Huikeita selityksiä. Mä vähän luulen, että sä et tiedä vaikkapa KooKoon tekemisistä ja treenaamisista yhtään mitään.
Sen tiedän, että ainakin uuden vieheen joudun käydä tänään ostamassa.
Lainaamassani viestissä ihmeteltiin SaiPan hitautta, mikä ei ole kovin yllättävää, sillä joukkueen sisältä olen kuullut, että viime aikoina on treenattu selvästi kovempaa kuin aiemmin syksyllä. Samoin kuin kesällä SaiPa treenasi todella kovaa (ja nähdyn tuloksen perusteella oikein), minkä takia syyskaudella se pystyi liikkeellä dominoimaan lähes jokaista liigajoukkuetta. Treenikuorman takia tällä hetkellä meno on tukkoista, mutta toivottavasti kunnon ajoitus onnistuu, jotta pudotuspelien alkaessa taas luistin liikkuu yhtä hyvin kuin parhaimmillaan tällä kaudella.
Suurin syy, että SaiPa on tuolla Liigan kärkisijoilla on siinä, että joukkue on pystynyt vastustajia paremman liikkeen ja fysiikan avulla hallitsemaan otteluita. Yksilötaidoiltaan tuo joukkue ei ole kovinkaan kummoinen, joten kun liike on nyt tällä hetkellä tahmeaa, niin nähdään se pelaajamateriaalin taso. SaiPalla ei ole luistin kulkenut hetkeen, mutta syyskauden perusteella ainakin itse luotan sen verran paljon joukkueen fysiikkavalmennukseen, että se luistin lähtee vielä kevään aikana kulkemaan.
Ei tuo KooKoon eilinen voitto mikään yllätys ollut ja sarjataulukosta huolimatta se lähtee selvänä ennakkosuosikkina myös tämän illan otteluun.