Itse tykkään näistä. Tulee käytettyä jonkun verran! Juujuu, ylimääräinen i-kirjain tuli, hoh!
eilen klo 23.19 #1 A Arnold Jäsen Suosikkijoukkue SM2013 Itse tykkään näistä. Tulee käytettyä jonkun verran! Juujuu, ylimääräinen i-kirjain tuli, hoh!
eilen klo 23.29 #3 A Arnold Jäsen Suosikkijoukkue SM2013 WarWas kirjoitti: Mitä noi on? Laajenna klikkaamalla Tallennat viestejä tolla kuvakkeella, joka löytyy jokaisesta viestistä. "Jaa"-jutun oikealla puolella. Käytetään nimeä "kirjanmerkki", ilman i:tä.
WarWas kirjoitti: Mitä noi on? Laajenna klikkaamalla Tallennat viestejä tolla kuvakkeella, joka löytyy jokaisesta viestistä. "Jaa"-jutun oikealla puolella. Käytetään nimeä "kirjanmerkki", ilman i:tä.
eilen klo 23.31 #4 W WarWas Jäsen Suosikkijoukkue ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+ Olen sinne pari laittanut, yksi Pääkokin ohjeet sooseihin ja pari ikiwanhaa. En siis oikeasti käytä.
tänään klo 07.18 #5 J jäämies-70 Jäsen Suosikkijoukkue Ilves, Die Mannschaft Arnold kirjoitti: Tallennat viestejä tolla kuvakkeella, joka löytyy jokaisesta viestistä. "Jaa"-jutun oikealla puolella. Käytetään nimeä "kirjanmerkki", ilman i:tä. Laajenna klikkaamalla Joka päivä oppii jotain uutta, eli vastaus kysymykseen, en käytä. Ehkä myöhemmin?
Arnold kirjoitti: Tallennat viestejä tolla kuvakkeella, joka löytyy jokaisesta viestistä. "Jaa"-jutun oikealla puolella. Käytetään nimeä "kirjanmerkki", ilman i:tä. Laajenna klikkaamalla Joka päivä oppii jotain uutta, eli vastaus kysymykseen, en käytä. Ehkä myöhemmin?