Käytkö katsomassa muita kuin oman joukkueen pelejä?

• 8 716
  • 71

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kyllähän noita paikallisia tulee käytyä aina välillä katsomassa, vaikka Kerho ei vastassa olisikaan. Ikuna en tosin ole lipusta maksanut täyttä hintaa, joskus en mitään.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Oikein tarkkaan yritin muistella niin yhden kerran olen käynyt katsomassa SM-Liigassa muun kuin HPK:n ottelun. Yllätyin itsekin muisteluni tuloksesta, luulisi että olisi tullut käytyä useammin. Melko häpeällistä suorastaan.

Se yksi peli oli finaali 1978 Porissa.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin katsomassa vuonna 2000 kolmannen puolivälierän TPS-Ilves, jonka Tepsi voitti tuomareiden avulla muistaakseni kolmannessa jatkoerässä Kimmo Rintasen yv-maalilla.

Monta kertaa on tullut mahdollisuus päästä kyydillä Raumalle katsomaan peliä (selvin päin en sinne mene), mutta ei ole kiinnostanut, vaikka vuosi sitten pleijareissa olin lähellä mennä. Jonkinlainen kiintiö siinäkin on oltava, kuinka monta kertaa siinä hökkelikylässä käy vuodessa + Lukon peli on sellaista koko perheen kiekkoa, josta itse en ole niin kiinnostunut.

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Pk-seudulla asuvana tulee käytyä katsomassa jokunen IFK:n kotipeli ja työn puolesta tulee päästyä aina silloin tällöin katselemaan myös narrejen pelejä ilmaseks, joten jokunen matsi tulee Hartwallillakin kateltua.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tampereellahan sitä tulee yleensä peleissä käytyä.

Vähän turhan Ilves-painoitteinen lista ollut viime kausina, kun haluaisin nähdä välillä Tapparaakin. Ipalla vain on yleensä mielenkiintoisimmat vastustajat parhaaseen aikaan, joten Tappara on paitsiossa.

Oulussakin tulee silloin tällöin pyörähdettyä, mutta yleensä se pelin katsominen jää toiseksi, kun pitää yrittää etsiä Jääkoneenkuljettajaa katsomosta.

Ei ole vielä löytynyt.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Grainger kirjoitti:
Oulussakin tulee silloin tällöin pyörähdettyä, mutta yleensä se pelin katsominen jää toiseksi, kun pitää yrittää etsiä Jääkoneenkuljettajaa katsomosta.

Ei ole vielä löytynyt.

Niin kun se notkuu kaiket ajat siellä kaljakarsinassa.

Joskus työreissuilla tulee käytyä IFK:n tai Jokereiden matsissa, mutta sekin on aika poikkeustilanne.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En.

Oli aika jolloin HIFKin peleissä jaksoi käydä, joskus jopa Jokereidenkin, mutta nyttemmin joutuu tsemppaamaan edes Bluesin peleihin päästäkseen.

stng

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, kieroutunutta IFK sympatiaa
Sen verran mukava tilanne, että asiakkaissa on useita lätkästä kiinnostuneita. Viime kaudella:
Oulussa, Kärpät-IFK ja Kärpät-Blues.
Porissa, Ässät-Kalpa, Ässät-Jyp.
Kuopiossa 2x Kalpa-Jyp.
PKS, play-offeja, Blues-Jyp, Blues-Kärpät, IFK-Saipa.

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En.

99% DDR -hallissa, tärkein syy tietenkin HIFK, mutta tunnelma on hyvä.
Espoossa käyn Blues-Hifk peleissä, koska silloin sekin halli näyttää jäähallilta noin yleisömäärältäkin.

Ilmalassa en käy edes paikallisissa, tunnelma on niin syvältä ettei edes joukkueet syty. Nordiksella ihan eri meininki.
Parempi tunnelma on ollut Hakametsässäkin, Tappara-HIFK on hyvää viihdettä.

J

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
raumalla hetken asuessani kävin kavereiden kanssa sellaisessa parissa-kolmessa lukon pelissä, jossa Ässät ei ollut vastustajana. Olin tietenkin aina vierasjoukkueen puolella, mutta ei se nyt niin hääviä ollut kuitenkaan.

Turussa kävin tsekkaamassa TPS-Jokerit pelin, jossa muistaakseni Saku Koivu ratkaisi ottelun jatkoajalla Tepsille 1-0. Jortsu taisi olla Narrien valmentajana tuolloin ja ottelu oli kaamean pitkästyttävä ja paska.

Armeija-aikaan tulikin sitten käytyä Tepsin pelejä katsastamassa enemmänkin ja ne olivat aina yhtä juhlaa siksi, että pääsi kassulta pois katselemaan mustia kobria. Taisi olla TPS-Ilves ottelu, jossa Sahlstedt teki kaikkien aikojen nopeimmat 4 maalia samalle miehelle ja TPS voitti matsin tyyliin 10-0. Joku tilastonikkari tarkentakoon mikäli aihetta näkee, itse en nyt ehdi tarkistamaan faktoja.

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jupe kirjoitti:
Ilmalassa en käy edes paikallisissa, tunnelma on niin syvältä ettei edes joukkueet syty. Nordiksella ihan eri meininki.

Loistava asenne! Valitetaan tunnelmasta ja jäädään itse kotiin keräilemään Karalahden lätkäkortteja, näinhän se tunnelma paranee... No tuskin olisit muutenkaan tunnelmaa luomassa muualla kuin Hesburgerin jonossa kesken pelin.

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Itse käyn katsomassa Bluesin ja Jokereiden otteluita kun saan suhteilla ilmaislippuja.

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Kyllähän sitä käy ihan mielellään katsomassa Bluesin kotipelejä. LA-areena on hyvä areena eikä mulla mitään Espootakaan vastaan. Tosin tunnelma on apaattinen, mutta niin se on usein Hartwall Areenallakin.

Tosin jostain syystä Bluesin ja Jokerien kotimatsit osuu usein samoille päiville, joten tällöin Espoon keikka jää väliin. Toisaalta myös lippujen hinnat on hilattu niin korkeiksi, ettei kovinkaan moneen "ylimääräiseen" matsiin ole varaa, budejtti kattaa semmoisen 15 - 20 ottelua runkosarjassa ja kyllähän niistä valtaosa on oman jengin kotiotteluita!

Viime keväänä tuli tunnetuista syistä katsottua pleijareita paikan päällä niin ettei oma joukkue pelannut. Espoossa kaksi Bluesin kotiottelua ja Porissa yksi Ässien peli. Toivottavasti ensi keväänä ei tule lisää tämmöisiä syitä...

Viimeksi muokattu:

kolome

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:n matsien lisäksi viime kaudella tuli käytyä kuusi kertaa jokerimatsissa. Bluesin pelejä taisin nähdä kaksi. Jokeripeleihin eksyin ilmaislippujen takia...Noh, kerran ostin lipun.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä tule enää käytyä, Turussa asuessa tuli myös TuTon otteita seurattua, kun kerran melkein hallin vieressä asui.

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Tappara-sympatiat omaavana tulee vierailtua Hakametsässä muutaman kerran talvessa. Myös Lukon peleissä tulee käytyä aina kun käyn Raumalla kaveria morjestamassa.

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jupe kirjoitti:
Jutuistasi kyllä huomaa ettet käynyt viime kaudella Ilmalassa. Etkä tainnut lätkää seurata pahemmin muutenkaan.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viime kaudella kävin vain ja ainoastaan JYP:n pelejä katsomassa. Sitä aikasempina vuosina olen käynyt Tamperella Jokereita katsomassa ja Helsingissä Kärppiä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
sika katsomossa

Minä näen itseasiassa kauden aikana enemmän Kerhon pelejä kuin Kärppien, ja käyn myös joskus Kerhon vieraspeleissäkin. Syynä ovat ennenkaikkea hyvät paikalliset tuttuni Kerhon leireissä, esim. Hätilä-Ahon Ajattelija Dante, jonka viinaanmenevien ja anti-mukahauskojen juttujen ja kaverien seurassa viihtyy illan jos toisenkin, joskus tosin on mennyt Jyväskylän reissulla baari-ilta vonkauksen sijaan kiihkeän shakkimatsin puolelle, ja se ei ole hyvä asia.

Niin ja muuallekin etenkin jos liput ovat ilmaiset.

~SMASHING!!!

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Hyvä kun ehdin sen pari Jokereiden matsia käydä kauden aikana tsiigailemassa, mutta kyllä joskus tulee käytyä Länskärillä katsomassa Blegin matseja.

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ennen tuli istuttua toisen paikallisen (Tapparan) peleissä enemmänkin, mutta täytyy myöntää, että vähiin jäi viime kaudella muiden kuin Ilveksen pelien seuraaminen paikan päältä. Laiskana ja nuukana sitä ennemmin katsoo oman joukkueen vieraspelipäivinä jonkun muun pelin kotisohvalta, varsinkin kun Canal+ toi ensimmäistä kertaa laadukkaan SM-liigalähetyksen eetteriin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy