Joonas Nonstop
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Liigan Häpeäpilkku
Jokohan ois aika tämäkin ketju taas nostaa. Hyvässä vireessä olevien kaakon joukkueiden mittelön lähestyessä.
Helpot rahat SaiPan voitosta taas pelitilille.Kyllähän tämä ennemminkin on ihan Daavid vastaan Goljat, kun Raipen NHL-nippu tulee punakonehengessä esittämään kunnon seksiwau-shown Kouvolaan. Vaaditaan ihan todellista Miracle on icea, jos halutaan edes pistekin saada tästä pelistä.
Olen voidellut oman ryppyreikäni jo vaseliinilla, toivottavasti pojat hallilla ovat myös.
Ei SaiPa ole nyt mitään kovin kaunista peliä esitellyt. Tilanteet loppuun asti ja tarvittavat maalit taululle 5vs5 pelissä.Kyllähän tämä ennemminkin on ihan Daavid vastaan Goljat, kun Raipen NHL-nippu tulee punakonehengessä esittämään kunnon seksiwau-shown Kouvolaan. Vaaditaan ihan todellista Miracle on icea, jos halutaan edes pistekin saada tästä pelistä.
Olen voidellut oman ryppyreikäni jo vaseliinilla, toivottavasti pojat hallilla ovat myös.
pojat kertoi että paras kombo liukkariin on babyoil ja bebanten fifti-fifti seoksena,Kyllähän tämä ennemminkin on ihan Daavid vastaan Goljat, kun Raipen NHL-nippu tulee punakonehengessä esittämään kunnon seksiwau-shown Kouvolaan. Vaaditaan ihan todellista Miracle on icea, jos halutaan edes pistekin saada tästä pelistä.
Älkää nyt vittu enää kukaan mikskään veljeksis tai mikskään muuksikaan sukulaisiksi pliis nimitelkö. Naapureita olosuhteiden pakosta ollaan. (ärsyttävän rakkaita sellaisia, monenkin mielestä) Ja hyvä niin!!Hieno ilta tulossa KooKoo-henkisille. Luulen, että tänään saattaa olla pikkuveljelle luvassa aikamoista pesukonetta Jouko Myrrän kiekkokarusellin käsittelyssä. Ja toki Lappeenrannan serkuillekin hienoa, kun pääsee edes yhdeksi illaksi ihmettelemään Karjalaisten Dallasin eli Kouvolan menoa.
Laji kuin laji, mutta asiantuntijuus herättää aina kunnioitusta.pojat kertoi että paras kombo liukkariin on babyoil ja bebanten fifti-fifti seoksena,
Kiitos. Sait hymyn huulille. Tätä just derbyssä haetaan. Hajotkaa päivän tulokseen, SaiPa näytti taas kaapin paikan.Kaikkea pahaa Lappeenrantaan. Ja haistakaa paska.
Kaikkea hyvää Kouvolaan! Hienosti pelasitte!Vitutus on aivan järkyttävä, matsin jälkeen teki mieli paiskoa esineitä paskaksi. Peli oli näennäisesti ihan hallussa, mutta SaiPalta löytyi se superyksilö, joka henkilökohtaisella osaamisellaan ratkaisi pelin kun taas KooKoon kärkihepat keskittyivät tuhnuiluun ja mukavuusalueella pörräämiseen. Ei oltu valmiita maksamaan sitä ultimaattista hintaa maalinteosta.
Mä en lähe tohon lepralaisten onnitteluun ja nuoleskeluun mukaan. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä kuinka lämminhenkinen tämä derby nykyään on, että melkeinpä rakastellaan saipalaisten kanssa ja onnenkyyneleet silmissä suorastaan riemuitaan SaiPan menestyksestä. Mulle on ainakin vitutuksen multihuipennus se, että oman jengin tappion lisäksi lepran kusipaidat löytyvät sarjakärjestä. Olen rehellisesti kateellinen ja vituttaa tuo naapurin menestys.
Kaikkea pahaa Lappeenrantaan. Ja haistakaa paska.
Nyt on oikeaa tekstiä. On pelkästään oikein, että Kouvostoliitossa vituttaa pelin jälkeen.Vitutus on aivan järkyttävä, matsin jälkeen teki mieli paiskoa esineitä paskaksi. Peli oli näennäisesti ihan hallussa, mutta SaiPalta löytyi se superyksilö, joka henkilökohtaisella osaamisellaan ratkaisi pelin kun taas KooKoon kärkihepat keskittyivät tuhnuiluun ja mukavuusalueella pörräämiseen. Ei oltu valmiita maksamaan sitä ultimaattista hintaa maalinteosta.
Mä en lähe tohon lepralaisten onnitteluun ja nuoleskeluun mukaan. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sitä kuinka lämminhenkinen tämä derby nykyään on, että melkeinpä rakastellaan saipalaisten kanssa ja onnenkyyneleet silmissä suorastaan riemuitaan SaiPan menestyksestä. Mulle on ainakin vitutuksen multihuipennus se, että oman jengin tappion lisäksi lepran kusipaidat löytyvät sarjakärjestä. Olen rehellisesti kateellinen ja vituttaa tuo naapurin menestys.
Kiitos. Sait hymyn huulille. Tätä just derbyssä haetaan. Hajotkaa päivän tulokseen, SaiPa näytti taas kaapin paikan.
Jaxuhalit sinnekkin ja hyvää joulun odotusta!Vitutus on aivan järkyttävä, matsin jälkeen teki mieli paiskoa esineitä paskaksi. Peli oli näennäisesti ihan hallussa, mutta SaiPalta löytyi se superyksilö, joka henkilökohtaisella osaamisellaan ratkaisi pelin kun taas KooKoon kärkihepat keskittyivät tuhnuiluun ja mukavuusalueella pörräämiseen. Ei oltu valmiita maksamaan sitä ultimaattista hintaa maalinteosta.
Vitutus on aivan järkyttävä, matsin jälkeen teki mieli paiskoa esineitä paskaksi. Peli oli näennäisesti ihan hallussa, mutta SaiPalta löytyi se superyksilö, joka henkilökohtaisella osaamisellaan ratkaisi pelin kun taas KooKoon kärkihepat keskittyivät tuhnuiluun ja mukavuusalueella pörräämiseen. Ei oltu valmiita maksamaan sitä ultimaattista hintaa maalinteosta.