Kertoimella 10 voin ottaa kiinni.Eikö kukaan usko 20 euron edestä Savonlinnaan? Olen pettynyt...
Veto oli tarjottu ennen peliä...Kertoimella 10 voin ottaa kiinni.
Oletko uusi sivustolla? Kyllä täällä ja varsinkin Liigan puolella ko toimintaa on harjoitettu jo jonkin aikaa. Taisin itsekin tehdä viime kaudelle vastaavan ketjun. Lisäksi vapaalla puolella on vedonlyönti-ketju, jossa tarjotaan vinkkejä ja keskustellaan muutenkin vedonlyönnistä. Ei kai tämä niin vakavaa ole ja yleensä täällä pelataan suhteelisen nimellisistä panoksista.Eikö miehellä riitä ikä vedonlyöntiin sille tarkoitetuilla sivustoilla vai mikä pointti tässäkin on? Eiköhän jokin sivusto tarjoa KooKoon mestaruudelle jotain kerrointa, jos sitä kautta rahaa haluat. Toki futisforumeilla yms. harrastetaan paljonkin jallupullovetoja, mutta ne on useimmiten tehty ennen kauden alkamista. Jallusta on sitäpaitsi paljon mielekkäämpää lyödä vetoa, sillä häviäjä joutuu käymään alkossa asti.
Entäs toisinpäin, sinulle KooKoo mestariksi minulle kaikki loput. Saat valita panoksen väliltä 40-100e.Noh. 20€ että Mikkeli ei vie mestaruutta. Nyt luulisi löytyvän jo halukkaita?
En ota vastaan. Ikävä kyllä en oikein usko KooKoon mestaruuteen. Kiitos tarjouksesta. Ehkä joku muu ottaa tuon vastaan jos on tarjolla?Entäs toisinpäin, sinulle KooKoo mestariksi minulle kaikki loput. Saat valita panoksen väliltä 40-100e.
Ei. Mutta jokin panos tekee siitä hauskempaaPitääkö vedonlyöntiin olla rahapanos?
Ei. Mutta jokin panos tekee siitä hauskempaa