Noniin, Elikkäs skaba kyseessä kumman viisikko tekee enemmän maaleja runkosarjassa.Voisin lähteä tähän.
Noniin, Elikkäs skaba kyseessä kumman viisikko tekee enemmän maaleja runkosarjassa.
Artyukhin: Tomi Kallio (TPS) - Jani Tuppurainen (JYP) - Kristian Kuusela (Tappara) - Janne Niskala (Lukko) - Lasse Kukkonen (Kärpät)
Roo: Tomas Zaborsky (HIFK) - Dave Spina (TPS) - Patrik Laine (Tappara) - Sam Lofquist (SaiPa) - Otso Rantakari (Blues).
@Roo vahvistatko tämän vielä ja panos 30euroa ja maksu heti runkosarjan päätyttyä.
Onpas. Eli otan tänki kiinni, 20€.
Sama kaveri "otti" mun kanssa vedon KalPan 2 maalintekijää vs Sportin sama. Hänellä olo Bertrand + hankinta. No Gavrus tuli ja veto kii, Gavrus lähti ja Spilar tuli niin veto ei enää ollutkaan kelpoinen. No nää on näitä.Väitän että Ilves on Sportin yläpuolella runkosarjan päätyttyä. Entrosantier sanoo että Sport on korkeammalla. Panos 20 €.
Lukitsehan veto.
Sama kaveri "otti" mun kanssa vedon KalPan 2 maalintekijää vs Sportin sama. Hänellä olo Bertrand + hankinta. No Gavrus tuli ja veto kii, Gavrus lähti ja Spilar tuli niin veto ei enää ollutkaan kelpoinen. No nää on näitä.
Onnea yritykseen!
Eipä mustamaalata tietämättä taustoja! Minulla oli kyllä ihan validi syy siihen, miksi vetäydyin tuosta meidän vedosta. Vai olisitko itse lähtenyt silti mukaan, jos jompi kumpi sinun pelaajistasi olisi korvattu jussipesosella?Sama kaveri "otti" mun kanssa vedon KalPan 2 maalintekijää vs Sportin sama. Hänellä olo Bertrand + hankinta. No Gavrus tuli ja veto kii, Gavrus lähti ja Spilar tuli niin veto ei enää ollutkaan kelpoinen. No nää on näitä.
Onnea yritykseen!
Lukittu.Väitän että Ilves on Sportin yläpuolella runkosarjan päätyttyä. @Entrosantier sanoo että Sport on korkeammalla. Panos 20 €.
Lukitsehan veto.
Laitetaas itsekin tällainen veto tarjoiluun:
Lähden tähän mukaan!
En mä sitä. Oisin vaan ite ottanut toisen tilalle. Patrick Davis, Mikael Ruohomaa onha näitä ei varmoja. Mut ymmärretään jos ei luottoa löydy.Eipä mustamaalata tietämättä taustoja! Minulla oli kyllä ihan validi syy siihen, miksi vetäydyin tuosta meidän vedosta. Vai olisitko itse lähtenyt silti mukaan, jos jompi kumpi sinun pelaajistasi olisi korvattu jussipesosella?
Ja kuten arvon @Kaukosäädin tuossa ylempänä kertoo, maksoin kiltisti myös keväällä häviämäni vedon pois.
Lukittu.
Täsmennyksenä sääntöihin varmistan vielä että kisassa mukana olevista pelaajista ensimmäinen 5 maalia tehnyt voittaa?Viisi maalia ekana täyteen vedossa tällä hetkellä mukana
Lättyä: Chad Rau
Jokujoonas: Lauri Tukonen
Burns Red: Jake Hansen
Guarantee: Julius Junttila
Mondie: Sami Lähteenmäki
Lisää vetoja ny!
Näin juuri,ekana noista pelaajista viis maalia tehnyt voittaa.Täsmennyksenä sääntöihin varmistan vielä että kisassa mukana olevista pelaajista ensimmäinen 5 maalia tehnyt voittaa?
Kokeillaan tuleeko tälläsellä vedolla muita mukaan.
Race to 5 goals eli ensimmäisenä viisi maalia tekevä pelaaja
- 10e panos
- Jos samana päivänä viisi maalia täyteen enemmällä, syötöt ratkaisee. Sitten pelatut ottelut ja viimeiseksi peliaika.
- Mukaan niin paljon jätkiä kun haluaa.
- Oma veikkaus Chad Rau
Kokeillaan tuleeko tälläsellä vedolla muita mukaan.
- 10e panos
- Jos samana päivänä viisi maalia täyteen enemmällä, syötöt ratkaisee. Sitten pelatut ottelut ja viimeiseksi peliaika.
- Oma veikkaus Chad Rau
Kuten @Hidas_ja_kankea jo vähän huomautti, pelimäärät eivät taida mennä ihan tasan kaikilla. Mutta joo lähdetään mukaan.Kokeillaan tuleeko tälläsellä vedolla muita mukaan.
- 10e panos
- Oma veikkaus Chad Rau
Lähden mukaan Arttu Ilomäellä.Näin juuri,ekana noista pelaajista viis maalia tehnyt voittaa.
Tähän mukaan Mika Pyörälällä. Ps, onko oikeus vaihtaa ennen kauden ensimmäisiä pelejä mikäli peluri onkin loukkaantunut? Eli huomenna siis.Päivitetty lista:
Lättyä: Chad Rau
Jokujoonas: Lauri Tukonen
Burns Red: Jake Hansen
Guarantee: Julius Junttila
Mondie: Sami Lähteenmäki
Hidas_ja_Kankea: David Mcintyre
Mäntylä #18 : Patrik Laine
Jyyd: Jarno Kärki
MoW79: Arttu Ilomäki
Otetaan säännöks et ekana ratkasee peliaika eli se kuka pelannu vähite ja tehny viis maalia voittaa.
Ja panos on sen 10e
Saa vaihtaa pelaajan huomenna klo 18:30 mennessä.Tähän mukaan Mika Pyörälällä. Ps, onko oikeus vaihtaa ennen kauden ensimmäisiä pelejä mikäli peluri onkin loukkaantunut? Eli huomenna siis.
Deal.Saa vaihtaa pelaajan huomenna klo 18:30 mennessä.