Kirjoittelija
Jäsen
En kyl tiedä miksi edes suostun, mutta jos noin paljon kaipaat rahaa niin en kai voi kieltäytyäkään. :D
Kiinni veti.
En kyl tiedä miksi edes suostun, mutta jos noin paljon kaipaat rahaa niin en kai voi kieltäytyäkään. :D
Otatko 20e vedon asiasta? Minä sanon ettei pelaa Jyp välieriä tälllä kaudella, sinä sanot että pelaa.JYPillä menee tasasen huonosti tällä hetkellä, mutta kyllä JYP on välierissä taas.
Otatko 20e vedon asiasta? Minä sanon ettei pelaa Jyp välieriä tälllä kaudella, sinä sanot että pelaa.
Tämä selvä!Otan toki. Eli minä sanon, että JYP pelaa välieriä tällä kaudella ja sinä sanot ettei pelaa. Panos: 20 €
Lähteekö kukaan tähän. Väitän että KooKoo saa runkosarjassa pisteitä yli 60p.
60p tai alle niin sinä voitat. Panos 30 euroa, yksi veto otetaan vastaan.
MItä sanoo @-pasi- , vedetäänkö tuo TPS - Blues otteluvoitot-veto hieman jännemmäksi ja lasketaan mukaan mahdollinen CHL-semifinaalikoitosten voitotkin? Näin saataisiin mahdollisesti pari lisäkoitosta tilille :) Just asking!
Aaaaaaivan, perkeles! Niinhän se olikin, pasin kanssa oli tuo Perrin-veto.Eikös tämä ollut meikän kanssa? Notta mulle siis käy oikein hyvin.
Aaaaaaivan, perkeles! Niinhän se olikin, pasin kanssa oli tuo Perrin-veto.
No mutta loistavaa, tehdään näin niin saadaan lisäjännäriä :)
Haha, jep. Tässä saa jännityksellä odottaa mitä tuleman pitää :')Jos nyt pystyssä ollaa vielä siihen saakka, hoh.
20 ottelua pelattu ja 28 pistettä. Aikataulussa ollaan @Tähtipakki
Vaikka itse tappelusta niiden ystävänä kovasti iloitsinkin, kirosin samalla hyvin syvällä sisimmissäni tuota jäähysaldoa.. Samaan aikaan meidän Jonne viilettää nelosketjussa pehmoisen mukavoituneesti..
MItä sanoo @-pasi- , vedetäänkö tuo TPS - Blues otteluvoitot-veto hieman jännemmäksi ja lasketaan mukaan mahdollinen CHL-semifinaalikoitosten voitotkin? Näin saataisiin mahdollisesti pari lisäkoitosta tilille :) Just asking!
Juuri näin. Luotan siihen, että Blues onnistuu sekoilemaan itsensä sarjan jumboksi.
:D tämähän on täysin mahdollista. Itse taasen luotin jo viime kauden näkemäni perusteella, että kun Blues ei sössi alkukautta niin kyllä 8 sakkiin itsensä pelaa. Sinne uskon heidän vieläkin yltävän ja Sportin sekä KooKoon jäävän 12-15 sijoille.
Joko se laitettiin konkkaan vai nuolaistaanko sitä ennen kuin tipahdetaan? Mulle se ja sama jos tappio tulee. Maksaahan se pitää. Eli käy niinkinEnnustukseni näyttäisi osuneen jopa surullisen hyvin. Pitäisikö muokata vedon ehtoja niin, että summa lahjoitetaan Bluesin konkurssipesälle?
Joko se laitettiin konkkaan vai nuolaistaanko sitä ennen kuin tipahdetaan?
Maalimäärät yhteenlaskettuna on homman nimi
Bärilund:
Arttu Luttinen, HIFK - Joonas Nättinen, JYP - Mika Pyörälä, Kärpät
Janne Niskala, Lukko - Teemu Aalto, Tappara
fewe0:
Julius Junttila, Kärpät - Tomas Zaborsky, HIFK - Dave Spina, TPS
Santeri Lukka, KalPa - Sam Löfquist, SaiPa
Miltäs tuo sarjataulukko tällä hetkellä näyttää? Bluesila vielä peli vähemmän pelattuna, mutta kuten todettu - ei nuolaista ennen kuin tipahtaa(kirjaimellisesti jos Bluesille käy kylmät)Pakkohan se on nuolaista ennen kuin Sport tipahaa jumboksi ;) mutta joo, käytännössä kai konkurssimenettelyt on laitettu jäihin saneeraushakemuksen myötä. Varmaan parempi pitää ehdot ennallaan, niin saa voittaja itse valita sen pohjattoman kaivon mihin ne heittää.
Haluaako joku lähteä vetoon Ryan Potulny vs vapaavalintainen sentteri, kumpi tekee enemmän maaleja ja otteluminimi 40? Panos 20e.
Voisin lähteä Lukon Aaron Gagnonilla.
Juu, muistissa on. Potulnylla toivoin vedon olevan entisten aikojen vireessä, mutta selvästi se on miehen heikoin avu, vaikka likekään ei mitään parasta ole. Täytyy toivoa uskomattomaan suonenvetoon kevätkaudella. Johan mies nyt on kahden ottelun maaliputkessa, heh.Tänään Gagnonin maalatessa Ässien verkkoon muistin tämän vedon olemassaolon. Luodaan siis katsaus tilanteeseen.
Gagnon on ollut odotettua tehokkaampi ja on iskenyt jo 19 maalia 40 otteluun. Potulnya veikkasin itse ihan flopiksi, mutta tuo on yllättänyt kyllä vaisun alkukauden jälkeen positiivisesti ja osoittautunut ihan pelimieheksi. Potulnylla on nyt 41 otteluun kahdeksan häkkiä. Hyvältä näyttää siis allekirjoittaneen kannalta, mutta vielä on kautta jäljellä. Otteluminimit on nyt molempien pelaajien osalta saavutettu, eli kauden päätteeksi tuo 20e vaihtaa omistajaa. Kuittaatko @Dank Sinatra tämän vedon olemassaolon.