Beagle Boy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Käsi sydämmelle palstalaiset.
Itse sanon, että ei kahvaa.
edit. äänestys julkinen.
Itse sanon, että ei kahvaa.
edit. äänestys julkinen.
Enye kirjoitti:Käsi sydämellä, kuka voi väittää, että oma joukkue ei kahvaa ikinä missään?
Apa kirjoitti:Tappara on ollut yksi vähiten kahvaavista joukkueista tälla kaudella ja se johtuu pitkälti joukkueen korkeasta laadusta sekä Rautakorven uudistuneesta pelikirjasta.
Ei tietenkään kahvaa. SaiPa pelaa siistiä jääkiekkoa, jota muut kadehtii. Tappara kahvaa.
Ja SaiPan pelaajat on nin hitaita, etei ne edes ehdi kahvaus etäisyyelle1
Viimeksi Tappara pysyi perässä, kun koko ajan oli virveliä kainalossa. Ei edes vaihtoon voinut mennä ilman, että täytyi irrottautua mailasta. Ottelun jälkeen SaiPan pelaajat vetivät loppuverryttelylenkkiään niin siella oli Kankaanperä väijymässä puun takana ja kahvasi SaiPan pelaajia minkä kerkesi. Kyllä oli pojat kotimatkalla hapoilla, kun piti Kankaanperää raahata mukana. Ote irtosi sitten Kisapuiston jäähallin kohdilla, josta Kankaanperä lähti omalla Ford Fiestalla takaisin Tampereelle. Ja väität minua väsyneeksi? Ikävä mies olet.
Sitä paitsi SaiPan kuski ajoi sellaista kusipääkyytiä, että siinä olisi Mikko Pukallakin ollut kiire pysyä perässä. Ajoi tosin Lappeenrannasta ohitse, ja SaiPa olikin myöhässä seuraavasta pelistä, kun bussia irrotettiin Viipurin päätylaidasta.
...Kuinka ollakaan nää Kahvara-huutelut nousee pintaan aina silloin, kun joukkue menestyy. Kateellisten panettelua...