Mainos

Kaakon Derby – nyky-Liigan kovin paikalliskamppailu

• 205 354
  • 954
Suosikkijoukkue
Liigan Häpeäpilkku
Jokohan ois aika tämäkin ketju taas nostaa. Hyvässä vireessä olevien kaakon joukkueiden mittelön lähestyessä.

the karpov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luulen että tämä lauantain matsi on KooKoon liiganousun jälkeen jos ei odotetuin niin ehkä tunteita herättävin.
Toivon että molemmat hoitaa tuon arkipelin ja lauantaina selvitetään kumpi jatkaa voittoputkessa toivottavasti täyden Sumulaakson edessä.
Tätä on odotettu että molemmilla kulkee joskin KooKoo kuitenkin sarjasijoitukseltaan vielä alakastissa.

Tuleva lauantai saa nyt kaikki 80-90 luvun hurjat välienselvittelyt nähneen vanhan parran syttymään vihdoin.

Paras voittakoon ja miestä seinälle!!!

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kouvolassa näköjään alkoi jo tärisyttämään tuleva kohtaaminen ja voittoputki tyssäsi siihen.

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
KooKoon palstalla ajetaan SaiPaa takaa piste-eron ollessa 14 pistettä ja ottelumäärässä KooKoolla kaksi peliä enemmän. Parempi SaiPan huolehtia, että tuo ero on lauantain jälkeen 20 pistettä.

Paikan päälle Kouvostoliittoon lähdettävä Derby-hengessä !

Muutamia KooKoon pelejä vilkuilleena, ei ole katsojamäärät varsinaisesti häikäisseet, josko sitten lauantaina olisi jo arvolle sopiva määrä katsojia.

Edit. lauantain peli on järjestyksessään 63:s SaiPan ja KooKoon kohtaaminen pääsarjassa. SaiPahan on tietenkin niskan päällä keskinäisissä voittoprosentin olleessa 58,87 %.

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Nyt alkaa näyttämään pitkästä aikaa hyvältä, kun katsomokarttaa katselee. Ja pitkästä aikaa molemmat joukkueet pelaa merkityksellisiä otteluita tässävaiheessa kautta. Toivottavasti illalla on luvassa hyvätasoinen ja tiukka vääntö pisteistä.

Ps. Hyvää kiekkoiltaa kaikille.

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hieno ilta tulossa KooKoo-henkisille. Luulen, että tänään saattaa olla pikkuveljelle luvassa aikamoista pesukonetta Jouko Myrrän kiekkokarusellin käsittelyssä. Ja toki Lappeenrannan serkuillekin hienoa, kun pääsee edes yhdeksi illaksi ihmettelemään Karjalaisten Dallasin eli Kouvolan menoa.

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän tämä ennemminkin on ihan Daavid vastaan Goljat, kun Raipen NHL-nippu tulee punakonehengessä esittämään kunnon seksiwau-shown Kouvolaan. Vaaditaan ihan todellista Miracle on icea, jos halutaan edes pistekin saada tästä pelistä.

Olen voidellut oman ryppyreikäni jo vaseliinilla, toivottavasti pojat hallilla ovat myös.

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Kyllähän tämä ennemminkin on ihan Daavid vastaan Goljat, kun Raipen NHL-nippu tulee punakonehengessä esittämään kunnon seksiwau-shown Kouvolaan. Vaaditaan ihan todellista Miracle on icea, jos halutaan edes pistekin saada tästä pelistä.

Olen voidellut oman ryppyreikäni jo vaseliinilla, toivottavasti pojat hallilla ovat myös.
Helpot rahat SaiPan voitosta taas pelitilille.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS

Ei SaiPa ole nyt mitään kovin kaunista peliä esitellyt. Tilanteet loppuun asti ja tarvittavat maalit taululle 5vs5 pelissä.

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Kerrankin voi sanoa,että on pakko raahautua hallille tämä spektaakkeli katsomaan.
2,60 kerroin Saipalle on järkyttävän korkea ja -1 3,20 on kans tarjous kamaa. Vaikka KooKoo on Espoota lukuunottamatta hyvin pelannutkin niin ei isot on kertoimet Saipalle.
Siltikin parempi voittakoon ja miracle on ice tai ilman toivon sen olevan KooKoo.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597

pojat kertoi että paras kombo liukkariin on babyoil ja bebanten fifti-fifti seoksena,

Suosikkijoukkue
Liigan Häpeäpilkku
Hieno ilta tulossa KooKoo-henkisille. Luulen, että tänään saattaa olla pikkuveljelle luvassa aikamoista pesukonetta Jouko Myrrän kiekkokarusellin käsittelyssä. Ja toki Lappeenrannan serkuillekin hienoa, kun pääsee edes yhdeksi illaksi ihmettelemään Karjalaisten Dallasin eli Kouvolan menoa.
Älkää nyt vittu enää kukaan mikskään veljeksis tai mikskään muuksikaan sukulaisiksi pliis nimitelkö. Naapureita olosuhteiden pakosta ollaan. (ärsyttävän rakkaita sellaisia, monenkin mielestä) Ja hyvä niin!!

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Pakko antaa pikkuveljille tunnustusta. Olitte Tapparan jälkeen vaikein vastus tässä voittoputkessa. Tuolla pelillä sijoitus alkaa kyllä kevättä kohden nousemaan. SaiPalla oli tänään tuuriakin, mutta Kalapudas oli tänään pitelemätön.

AJM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning / KooKoo
Onnittelut SaiPalle! Vitutti aivan vitusti hallilla mutta te teitte paikoista ja me ei tehty. Hienoa nähdä hattutemppu välillä Liigassakin vaikka harmillisesti ”väärälle” joukkueelle.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Vitutus on aivan järkyttävä, matsin jälkeen teki mieli paiskoa esineitä paskaksi. Peli oli näennäisesti ihan hallussa, mutta SaiPalta löytyi se superyksilö, joka henkilökohtaisella osaamisellaan ratkaisi pelin kun taas KooKoon kärkihepat keskittyivät tuhnuiluun ja mukavuusalueella pörräämiseen. Ei oltu valmiita maksamaan sitä ultimaattista hintaa maalinteosta.

Mä en lähe tohon lepralaisten onnitteluun ja nuoleskeluun mukaan. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä kuinka lämminhenkinen tämä derby nykyään on, että melkeinpä rakastellaan saipalaisten kanssa ja onnenkyyneleet silmissä suorastaan riemuitaan SaiPan menestyksestä. Mulle on ainakin vitutuksen multihuipennus se, että oman jengin tappion lisäksi lepran kusipaidat löytyvät sarjakärjestä. Olen rehellisesti kateellinen ja vituttaa tuo naapurin menestys.

Kaikkea pahaa Lappeenrantaan. Ja haistakaa paska.

Sportsguy

Jäsen
Vitutus on aivan järkyttävä, matsin jälkeen teki mieli paiskoa esineitä paskaksi. Peli oli näennäisesti ihan hallussa, mutta SaiPalta löytyi se superyksilö, joka henkilökohtaisella osaamisellaan ratkaisi pelin kun taas KooKoon kärkihepat keskittyivät tuhnuiluun ja mukavuusalueella pörräämiseen. Ei oltu valmiita maksamaan sitä ultimaattista hintaa maalinteosta.

Mä en lähe tohon lepralaisten onnitteluun ja nuoleskeluun mukaan. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä kuinka lämminhenkinen tämä derby nykyään on, että melkeinpä rakastellaan saipalaisten kanssa ja onnenkyyneleet silmissä suorastaan riemuitaan SaiPan menestyksestä. Mulle on ainakin vitutuksen multihuipennus se, että oman jengin tappion lisäksi lepran kusipaidat löytyvät sarjakärjestä. Olen rehellisesti kateellinen ja vituttaa tuo naapurin menestys.

Kaikkea hyvää Kouvolaan! Hienosti pelasitte!

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Nyt on oikeaa tekstiä. On pelkästään oikein, että Kouvostoliitossa vituttaa pelin jälkeen.

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)
Kiitos. Sait hymyn huulille. Tätä just derbyssä haetaan. Hajotkaa päivän tulokseen, SaiPa näytti taas kaapin paikan.

Ole hyvä. Hajottaa ainakin täällä niin maan perkeleesti. Varmaan menee hetki jos toinenkin, että saa unta tänä yönä. Jollain perverssillä tavalla tätä on ollut ikävä, että derbyn jälkeen kokee tällaisia tunteita.

Nauttikaa nyt vaan tästä kauden puolivälin mestaruudesta. Muutama vuosi takaperin täällä vedettiin runkosarja enemmän tai vähemmän vihkoon, mutta sitten puolivälierissä pistettiin eräs suonenvetojoukkue lauluun. Toivon koko sydämestäni, että keväällä kohdataan, niin loppuisi tuo teidän keuliminen.

Since1948

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPa a.k.a. SaiPa

Jaxuhalit sinnekkin ja hyvää joulun odotusta!

schrute

Jäsen
Tässä viestissä on mauttomuutta pelikiellon edestä.

Yhy yhy. Pikkuveljellähän tässä asiayhteydessä viitataan siihen pienempään ja heikompaan, vähän jo siemenjohtimen seinämään kuivahtaneella spermalla siitettyyn uuvattiin joka armeijan metsäleirillä yrittää näkkileivän läpi siivilöidä käsidesistä juomakelpoista että pääsisi hetkeksi karkuun todellisuutta.

Mutta kun on ihka aito kouvolalainen kyseessä niin ymmärtäähän sen että pikkuveljestä puhuminen aiheuttaa heti seksuaalissävytteisen konnotaation ja pienen mutta sitäkin heikomman heijarin jonka voi sitten siellä äidin ja isän perähuoneessa hakata yömyöhällä pois ennen kuin nukahtaa tyyny kyynelistä kosteana vain herätäkseen jälleen huomenna eskolanmäkeläiseen todellisuuteensa.

Nuku hyvin pikkuveli <3

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy