiekkoa kukaan jaksa katella. Nyt on vastassa rakas vihollinen.

Jatkuuko SaiPan liito vai lähteekö KooKoo nousuun jo pikkuhiljaa.

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaiPa ei ole liitänyt eikä kiitänyt aikoihin. Taitaa olla viiden ottelun kuntopuntarin viimeinen.

Joten ennemmin sanoisin että SaiPa reivaa kurssinsa taas positiiviseksi viikonloppuna.
KooKoo on ollut monelle kurssin kääntäjä positiiviseen suuntaan tällä kaudella niin miksei myös SaiPan kohdalla. Itse tietysti toivon toisin, mutta ihan ei ole täysluotto mustaoransseihinkaan tällä hetkellä. :)

(1)
  • Tykkää
Reactions: AJM

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pitäisi varmaan sopia, että Kaakon derbyt pelataan jatkossa aina Kisapuistossa? SaiPa saa ottelutulot ja KooKoo pisteet. Nyt kahdeksan voittoa putkeen Lappeessa ja edellisestä tappiosta tulee pian kolme vuotta.

Lämmittää edes vähän alkuun tämän kauden rämpimisessä.

Suosikkijoukkue
Sex, drugs and SaiPa
Kyllä tuolla pelillä KooKoo kiilaa Tapparan paikalle Kärppien ykköshaastajaksi taistelusta kannusta.

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
No niin eilenhän oli taas tunnetta kentällä kuin latotansseissa. Muutamaa maalinedustatilannetta lukuunottamattaottamatta. KooKoo riisui kyllä täysin SaiPan aseista ja otti ansaitun voiton. SaiPa näytti omaan silmään todella hitaalta ja väsyneeltä. Alkaako jaloissa jo painaa vai onko tänään vastassa jalkavampi idänihme.

No mutta yhtä kaikki. Tänään olisi lisää derbya luvassa. Toivottavasti Kouvolan betonissa nähdään hyvää lätkää ja katsojia riittävästi. Hyvää kiekkopäivää kaikille.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
KooKoo riisui kyllä täysin SaiPan aseista ja otti ansaitun voiton. SaiPa näytti omaan silmään todella hitaalta ja väsyneeltä. Alkaako jaloissa jo painaa vai onko tänään vastassa jalkavampi idänihme.
Tuolta se näyttää, kun toinen joukkue taistelee tärkeistä pisteistä päästäkseen pudotuspeleihin ja toinen joukkue keskittyy tässä vaiheessa treenaamaan kevään tärkeämpiä pelejä varten.

Roy Race

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuolta se näyttää, kun toinen joukkue taistelee tärkeistä pisteistä päästäkseen pudotuspeleihin ja toinen joukkue keskittyy tässä vaiheessa treenaamaan kevään tärkeämpiä pelejä varten.
Huikeita selityksiä. Mä vähän luulen, että sä et tiedä vaikkapa KooKoon tekemisistä ja treenaamisista yhtään mitään.

Suosikkijoukkue
Sex, drugs and SaiPa
Sarkasmia varmaankin, ja pakillisen Rapaloita tulin sieraimiin vetäneeksi, mutta kaiken varalta sanon kumminkin että höpöhöpö.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Huikeita selityksiä. Mä vähän luulen, että sä et tiedä vaikkapa KooKoon tekemisistä ja treenaamisista yhtään mitään.
Sen tiedän, että ainakin uuden vieheen joudun käydä tänään ostamassa.

Lainaamassani viestissä ihmeteltiin SaiPan hitautta, mikä ei ole kovin yllättävää, sillä joukkueen sisältä olen kuullut, että viime aikoina on treenattu selvästi kovempaa kuin aiemmin syksyllä. Samoin kuin kesällä SaiPa treenasi todella kovaa (ja nähdyn tuloksen perusteella oikein), minkä takia syyskaudella se pystyi liikkeellä dominoimaan lähes jokaista liigajoukkuetta. Treenikuorman takia tällä hetkellä meno on tukkoista, mutta toivottavasti kunnon ajoitus onnistuu, jotta pudotuspelien alkaessa taas luistin liikkuu yhtä hyvin kuin parhaimmillaan tällä kaudella.

Suurin syy, että SaiPa on tuolla Liigan kärkisijoilla on siinä, että joukkue on pystynyt vastustajia paremman liikkeen ja fysiikan avulla hallitsemaan otteluita. Yksilötaidoiltaan tuo joukkue ei ole kovinkaan kummoinen, joten kun liike on nyt tällä hetkellä tahmeaa, niin nähdään se pelaajamateriaalin taso. SaiPalla ei ole luistin kulkenut hetkeen, mutta syyskauden perusteella ainakin itse luotan sen verran paljon joukkueen fysiikkavalmennukseen, että se luistin lähtee vielä kevään aikana kulkemaan.

Ei tuo KooKoon eilinen voitto mikään yllätys ollut ja sarjataulukosta huolimatta se lähtee selvänä ennakkosuosikkina myös tämän illan otteluun.

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
No nythän siellä oli jo vähän tunnettakin kentällä. Viikonlopun sankari oli tällä kertaa Joonas Oden. Alati vaarallinen hyökkäyssuuntaan pelkän nopeutensa ansiosta. 5/6 pistettä Kouvolaan ja kuudeskin oli otettavissa.

Ps. Kouvolassa Myrrä on pakottanut pelaajia lopettamaan treenaamisen ettei mene paikat jumiin. Hallillakin liikutaan rollaattorilla ja rullaluistimilla ettei ylimääräistä rasitusta tule pelien lisäksi. Näyttää toimivan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy