Otan kiinni. Eli Hinz tekee enemmän pisteitä sanon minä. Ei vissiin peli rajoituksia?Luulen että Balazs Sebok tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Roope Hintz. Panos 20e. Max. 3 haastajaa. Tasapisteissä mitätöityy.
Otan kiinni. Eli Hinz tekee enemmän pisteitä sanon minä. Ei vissiin peli rajoituksia?Luulen että Balazs Sebok tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Roope Hintz. Panos 20e. Max. 3 haastajaa. Tasapisteissä mitätöityy.
Minä uskon, että HPK on kolmen viimeisen joukossa. Sinun mielestäsi Kerho välttää nämä sijat. Panos 100e, yksi nimimerkki.
Deal!Jos tämä on vielä saatavilla niin otan kiinni. Väitän siis, että HPK ei ole runkosarjan päättyessä kolmen viimeisen joukossa. Panos 100€, deal?
Voisin tämän napata kiinni jos ei ole muut ehtineet?Väitän että JYP kerää 100p tai enemmän runkosarjassa. Panos 20€
Joo, ei ole kuulunut vastakaikua. Pistetään lukkoon niin on enemmän aihettakin katsoa Liigaa.Voisin tämän napata kiinni jos ei ole muut ehtineet?
Oon näimmä veikannut Tapparan olevan viides runkosarjassa, joten kai siitä voi vedonkin lyödä.Väitän, että Tappara nappaa pudotuspeleihin kotiedun eli sijoittuu runkosarjassa neljän parhaan joukkoon. Panos 50e. Haluaisiko joku eri mieltä oleva ottaa tämän vedon kiinni?
Oon näimmä veikannut Tapparan olevan viides runkosarjassa, joten kai siitä voi vedonkin lyödä.
Ja siis noilla sun ehdoilla, en pelkän vitos-sijan varaan rahaa lyö :D
Eli siis Tappara ei tule olemaan runkosarjassa neljän joukossa, deal.
Eli sinä väität, että Rajala tekee 20 pistettä ja vedon vastaanottaja väittää, että rajala tekee 19 tai alle tai 21 tai yli?Jos mie sanon että Juuso Rajala tekee 20 pistettä niin väittääkö joku vastaan 20 euron hintaan?
Eli sinä väität, että Rajala tekee 20 pistettä ja vedon vastaanottaja väittää, että rajala tekee 19 tai alle tai 21 tai yli?
Tässä ei ole mitään loukkaantumis/siirtopykälää?Joo ei, eli Rajala 20p tai yli. Huomasihan tuon mokan viimein joku :)
Tässä ei ole mitään loukkaantumis/siirtopykälää?
Voisin ottaa tämän kiinni Patrik Laineella.Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema 1997 tai myöhemmin syntynyt pelaaja ensi kauden runkosarjassa Liigassa. Panos vaikka 40e ja olkoon viidelle nopeimmalle tämä veto auki.
Pelejä pitää pelata vaikka puolet, eli jos Saarela tai joku vedossa mukana oleva pelaa vähemmän kuin 30peliä, niin se veto mitätöityy.
Hienoa!Voisin ottaa tämän kiinni Patrik Laineella.
Veto kiinni Jesse Puljujärvellä.Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema 1997 tai myöhemmin syntynyt pelaaja ensi kauden runkosarjassa Liigassa. Panos vaikka 40e ja olkoon viidelle nopeimmalle tämä veto auki.
Pelejä pitää pelata vaikka puolet, eli jos Saarela tai joku vedossa mukana oleva pelaa vähemmän kuin 30peliä, niin se veto mitätöityy.
Puljujärvi, Aho ja Laine on jo otettu.Veto kiinni Jesse Puljujärvellä.
Vain runkosaraja. Ja kiinni veti.Mukana myös pleijarit vai? Ihan sama mulle kunhan selvät sävelet, haastan Juuso Pullilla.
JYP on KalPaa ylempänä runkosarjassa. Saa ehdottaa panosta.
Tarttuuko joku vetoon, jossa minä väitän, että Charles Bertrand tekee alkavan kauden runkosarjassa vähintään 27 pistettä? Jos Bertrand pelaa alle 40 peliä, veto mitätöityy. Panos 20€.
Miksi sitten edes lainasit viestiäni?