Kömmähdykset koulussa ja muualla

  • 3 078
  • 26

Miguel

Jäsen
Nyt aika saada hieman piristystä päiviin. Eli kirjoittakaa tähän ketjuun juttuja, jotka käsittelevät esimerkiksi koevastauksiin tai kielen solmuun menemiseen liittyviä mokia.

Tässä muutama juttu (yksikään ei sentään itselleni sattunut):

-Ala-asteen biologian kokeessa piti nimetä kanalatyyppejä. Eräs kaveri kirjoitti 'siitinkanala' tarkoittaessaan siitoskanalaa.
-Yläasteella biologian kokeessa piti tunnistaa lintuja kuvista. Yksi linnuista oli suokukko, mutta eräs kaveri vastasi kalakukko
-Yläasteen uskonnon kokeessa pyydettiin selvittämään hieman laajemmalti ns. Neron vainoja. Yksi vastaus oli hyvin typistetty: "Nero tappoi jonkun ja sitten sitä vainottiin"
-Biologian tunnin suullisessa läksynkuulustelussa kysyttiin maan kulumista tarkoittamaa sanaa. Eräs tuttuni viittasi, muttei onnekseen saanut vastata, sillä hänen mielessään pyörinyt sana ei ollutkaan eroosio vaan erektio.

Jälleen on todettava, että lisäystä tulee tarvittaessa. Ja juttujenhan ei tarvitse välttämättä liittyä kouluun, vaan kaikenlaiset mokat kelpaavat. Nämä olivat vain ensimmäiset mieleeni tulleet.
 

JanJ

Jäsen
Biologian kokeessa oli kuvia kaikenlaisista sienistä ja muista kasveista. Kirjoitin jokaiseen kohtaan Risto, ja opettajamme Risto X sekosi ihan totaalisesti. Numeroksi tuli 4-, jälki-istuntoa tais tulla kaksi tuntia ja luokanvalvojan puhuttelu.

Sen jälkeen välit biologian opettajan kanssa olivat kunnioittavan viileät. mitään ei puhuttu, ja numero 6 tuli todistukseen tekemättä mitään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Tälaisen jutun kuulin aikoinaan kaverilta. Saattaa olla urbaanilegenda mutta ihan hyvä sellainen. Pahoitteluni etukäteen jos mahdollisesti sotken eri murrealueet keskenään. Muutenkin saattaa mennä hieman pieleen mutta pointti tullee selväksi

Pohjalainen (?) jannu joutui yo-kirjoituksissa hankalan paikan eteen: Koska hänen murteessaan ei juuri käytetty d-kirjainta, hemmo ei ollut aivan varma miten kirjoittaisi sanan "radio", tiesi kuitenkin että jossain siinä on d koska eihän se oikeasti voi olla "rario". Arvaamiseksi meni ja sai kirjoitettua lopulta "dario"...
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Näitähän on mulla...

...vaikka mitenkä. Kaikki meikäläisen koulukaverit olivat tai ovat vieläkin, enemmän tai vähemmän hiippareita. Esimerkkinä annettakoon muuan Herra J, joka oli muutaman kerran, etenkin ruotsintunnilla pinteessä: "Kerrohan J, mitä God Dag tarkoittaa?", tiedusteli opettaja. J näytti miettivän ankarasti, kunnes täräytti: "Eikös se tarkota, että hyvä koira?". Luokassa kuului jonkin sortin tirskuntaa. Ja voin vaikka vannoa, että Herra J oli tosissaan.

Toinen tapaus oli muistaakseni yhdeksännellä luokalla, kun sama opettaja kysyi samalta Herra J:ltä (, joka oli muuten tuossa vaiheessa joutunut jo hieman silmätikuksi), että miten muodostetaan ruotsin perfekti. J toisti tapansa mukaan kysymyksen saadakseen lisää miettimisaikaa. Ja aloitti seuraavaksi, sittemmin legendaksi muodostuneen, monologisen vuodatuksensa: "Mistä mä voin tietää mikä on ruotsin perfekti?!. Mä en oo koskaan kuullutkaan! Sä kyselet multa aina ihan tahallas, vaikka kukaan muukaan ei tiedä. Ruotsi on sitäpaitsi ihan perseestä... enkä mä sitä tuu koskaan tartteen..." Lienee sanomattakin selvää, että käytävä kutsui.

Kun taas eräs Herra H. kirjoitti biologiankokeen kysymykseen, jossa tiedusteltiin Suomen pienintä lintua kylmästi, "Tirppa".

Niiin ja sitten tämä legendaarinen määrittely: Mitä on perintötieto? Joidenkin mukaan se on perinnöstä saatu tieto. Ei kelvannut enää lukiossa(kaan) hysteriankokeen vastaukseksi...


Pistän lisää, kun saan mieleeni...
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Biologian tunnilta..

Olin biologian ensimäisellä biologian tunnilla menin sitte taakse istumaan.opettaja rupes siinä sit kertoon sääntöjä mitä tunnilla on ja mitä ei.lappujen lähetteleminen toisille oli ehdottamasti kieletty ja se oli sääntö numero yksi.
En uskaltanu puhua vieressä istuvalle kaverille vaikka kui teki mieli oli nimittäin kuullu että biologian opettaja oli nussini jonkun tarkkisen oppilaan kanssa joskus kauan aikaa sitten suksivarastossa.
Päätin kirjottaa lapulle mitä en uskaltanu sanoa no kirjotin lapun "et toi opettaja oli nussinu jonkun tarkkisen oppilaan kanssa suksivarastossa"
Opettaja tietty huomas sen kun olin antamssa sitä kaverille no ope päätti heti näyttää koko luokalle et täällä ei sit kanssa lähetellä noita lappuja se haki sen kaverilta et pääsis nolaan mut että mitä olin oikein kirjottanu lapulle.
Opettaja käveli lapun kanssa kiltisti luokan eteen ja rupes lukeen sitä ääneen koko luokalle sitten jumalauta ku se pääs siihen vaiheeseen että toi opettaja nussi sitä jne...Rupes pikkusen opella polla punottaa!!Sitte se rupes räyhää mulle jos sää olist 18v nii käräjille sut vetäisin kunnialoukkauksesta!!Siitä lähtien istuin yksin eessä ja suksinussijan tiukassa valvonassa..:(
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus ala-asteen viidennellä luokalla saimme tehtäväksemme pitää esitelmät jostain Euroopan maasta. No eräs - hieman hitaampijärkinen - kaveri sai maakseen Turkin. Tuota esitemää sitten valmisteltiin huolella, koulun kirjastossa selailtiin hartaudella isoja sanakirjoja. Esitelmät sitten pidettiin... kun tuli kaverin vuoro, tiesimme jo, että nyt saattaa tulla jotain hauskaa tekstiä... no alku meni hyvin, kaveri kertoi Turkin suurimmista kaupungeista ja elinkeinoista etc... mutta sitten repesi. Seuraava, mistä kaveri alkoi kertoa, olivat turkiseläimet. Poloinen oli katsonut tietosanakirjasta sanan "Turkki" ja kirjoittanut kaiken mahdollisen asiasta muistiin... eipä vain tajunnut, että enää ei ollutkaan puhe maasta, nimeltä Turkki.:D

Samainen kaveri väläytti muutaman legendaarisen heiton:
Opettaja: "Kengurulla on vain yksi luontainen vihollinen, villikoira, jonka niminen bändikin Suomessa oli joitain vuosia sitten... bändin laulaja oli Neumann..."
Kaveri: "Hyeena?"

Ylä-asteella kaveri väläytteli osaamistaan matikantunnilla.
Opettaja: "Paljonko on 4^3?"
Kaveri: "12"
Opettaja: "Ei ei... paljonko on 4*4?"
Kaveri: "8":)

Lukioon asti tuo kaveri ei jostain syystä päässyt, mutta sielläkin löytyi muutama järjen jättiläinen.

Musiikinkokeessa kysymys: "Luettele musiikintuottajan tehtäviä:"
Vastaus: " -Tuottaa musiikkia."
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Re: Biologian tunnilta..

Viestin lähetti Lukkolainen
Olin biologian ensimäisellä biologian tunnilla menin sitte taakse istumaan.opettaja rupes siinä sit kertoon sääntöjä mitä tunnilla on ja mitä ei.lappujen lähetteleminen toisille oli ehdottamasti kieletty ja se oli sääntö numero yksi.
En uskaltanu puhua vieressä istuvalle kaverille vaikka kui teki mieli oli nimittäin kuullu että biologian opettaja oli nussini jonkun tarkkisen oppilaan kanssa joskus kauan aikaa sitten suksivarastossa.
Päätin kirjottaa lapulle mitä en uskaltanu sanoa no kirjotin lapun "et toi opettaja oli nussinu jonkun tarkkisen oppilaan kanssa suksivarastossa"
Opettaja tietty huomas sen kun olin antamssa sitä kaverille no ope päätti heti näyttää koko luokalle et täällä ei sit kanssa lähetellä noita lappuja se haki sen kaverilta et pääsis nolaan mut että mitä olin oikein kirjottanu lapulle.
Opettaja käveli lapun kanssa kiltisti luokan eteen ja rupes lukeen sitä ääneen koko luokalle sitten jumalauta ku se pääs siihen vaiheeseen että toi opettaja nussi sitä jne...Rupes pikkusen opella polla punottaa!!Sitte se rupes räyhää mulle jos sää olist 18v nii käräjille sut vetäisin kunnialoukkauksesta!!Siitä lähtien istuin yksin eessä ja suksinussijan tiukassa valvonassa..:(
Tää on näköjään urbaani legenda. Meinaa ku meidän koulussa oli ihan sama juttu kiertämäs "varmana" tietona.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yläasteella meidän piti tehdä kirja-arvostelu. Saatiin sitten nähdä enemmän tai vähemmän laadukkaita esittelyjä, mutta hauskin oli oppilas J:n tekemä. Kaveri rupesi kertomaan tyyliin: tää on painettu Jyväskylässä, tän ISND nro on xxx. tää on 3. painos. etc. Hänen piti kertoa Susikoira Roin seikkailusta saaristossa.. ei tainnu kaveri lukea koko kirjaa.... Sai vähän imeä hymyä, ei kehdannut suoraan päin naamaa nauraa.
 
Re: Re: Biologian tunnilta..

Viestin lähetti Speeed
Tää on näköjään urbaani legenda. Meinaa ku meidän koulussa oli ihan sama juttu kiertämäs "varmana" tietona.

Muuten ihan uskottava tarina, mutta pistää miettimään millaisessa koulussa on suksivarasto. Oletteko olleet jossain murtomaahiihtopainotteisilla yläasteilla? Meilläpäin sukset oli omasta takaa tai sitten niitä ei käytetty. Eipä tosin yläasteella liikuntatuntien ohjelmaan enää hiihtoa kuulunutkaan tai sen sai korvattua sanomalla että me mennään pelaamaan lätkää.

Kylläkai sitä nyt joka jätkä olisi halunnut suorittaa yläasteen biologian oppimäärän käytännön harjoitukset opettajan kanssa, mutta suksivaraston puuttuminen jätti tuon vain eliittikoulujen hurjapäiden huviksi.
 

pykli

Jäsen
Re: Re: Re: Biologian tunnilta..

Viestin lähetti Paha Vaatturi


Muuten ihan uskottava tarina, mutta pistää miettimään millaisessa koulussa on suksivarasto. Oletteko olleet jossain murtomaahiihtopainotteisilla yläasteilla? Meilläpäin sukset oli omasta takaa tai sitten niitä ei käytetty.

Öö, niillä kahdella ala-asteella, yläasteella ja lukiossa joita kävin kaikissa oli kyllä suksivarastot.

Pistää miettimään että millaisessa koulussa ei ole suksivarastoa? Voi kyllä olla että siellä etelämpänä päin moiset ovat luksusta.

--- pykli
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Viestin lähetti Kalba
Yläasteella meidän piti tehdä kirja-arvostelu. Saatiin sitten nähdä enemmän tai vähemmän laadukkaita esittelyjä, mutta hauskin oli oppilas J:n tekemä. Kaveri rupesi kertomaan tyyliin: tää on painettu Jyväskylässä, tän ISND nro on xxx. tää on 3. painos. etc. Hänen piti kertoa Susikoira Roin seikkailusta saaristossa.. ei tainnu kaveri lukea koko kirjaa.... Sai vähän imeä hymyä, ei kehdannut suoraan päin naamaa nauraa.

Joo, nämä esitelmät ovat aivan oma luku sinänsä. Samainen Herra J, josta tuossa aikaisemminkin kertoilin, kuittasi kaikki yläasteen kirjaesittelyt esittelemällä aina saman kirjan. Kyseinen, joskin surullisen kuuluisaksi opettajakunnan keskuudessa muodostunut klassikko oli Kymmenen Pientä Neekeripoikaa. Parastahan tässä on se, ettei J oikeasti varmaan koskaan edes lukenut ko. kirjaa, sillä mitä turhia, kun kerran oli kerran sen opettajan luokalle lukeman KUULLUT joskus ala-asteella. Noh, J ei ollut lukumiehiä. Jo seitsemännen luokan lopussa äikänopettaja kielsi J:ta enää koskaan tekemästä mitään työtä ko. kirjasta, mutta seuraavana vuonna olikin jo uusi opettaja, eli NO PROBLEM!

Eräs toinen, varmaan paras koskaan paras kuulemani esitelmä oli erään oppilas T:n pitämä spektaakkeli, käsitellen kirpputoreja. Se kuului osapuilleen näin: "Joo, no kirpputorit on ihan jees... kun sieltä voi ostaa käytettyjä vaatteita ja muuta sellasta... ööö siinä säästyy rahaakin, kun voi ostaa vaan käytettyjä vaatteita... kerran kun mä kävin kirpputorilla, niin mä ostin sieltä yhden käytetyn puseron... joo käytettyjä vaatteita... No, kiitos!".
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Ja tämä on viimeisin

Kai tämäkin voidaan jonkin sortin mokaksi luokitella. Tuossa viime viikolla eräs kaveri soitteli siinä kahdeksan aikaan aamulla. Tietenkin olin vielä autuaasti untenmailla, enkä ollut uskoa korviani. Seuraavassa dialogi:

(puhelin soi)
Minä: ...äääh... haloo?
Herra X: Moro. Herätinkö?
Minä: ...ZZZ...
Herra X: Joo, eiku sellasta vaan, että onko sulla vielä terveystiedon tutkielma tallella?
Minä: Ei sulle oo kukaan sitten kertonu, että koulu loppu jo? Kai se tuola jossain koneella on...
Herra X: No, käykö jos tuun tossa vartin päästä hakeen, kun mä oon tässä koko lukion koittanu suorittaa sitä itsenäisesti ja tänään pitäis palauttaa, jotta sais siitä merkinnän ja pääsis ylioppilaaks...
Minä: No siinä sitten mitään. Tuu hakeen vaan.

Että semmosta. Vähän veti suupieliä ylöspäin.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Ylä asteelta on jäänyt mieleen sellainen hauska tapahtuma kun eräs kaveri pieras kesken tunnin. Oltiin valmistautumassa maantiedon kokeeseen ja luokassa vallitsi täydellinen hiljaisuus, kunnes tämä kaveri yhtäkkiä päästi pitkän ja helvetin kovan pierun, ja koko luokka repesi. Liekö yrittänyt äänetöntä mutta opettajakin tokaisi nauraen että: "taitaa olla perhosia vatsanpohjalla"

Ja lisättäköön vielä että tämä kaveri ei ollut niitä järjen jättiläisiä ja oli aina säätämässä jotain. Se tekikin siitä entistä hauskemman... :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tapahtui minulle ylä-asteella.

Kun tuo musiikki on aina ollut vahvimpia aineita koulussa minulle niin yläasteella, muistaakseni seiskalla, musiikin numeroni hipoivat taivaita. Tuskin kenelläkään oli ollut koko koulun historissa yhtä hyvää kokeiden arvosanaa kuin minulla ja tuskin kukaan oli ollut yhtä loistelias laulu- ja soittokokeissa kuin minä.

Niin, meillä oli neljä musiikin koetta ja näiden kokeiden keskiarvo minulla oli ruhtinaalliset 3,75 - eräästä kokeesta opettajani "Batman" (kutsuimme häntä sillä nimellä) antoi minulle pyöreän nollan kun kokeeni oli niin kertakaikkisen surkea, hän ei voinut edes antaa nelosta kun sekin olisi ollut liian hyvä minulle.

Entäpä kun tuli laulu ja soittokokeiden vuoro. Laulukokeessa riitti, että avasin suuni niin johan opettajani vähemmän kohteliaasti kehotti minua lopettamaan esityksen ja soittokokeessa minun ei tarvinnut muuta kuin hypistellä nokkahuilua epätietoisen näköisenä niin muutapa ei sitten tarvinnutkaan tehdä, jälleen menestys oli taattu. Todistukseen opettajani kuitenkin ymmärtäväisenä tajusi laittaa numeroksi viitosen, sen verran ymmärsi ajatella omaa etuaan. Kesähän häneltäkin olisi mennyt piloille jos olisi ehdot minulle lätkäissyt.

vlad#16.
 

Wolves

Jäsen
Biologian tunnilla vuonna miekka&kilpi, satuimme puhumaan jotain ehkäisystä. Opettajamme "karvarolexi" (jos joku lappeenrantalainen sattuu käymään Kesämäessä) totesi kylmän viileästi kumin ja vaahdon olevan hyvä yhdistelmä hänen mielestään. Ja koko luokka repesi nauramaan.
 

MacGyver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
Eipä ne oppilaat ainoita ole joille mokia sattuu.Ollessani aikoinani 10.luokalla oli ruotsinkielen opettajamme väsännyt meille "haasteellisen" kokeen: Nopeimpien jo ehdittyä käännös ja suomennos lauseisiin alkoivat he nauraa räkättää hitaampien ihmetellessä luokasta kuuluvia naurun purskahduksia.Käännös-ja suomennoslauseet olivat samat joten ne tarvitsi vain kopioida koepaperiinsa. :D
Arvoitukseksi jäi huomasiko opettajamme koskaan mokaansa mutta ei ainakaan päästötodistuksen perusteella.Voi veljet,että oli hauskaa:D :D :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Biologian tunnilla joskus yläasteella opettajamme HS kysyi, tietääkö kukaan sellaista nisäkästä jolla olisi nokka. Edessäni istunut kaverini taisi kärsiä hieman aivotoiminnan seisahduksesta, ja kysyi minulta: "onko pingviini lintu?", johon vastasin kuten kunnon kaveri tekee, "ei muuten oo!". Itsehän tiesin, että kyse on australialaisesta friikistä nimeltä vesinokkaeläin, mutta kaverini nosti käden nopeammin pystyyn kuin ikinä, josta biologianopettajamme kiitti kysymällä häneltä vastausta. Oli nimittäin pikkuisen hymyssä imemistä jälleen, ja taisipa siinä hieman purskahdella läpikin :)

Eräs fysiikan/kemian yleisnero opettajamme oli myös muiden nerojen tapaan hieman hajamielinen, ja hiilivetyjä opetellessa tuli eteen mm. tuolimuolimuoto, opettajamme taululle tekemä puoli tuntia kestänyt tehtävä joka tehtiin alusta lähtien taululle väärin sekä fysiikan koe josta sai varttitunnin lukemisella 9½...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joopa... meillä oli yläasteella sellainen kemian-/fysiikanopettaja, jolta oli muutama piuha katkennut päästä. Itse en valitettavasti päässyt nauttimaan hänen opetuksestaan, mutta pienessä maalaiskunnassa kyllä saa nauttia jokaisesta opettajasta, vaikkeivat he sattuisikaan olemaan henkilökohtaisia opettajiamme.

Legendaa on todella paljon, mainittakoon nyt muutama.

Erään luokan ovessa oli jonkin sortin kolhu, mikä oli tullut siitä, kun viereisen oven kahva oli osunut siihen. Kolhu oli ollut siinä ainakin niin kauan, mitä minä muistan. No kerran tuo opettaja alkoi ennen kemiantuntia syyttämään yhtä oppilasta:
"Mikko! Mitä ihmettä sinä olet tehnyt tälle ovelle? Sinä olet tehnyt siihen jotain painekokeita taltalla!!!"

Pikkusiskollani oli myös tuo opettaja, ja kyllä sielläkin tuli kaikkea sekoilua. Kaikki varmaankin muistavat ala-asteen englannintunnit, kun oppilailla oli omat englanninkieliset nimet... (tai niin ainakin meillä). No tuo kemianopettaja keksi yläasteella antaa koko luokalleen alkuainenimet, joita hän sitten käytti koko vuoden. Pikkusiskoani hän kutsui Raudaksi.

Muistan muutamat kerrat, kun istuimme lukioaikana välitunnilla tai ennen tunnin alkua käytävässä ja juttelimme hiljakseen. No tämä opettaja paukkasi yhtäkkiä jostain luokasta eteemme huutamaan: "Tällä ei saa kiroilla!! Minä kuulin, kuinka te kiroilitte!"

Useaan otteeseen oli joku koulutarkastaja tms. käymässä katsomassa, minkälainen meininki hänen tunneillaan oli. Oudointa olikin, että nuo tunnit tuo opettaja käyttäytyi aivan kuten normaalin opettajan pitääkin, mutta heti, kun tarkastaja lähti, hän otti taas oman linjansa käyttöön. Paikallislehden yleisönosasto-palstallakin tätä opettajaa käsiteltiin varsin säännöllisesti.

Eivätpä kyllä toiset opettajatkaan häntä hirveämmin arvostaneet. Johtuen ehkä siitä, että tämä opettaja kävi aina pyytämässä heiltä apua, kun ei saanut pidettyä järjestystä luokassaan. Lukion matematiikan/fysiikan opettajani - varsin herja, vanha äijä - nauroi aina päin naamaa tälle opettajalle: "No en tule saatana sun luokkaa rauhoittelemaan! Se on jokaisen opettajan oma tehtävä saada luokka pysymään aisoissa!".

Meillä sattui aina olemaan matikantunnit tuon opettajan luokan vieressä... ja aina suurin osa tunneista meni siihen, että kiroilimme, kun seinän takaa kuului kimeä-äänisen naisen vikinää ja hirvittävää oppilaiden metelöintiä. Matikanopemme tokaisi usein, että: "Tässä luokassa on valitettavasti tuollainen ulkoinen haittatekijä, mutta koettakaa nyt kestää.". Usein joku meistä kävi huutamassa tuolle yläasteluokalle, että olisivat hiljaa.

Semmoisia meilläpäin.:D
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Englannin kielen tunnilla sattunutta: Opeteltiin passiivia, ja minun oli sitten tarkoituksena sanoa, että autolla ajettiin koiran yli. Sanoin sitten, että "the car was driven over by a dog..." Eli että koira ajoi auton yli... :D ja vähänkö jaksoi naurattaa.

Onhan noita sitten muitakin saattunut ja tapahtunut, kerran ystäväni kirosi luokanvalvojaamme "Tumppua" (Kesämäkeläiset Lappeenrannasta tietää) koulun käytävällä, ja havahtui sitten siihen todellisuuteen, että Tumppu seisoi hänen takanaan..

Lisäksi yhdellä kemian tunnilla onnistuttiin jälleen tämän samaisen ystäväni kanssa räjäyttämään eräs lasipurkki.. Ja niin ei ollut tarkoitus tapahtua.. :rolleyes:

Viime keväänä olin huolissani äidinkielennumerostani, ja päätimme sitten kaverini kanssa pitää vielä vapaaehtoisen esitelmän aiheesta SaiPa lisäpointteja saadaksemme. Kaikki sujui hyvin siihen saakka, kunnes piti näyttää videopätkä siitä ihanaisesta -99 kevään ottelusta, jossa SaiPa tiputti Jokerit jatkosta. Video lähti käyntiin ihan hyvin, mutta äänet olivat ilmeisesti täysillä, ja vaikka kuinka yritin saada niitä hiljemmälle en onnistunut. Jokerit otti siinä sitten aikalisän, ja nauhalta kuului valtaisalla äänellä valmentajan tsemppaus: "C'mon äijät, C'MON!! (tuli muutes aika nenästä..) Tässä vaiheessa koko luokka sitten jo repesi, mutta onneksi kyseessä oli kuitenkin noin harmiton lausahdus, eikä mikään "V**u Äijät S*****A!" sillä sitä ei siveellinen opettajamme olisi sulattanut..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämä hassu väärinkäsitystarina ei liity kouluun, mutta onneksi edes jääkiekkoon!

Eräissä jääkiekon MM-kisoissa, joissa Suomen joukkue oli edennyt välieräotteluun Venäjää vastaan, peli päättyi 2-2 eikä 10 minuutin jatkoajallakaan tullut ratkaisua. No, siitä seurasi tietenkin rangaistuslaukauskisa ja kumpikin joukkue valitsi ensin 5 pelaajaa keskuudestaan ensimmäisiä rankkareita suorittamaan. Suomen valmentaja antoi aikansa äherrettyään nimilistan tuomareille. Ja listassa luki...nyt tulee se hassu väärinkäsityskohta.....Rintanen, Koivisto, Pirjetä, Ojanen!

Ette usko vai? On varmasti totta!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Edit: Turhaa v.tutuksen ja suuttumuksen purkamista. Poistin.
 
Viimeksi muokattu:

Miguel

Jäsen
Menee ehkä hiukan aiheen viereen, sillä kyseessä kömmähdysten sijasta lentäviä lauseita.

Tämänhetkinen kemianopettajamme on mukava veikko ja yleisesti pidetty koulussa. Luokassa on kahvin- ja vedenkeitin, ja tunneilla nautitaan kahvia ja teetä, opettaja vielä maksaa viulutkin! Opetustyyli on erittäin rento, vaikkei ehkä se kaikkein asianmukaisin. Tässä hänen lentäviä lauseitaan:

"Meidän on jossain vaiheessa pakko hillitä halumme, kahlita kalumme."
"Hiili on siitä paskamainen aine, että se reagoi omiensakin kanssa; se homottelee."
"Ei kemistit sentään näin tyhmiä ole, vaikka me aika tyhmiä ollaankin."
"Eteenioksidi. Ja se on kyllä mun mielestä perseestä toi nimi."
"Mikä yksikkö toi on? g/mol? Saatana, mä sut vielä kuristan!" (Tämän sain kuulla erehdyttyäni yksiköstä (l/mol-->g/mol), mutta leikkimielellä se otettiin naurettiin päälle)

Näin siis Lahdessa, enempää ei ole nyt käsillä. Lisääkin saattaa tulla.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag
Tämä hassu väärinkäsitystarina ei liity kouluun, mutta onneksi edes jääkiekkoon!

Eräissä jääkiekon MM-kisoissa, joissa Suomen joukkue oli edennyt välieräotteluun Venäjää vastaan, peli päättyi 2-2 eikä 10 minuutin jatkoajallakaan tullut ratkaisua. No, siitä seurasi tietenkin rangaistuslaukauskisa ja kumpikin joukkue valitsi ensin 5 pelaajaa keskuudestaan ensimmäisiä rankkareita suorittamaan. Suomen valmentaja antoi aikansa äherrettyään nimilistan tuomareille. Ja listassa luki...nyt tulee se hassu väärinkäsityskohta.....Rintanen, Koivisto, Pirjetä, Ojanen!

Ette usko vai? On varmasti totta!

Minäkin muistan asian kuin eilisen päivän;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huijaatko?

Viestin lähetti JHag
Tämä hassu väärinkäsitystarina ei liity kouluun, mutta onneksi edes jääkiekkoon!

Eräissä jääkiekon MM-kisoissa, joissa Suomen joukkue oli edennyt välieräotteluun Venäjää vastaan, peli päättyi 2-2 eikä 10 minuutin jatkoajallakaan tullut ratkaisua. No, siitä seurasi tietenkin rangaistuslaukauskisa ja kumpikin joukkue valitsi ensin 5 pelaajaa keskuudestaan ensimmäisiä rankkareita suorittamaan. Suomen valmentaja antoi aikansa äherrettyään nimilistan tuomareille. Ja listassa luki...nyt tulee se hassu väärinkäsityskohta.....Rintanen, Koivisto, Pirjetä, Ojanen!

Ette usko vai? On varmasti totta!


Hei vähän rajaa!? Taidat nyt kyllä kekata koko jutun? Ei noin ole voinut oikeessa elämässä sattua! Höpöhöpö! Siis Rintanen, Koivisto, Pirj.... Ennusko! Evvaarmaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös