Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2016–2017

  • 91 668
  • 448

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Väitän että Jesse Virtasella kovempi piste per peli keskiarvo runkosarjassa kuin Valtteri Kemiläisellä, vedon toteutumisen ehtona on että molemmille tulee vähintään 40 ottelua täyteen. Panos 25 euroa, kuka Tapparan miäs (tai nainen) ottaa kiinni nopeiten?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Unohdetaanpa tällä erää nuo Kärppä-Pata -vedot ja ehdotetaan hieman työläämpää, mutta mielenkiintoista vetoa. Eli löytyykö halukasta sellaiseen kisaan, että valitaan vuorotellen pelaajia niin, että lopulta jokaisesta liigajoukkueesta on molemmilla yksi pelaaja. Miksei tähän tarvittaessa voisi ottaa 3-4 henkeäkin kisaan mukaan, jos halukkaita löytyy. Ei kuitenkaan enempää, että seurantaa pystyy jollain tapaa suorittamaan ilman massiivista työmäärää. Näiden pelaajien yhteenlasketut runkosarjan tehopisteet sitten ratkaisee kisan voittajan. Mitään ottelurajoituksia tähän ei tarvitse laittaa, koska pelaajia on mukana kohteessa sen verran paljon.

Löytyykö kiinnostuneita? Jos on yksi kiinnostunut, niin voidaan laittaa panokseksi vaikka 50 euroa. Useammalla osallistujalla pienempi panos, voisi olla vaikkapa neljällä osallistujalla 25 euroa per nuppi? Valinnat hoidetaan yksityisviestitse käytävällä keskustelulla. Ensimmäisenä ilmoittautuva saa ensimmäisen valintavuoron jne. Ja tosiaan maksimissaan kolme minun lisäksi mukaan. Huomiseen iltaan mennessä pitää ilmoittaa, jos kisa kiinnostaa, sunnuntaina voisi aloittaa valitsemaan pelaajia, niin ehtii ennen kuin kiekko putoaa avauskierroksella jäähän.

Minä teen Exceliin taulukot, johon pyrin sitten pisteitä päivittämään ainakin pari kertaa kuukaudessa, lopussa aktiivisemminkin jos on tiukkaa.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Eli löytyykö halukasta sellaiseen kisaan, että valitaan vuorotellen pelaajia niin, että lopulta jokaisesta liigajoukkueesta on molemmilla yksi pelaaja.

Minä lähden mukaan tähän. Ihan mielekästä olisi vaikka neljän hengen porukallakin, joten löytyykö lisää väkeä?
 
Noniin, seuraavat nimimerkit huomio!
@Linjatuomari
@Artyukhin
@Guarantee
@Massimo 1897

Nyt päräytetään runkosarjan veikkaus virallisesti käyntiin. Säännöt ja huomiot yms. alla helposti ranskalaisilla:

-Veikataan kunkin joukkueen runkosarjasijoitusta.
-Oikeasta veikkauksesta kaksi (2) pistettä, yhden päässä olevasta yksi (1) piste.
-Tasatilanteessa enemmän kahden (2) pisteen veikannut voittaa. Jos vieläkin tasan, niin potti jakoon.
-Panos 15e/naama.
-Kuponki tulee olla minulle lähetettynä yksityisviestillä viimeistään 16.09.2016 klo. 18.30.
-Ensimmäinen joka minulle oman rivinsä lähettää, niin lähetän hänelle oman lappuni paluupostilla(Eli heti kun ehdin. Seuraavat pari päivää on aika hektisiä, joten älkää suuttuko jos ei ihan saman tien tule omaa lappuani). Täten en pääse käyttämään hyväksi muiden veikkauksia. Kuittaan vielä tähän ketjuun, kun toimenpide suoritettu.
-Julkaisen kaikkien kupongit, kun veikkausaika on päättynyt.

Vieläkin saa tulla lisää pelaajia mukaan. Ei vaadi kummempia ilmoittautumisia. Riittää, kun vain lähettää minulle oman lappunsa määräaikaan mennessä ja sitoutuu noudattamaan sääntöjä.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Eli löytyykö halukasta sellaiseen kisaan, että valitaan vuorotellen pelaajia niin, että lopulta jokaisesta liigajoukkueesta on molemmilla yksi pelaaja. Miksei tähän tarvittaessa voisi ottaa 3-4 henkeäkin kisaan mukaan, jos halukkaita löytyy. Ei kuitenkaan enempää, että seurantaa pystyy jollain tapaa suorittamaan ilman massiivista työmäärää. Näiden pelaajien yhteenlasketut runkosarjan tehopisteet sitten ratkaisee kisan voittajan. Mitään ottelurajoituksia tähän ei tarvitse laittaa, koska pelaajia on mukana kohteessa sen verran paljon.

Minä lähden mukaan tähän. Ihan mielekästä olisi vaikka neljän hengen porukallakin, joten löytyykö lisää väkeä?

Täältä löytyy jäsen 3.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
No pitäisikö sitä sitten aloitella varaaminen samantien vai odotellaanko tuonne sunnuntaille asti?

Valinnat hoidetaan yksityisviestitse käytävällä keskustelulla. Ensimmäisenä ilmoittautuva saa ensimmäisen valintavuoron jne. Ja tosiaan maksimissaan kolme minun lisäksi mukaan. Huomiseen iltaan mennessä pitää ilmoittaa, jos kisa kiinnostaa, sunnuntaina voisi aloittaa valitsemaan pelaajia, niin ehtii ennen kuin kiekko putoaa avauskierroksella jäähän.

Eli, 1. @Roo 2. Minä 3. @viikst 4. @Mahtiankka mutta pitäisikö jatkaa siitä taas käännetysti 5. @Mahtiankka 6. @viikst 7. Minä 8. @Roo jne.?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Mulla on tänään sen verran kiireinen päivä, että aloitetaan kunnolla vasta huomenna. Toki kolme ensimmäistä valintaa voi jo tehdä, minä yritän illalla laittaa ensimmäiset valintani.

Edit. Ja tosiaan toka kierros käänteisenä jne.
 

Barney

Jäsen
Täällä kun on monesta suunnasta epäilty SaiPan ulkomaalaisia, niin väitän että John McFarland tekee tällä kaudella yli 30 tehopistettä, jos pelaa vähintään 50 ottelua. Panosta saa ehdottaa, jos on eri mieltä olevia.
 
Noniin, seuraavat nimimerkit huomio!
@Linjatuomari
@Artyukhin
@Guarantee
@Massimo 1897

Nyt päräytetään runkosarjan veikkaus virallisesti käyntiin. Säännöt ja huomiot yms. alla helposti ranskalaisilla:

-Veikataan kunkin joukkueen runkosarjasijoitusta.
-Oikeasta veikkauksesta kaksi (2) pistettä, yhden päässä olevasta yksi (1) piste.
-Tasatilanteessa enemmän kahden (2) pisteen veikannut voittaa. Jos vieläkin tasan, niin potti jakoon.
-Panos 15e/naama.
-Kuponki tulee olla minulle lähetettynä yksityisviestillä viimeistään 16.09.2016 klo. 18.30.
-Ensimmäinen joka minulle oman rivinsä lähettää, niin lähetän hänelle oman lappuni paluupostilla(Eli heti kun ehdin. Seuraavat pari päivää on aika hektisiä, joten älkää suuttuko jos ei ihan saman tien tule omaa lappuani). Täten en pääse käyttämään hyväksi muiden veikkauksia. Kuittaan vielä tähän ketjuun, kun toimenpide suoritettu.
-Julkaisen kaikkien kupongit, kun veikkausaika on päättynyt.

Vieläkin saa tulla lisää pelaajia mukaan. Ei vaadi kummempia ilmoittautumisia. Riittää, kun vain lähettää minulle oman lappunsa määräaikaan mennessä ja sitoutuu noudattamaan sääntöjä.

Käyttäjälle @Guarantee lähetetty oma veikkaukseni.
 
Pelicans pelaa kaudella 16-17 paljon siistimmin kuin viime kaudella, eli toisin sanoen ottaa reilusti vähemmän jäähyjä.

Väitän, että Taavi Vartiainen ja Ben Blood ottavat max 50min boxia per äijä.

Jos joku on erimieltä niin saa valita toisen tai vaikka molemmat pelaajan/t ja ehdottaa itse panosta. Ja ei siis sisällä mitään pelirajoituksia.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Tarjotaanpa itekin jotai kauden alkamisen juurella. Väitän että Ässien Arttu Ruotsalainen tekee yli 20 pistettä runkosarjassa (ennätys Liigassa viime kauden 10 pistettä) ja Niko Peltola tekee vähintään 20 pistettä (ennätys Liigassa viime kauden 18 pistettä). Pelejä vähintään 30 tai veto mitätöityy. Panos 10-50e ja vetoja otan vastaan molempien pelaajien kohdalla max 50e. Eli 1x50e veto tai 5x10e veto jne, nopeimmat tarttukoot.

En tiedä onko joku vastaavia vetoja jo tarjonnut kun itse ollut kesäteloilla, mut näillä mennää.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Pelicans pelaa kaudella 16-17 paljon siistimmin kuin viime kaudella, eli toisin sanoen ottaa reilusti vähemmän jäähyjä.

Väitän, että Taavi Vartiainen ja Ben Blood ottavat max 50min boxia per äijä.

Jos joku on erimieltä niin saa valita toisen tai vaikka molemmat pelaajan/t ja ehdottaa itse panosta. Ja ei siis sisällä mitään pelirajoituksia.

Tohon Bloodiin olisin halukas kans tarttumaan. Otatko siis toisen vedon Bloodin minuuteista? Panoksena passaa 10-50e.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Otetaas vielä yksi veto ja homman nimi on U21 All-Stars. Eli ideana lyhykäisyydessään:

- Kootaan All-Stars joukkue (3 hyökkääjää, 2 puolustajaa), jonka uskoo tekevän enemmän tehopisteitä.
- Varaukset suoritetaan 1-2-2-2-2-2-1 systeemillä, eli aloittaja varaa yhden pelaajan ensin, jonka jälkeen vastustaja varaa kaksi, sitten aloittaja taas kaksi jne. kunnes viisikot on varattu.
- Käytössä ei ole minkäänlaisia loukkaantumis-, pelikielto- tai NHL-pykäliä, joten jos pelaaja, joka on varattu, ei pelaakkaan tulevalla kaudella Liigassa yhtään peliä, on se vain sitten paska mäihä.
- Tehopisteet ratkaisevat, mutta tasatilanteessa annetaan ensimmäiseksi arvo maaleille, sitten tehotilastolle, sitten pelatuille otteluille ja sen jälkeen voittomaaleille. Jos kaikki tasan - Veto raukeaa.
- Koska Liiga alkaa huomenna, vaihto-oikeuksia ei ole.
- Panos 10-40€
- Nopeat syövät hitaat eli ensimmäinen kiinnostunut saa napata kiinni.
 
Otetaas vielä yksi veto ja homman nimi on U21 All-Stars. Eli ideana lyhykäisyydessään:

- Kootaan All-Stars joukkue (3 hyökkääjää, 2 puolustajaa), jonka uskoo tekevän enemmän tehopisteitä.
- Varaukset suoritetaan 1-2-2-2-2-2-1 systeemillä, eli aloittaja varaa yhden pelaajan ensin, jonka jälkeen vastustaja varaa kaksi, sitten aloittaja taas kaksi jne. kunnes viisikot on varattu.
- Käytössä ei ole minkäänlaisia loukkaantumis-, pelikielto- tai NHL-pykäliä, joten jos pelaaja, joka on varattu, ei pelaakkaan tulevalla kaudella Liigassa yhtään peliä, on se vain sitten paska mäihä.
- Tehopisteet ratkaisevat, mutta tasatilanteessa annetaan ensimmäiseksi arvo maaleille, sitten tehotilastolle, sitten pelatuille otteluille ja sen jälkeen voittomaaleille. Jos kaikki tasan - Veto raukeaa.
- Koska Liiga alkaa huomenna, vaihto-oikeuksia ei ole.
- Panos 10-40€
- Nopeat syövät hitaat eli ensimmäinen kiinnostunut saa napata kiinni.
HEP!! Minä voisin lähteä tähän. Panos vaikka 30€ ??
 

Bärilund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Otetaas vielä yksi veto ja homman nimi on U21 All-Stars. Eli ideana lyhykäisyydessään:

- Kootaan All-Stars joukkue (3 hyökkääjää, 2 puolustajaa), jonka uskoo tekevän enemmän tehopisteitä.
- Varaukset suoritetaan 1-2-2-2-2-2-1 systeemillä, eli aloittaja varaa yhden pelaajan ensin, jonka jälkeen vastustaja varaa kaksi, sitten aloittaja taas kaksi jne. kunnes viisikot on varattu.
- Käytössä ei ole minkäänlaisia loukkaantumis-, pelikielto- tai NHL-pykäliä, joten jos pelaaja, joka on varattu, ei pelaakkaan tulevalla kaudella Liigassa yhtään peliä, on se vain sitten paska mäihä.
- Tehopisteet ratkaisevat, mutta tasatilanteessa annetaan ensimmäiseksi arvo maaleille, sitten tehotilastolle, sitten pelatuille otteluille ja sen jälkeen voittomaaleille. Jos kaikki tasan - Veto raukeaa.
- Koska Liiga alkaa huomenna, vaihto-oikeuksia ei ole.
- Panos 10-40€
- Nopeat syövät hitaat eli ensimmäinen kiinnostunut saa napata kiinni.

Tarkennan vielä että pelaaja joka täyttää tai on täyttänyt tämän vuoden puolella 21 voidaan valita?
Jos näin on niin voisin tähän lähteä mukaan, sanotaan vaikka 30e panoksella. Jahka kuittaat tämän niin teen ekan valintani ;)

EDIT: Ja hieman liian hidas :D Mutta voin ottaa vastaavalla idealla jotakuta toista vastaan saman vedon :) joko u21 tai kaikki valittavissa menetelmällä
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
HEP!! Minä voisin lähteä tähän. Panos vaikka 30€ ??
Juu eli siis tarkennuksena, että -96 ikävuoden ja sitä nuoremmat pelaajat. Ole hyvä ja aloita vaikka sinä valinnat :)
Tarkennan vielä että pelaaja joka täyttää tai on täyttänyt tämän vuoden puolella 21 voidaan valita?
Jos näin on niin voisin tähän lähteä mukaan, sanotaan vaikka 30e panoksella. Jahka kuittaat tämän niin teen ekan valintani ;)
Ja samat sanat sinulle, mutta nyt ehti vaihtopelaaja nippanappa nopeammin! :D Pahoitteluni.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicans pelaa kaudella 16-17 paljon siistimmin kuin viime kaudella, eli toisin sanoen ottaa reilusti vähemmän jäähyjä.

Väitän, että Taavi Vartiainen ja Ben Blood ottavat max 50min boxia per äijä.

Jos joku on erimieltä niin saa valita toisen tai vaikka molemmat pelaajan/t ja ehdottaa itse panosta. Ja ei siis sisällä mitään pelirajoituksia.

Voin ottaa Vartiaisen kiinni. Panoksena vaikka 30€?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Meikäläisen ja @Vaihtopelaaja :n viisikot valmiit:

Minun::

Arttu Ruotsalainen (Ässät) - Sebastian Repo (Pelicans) - Joel Kiviranta (Sport)
Robin Salo (Sport) - Sami NIku (JYP)

@Vaihtopelaaja

Aleksi Saarela (Lukko) - Roope Hintz (HIFK) - Patrik Virta (TPS)
Joni Tuulola (HPK) - Miro Keskitalo (TPS)

Vaihtis kuitannee :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös