Käsi sydämelle

• 2 121
  • 29

Kumman ottaisit, jos saisit vapaasti valita?

• Suomelle olympiakultaa miesten jääkiekossa 2002?

Ääniä: 60 39,2%
  • Kiihkeä yö Janina Frostellin/Karita Tuomolan (tai molempien) kanssa?

Ääniä: 93 60,8%

• Äänestäjiä
    153

Bob77

Jäsen
Suomen olympia menestys kiekossa on tärkeää, mutta ei niinkään tärkeää että se meni tuon jälkimmäisen vaihtoehdon edelle.
Mutta jos ylempi vaihtoehto olisi ollut IFK:n suomenmestaruus jääkiekossa, niin valinta olisi ollut silloin selkeä, silloin siinä olisi saanut jäädä vaikka tusina kauniita naisia hallin parkkipaikalle odottamaan...

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
heheh!

Viestin lähetti SÄLLI 85
Tuomolaa ja/tai Frostellia ny voi käydä koska vaan jyystääs, mutta (talvi)olympialaiset on vain 4:n vuoden jälkeen. Tai oikeastaan Suomi voittaa kultaa joka tapauksessa. Sen takia äänestin jälkimmäistä vaihtoehtoa.

Olisi kiva nähdä, kun joku -85 syntynyt lähtisi edes tekemään omia iskuyrityksiä jommalle kummalle em. neidoista. :)

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ompahan vaihtoehdot!

Oikeastaan lopputulos molemmissa tapauksissa olisi sama, Suomen voittaessa vaan olisi housut jalassa. :D

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Noh, tiettävästi naispuolisena kannanottajana valitsisin tuon olympikullan.:D

tsei_tsei

Jäsen
Viestin lähetti Linda
Pelottava tulos!

Miten niin? Itse vastasin ainakin hyvällä omalla tunnolla, että ennemmin yö Frostellin tai Tuomolan kanssa. Ei sinänsä, että näissä naikkosissa olisi jotain niin ihmeellistä. En näet ikinä ole ollut sellainen kaveri, joka kuolaa julkisuuden henkilöiden perään. Mä kuolaan vaan "oikeiden" naisten perään :D Äänestysvaihtoehtoni selittyy siis sillä, että itse en halunnut Suomen voittavan olympiakultaa. Tämä voi tietysti olla joidenkin mielestä vieläkin pelottavampaa, mutta antaa olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy