Käytätkö Kazaata tai Limewireä?

• 913
  • 12

• Kazaata

Ääniä: 25 69,4%
  • Limewireä

Ääniä: 0 0,0%
  • Molempia

Ääniä: 0 0,0%
  • Mitä ne on?

Ääniä: 11 30,6%

• Äänestäjiä
    36
Tila
Viestiketju on suljettu.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal

Aluksi käytin Limeä mutta totesin sitten että Kazaalla löytyy enemmän ja imeytyy nopeammin.

EDIT: Eiköhän Modet poista tämän ketjun heti kun huomaavat..

EDIT2: Eilen ilmestyi muuten Kazaa "XP".. :) (XP:n väreillä varustettu)

Viimeksi muokattu:

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Kazaata tietty.. Girlzilla sanoi että "audiogalaxylla" saa haettua Nykäsmattia, mutta en osaa käyttää koko ohjelmaa, joten jäi vielä todelliset hitit hakematta.

Tuamas

Jäsen
Viestin lähetti Lapa
Kazaata tietty.. Girlzilla sanoi että "audiogalaxylla" saa haettua Nykäsmattia, mutta en osaa käyttää koko ohjelmaa, joten jäi vielä todelliset hitit hakematta.

- Ag:n perusajatukseen kuuluu kaksi asiaa.
Ensinnäkin se, että jutut haetaan nettipohjaisesti, netin kautta. Sitten niiden siirtoon avataan oma ohjelma "audiogalaxy satellite", jolla sitten data siirtyy.
Sinulla on todennäköisesti joku pielessä jommassakummassa, tai toista ei ole hankittu. Tarkista asetukset, niin pitäisi toimia.

kazaan käytön lopetin, kun se ei enää suostunut toimimaan.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lapa

Kazaakin löysi muutaman nykäsbiisin mutta onko se nyt niin hyvä asia?

Windows xp pro fullia voisin pitää jo ihan hyvänä imutuksena :)

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Itselläni on käytössä musiikin haussa Audiogalaxy ja muiden tiedostojen haussa käytössä Kazaa. Ihan kätevä ohjelma varsinkin jos vertaa kälyseen WinMX:ään. Siitä en tykkää ollenkaan vaikka ennen käytinkin.

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
SongSpy

Ittellani ei ole kumpaakaan, vaan kaytossa on SongSpy, minka olen hyvaksi todennut. Napster oli kuitenkin ihan kuningas talla alalla.

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihin jäi vaihtoehto "En kumpaakaan"?

Kazaa löytyy kovalevyltä, mutta Audiogalaxy on sen verran ylivoimainen nykyään, että sitä tulee ainoastaan käytettyä. AG:ssäkin on tosin tämä Napster-imiö eli kaikkia tunnetuimpia kappaleita ei saa imuroitua "oikeilla nimillä" estojen takia.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En kumpaakaan, käytän kälyistä WìnMX:ää jota ainakin minä osaan käyttää omiin tarpeisiini sopivasti ja joka myös toimii erinäisten tiedonsiirtorajoittimien läpi...

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jonkin verran on tullut tuota Kazaata käytettyä. Pidän enemmän kuitenkin tuosta Audiogalaxystä. Jotenkin vaan tuntuu, että sieltä löytyy paremmin ainakin sitä musiikkia mitä itse haen. WinMX:ää olen kans käyttänyt jonkun verran.

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Audiogalaxysta ei ole kuin hyviä kokemuksia. Varsinkin kun oppii hakemaan biisejä siten että nuo ärsyttävät tekijänsuojarajoitukset (:D) pystyy kiertämään. Eli tyyliin "metallica matters" niin kyllä se löytää biisin "metallica steve - nouthin els matters" (kirjoitusvirheet tahallisia, sisältyy pointtiin).

Mutta vastasin silti että mitä ne on? Olen ollut aktiivinen kotinetin käyttäjä nyt vasta pari kuukautta ja olisi ihan kiva oppia uusia asioita :D...

Voisitteko laittaa saitteja jakoon mistä noita saa? Jos ette kehtaa niin osaan kyllä hakukoneita käyttää...

P.

Edit: typoja

Viimeksi muokattu:

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kazaata olen käyttänyt jonkin aikaa. Tosi hyvä ohjelma ja löytää sillä muutakin kuin musaa. Suomalaisia biisejäkin löytyy kohtuullisen hyvin. Käytin myös Gnotella nimistä ohjelmaa vähän aikaa sitten, mutta se oli todella hidas eikä löytänyt melkein mitään.

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Mitä käytän myös kälyistä WinMX:ää. Ehdottomasti paras kun opettelee käytön kunnolla......

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.