Nimimerkki @red&white :lle olen pistänyt runkosarjan päättymisen jälkeen kolme yksityisviestiä hänen hävittyyään minulle vedon Sportin jumbosijasta, mutta kaverista ei kuulu pihaustakaan takaisin. Vedon hintana oli litran Kossupullo ja veto kaiken lisäksi ko. kirjoittajan itse ehdottama. Ei luulisi olevan ylivoimainen maksettava.
Nimimerkki @SJK10 hävisi 50€ vedon 12.3. Tähän raumalaiseen ei ole näköjään luottamista, tilinumeroa kyseli oman yhteydenottoni jälkeen mutta rahoja ei ole näkynyt ja eipä ole vastannut enää viesteihinkään, vaikka vierailee kuitenkin sivustolla kirjoittelemassa. Ei jatkoon tätä kettua.
Tämä veto ratkesi meikäläisen eduksi, ja Noutoloukku suoritti maksun tilille todella ripeästi.Kasperi kapanen tekee 35pistettä tai enemmän, pelatessaan vähintään 50 ottelua.
Näissä miinuspuolen ukoissa näyttäisi olevan pari (Senaattori, 2-viivan syöttö ja KallesS ainakin) sellaista, jotka eivät palstalla ole ihan hetkeen edes vierailleet ja tuskin siis välttämättä tietävät/muistavat vetojen tuloksia. Toki aina voi miettiä kannattaako tuollaisena korkeintaan semiaktiivisena kirjoittajana edes tällaisia vetoja lyödä...
Eikö omat vierailunsa voi myös asetuksista "piilottaa"..? Siis en ole varma, kunhan kysyin. Ymmärtääkseni sellaisiakin vetonsa maksamatta jättäneitä löytyy, jotka huoletta vierailevat ja kirjoittelevat palstalle, vailla huolta veloistaan...
Sinällään olen jopa yllättynyt, että tällaisia vetonsa maksamatta jättäneitä on jo löytynyt ketjussa näin runsaasti. Liekö kyse siitä, että Jatkis tuntuu minusta kuin olohuoneelta, jossa hengaa paljon toisilleen tuttuja ihmisiä, niin virtuaalisesti kuin joskus myös ulkomaailmassakin: tuntuisi aika mahdottomalta ajatukselta jättää vedot maksamatta...
Minun kanssani sama homma. Jotenkin asiasta tekee ikävän se, että viime vuonna hävisin kyseiselle jannulle satasen ja tänä vuonna voitin samaisen, mutta maksu siirtyi vain Rauman suuntaan.
Nimimerkki SJK10hävisi 50€ vedon 12.3. Tähän raumalaiseen ei ole näköjään luottamista, tilinumeroa kyseli oman yhteydenottoni jälkeen mutta rahoja ei ole näkynyt ja eipä ole vastannut enää viesteihinkään, vaikka vierailee kuitenkin sivustolla kirjoittelemassa. Ei jatkoon tätä kettua.